تمام آموزش هایی که در زمینه ی ساخت تیزر باید کسب کنید

در مقاله آموزش ساخت تیزر خواهیم خواند در صورتی که  به سوی درست کردن ساخت تیزر خبری برای توسعه کسب و کار آنلاینتان می‎ باشید ، پیش از آغاز کار باید به بعضی از پرسش های مهمی که اثر زیادی در بوجود آوردن انگیزش خرید در شخص دارد، جواب دهید.

  • آیا درست کردن تیزر تبلیغاتی به گفته مقاله آموزش ساخت تیزر برای پخش در کانال کالا ها تجاری در یوتیوب، فضا های اجتماعی یا وب سایت فردی به مفهوم جذب مخاطبان مورد کاربرد قرار می ‌گیرد؟
  • آیا مقصود از درست کردن تیزر خبری ارایه آن به مفهوم فریمیوم (امتیاز رایگان) برای جلب مشتری یا امتیاز بخصوص (پریمیوم) برای تشویق اشخاص به خرید کالا ها استفاده می نمایید؟
  • آیا از این ویدئوها برای یادگیری دهی به دیگر نسبت به بالا بردن بهره وری نسبت به فعالیت- کالا هایتان استفاده می نمایید؟
  • آیا بدنبال بوجود آوردن وبلاگ های ویدئویی می باشید ؟ (VLOG)
  • آیا از ویدئوها به صورت مقدمه ای برای معرفی کالا به مشتریان جدید به کار می نمایید؟
  • آیا ویدئوی درست شده یک پیام خوشامد نسبت به شیوه دسترسی به آگاهی بوده و در خلال آن فرصت ارتباطات تجاری اثرگذار را در اختیار دیگر قرار می دهید ؟
  • آیا هدف گرفتن هزینه برای نمایش آن به مخاطبان را دارید؟ (مانند آنچه که در مقاله آموزش ساخت تیزر گفته شد یک وب سایت یادگیری مجازی)

پیدا کردن هدف از ساخت تیزر

پس از معین کردن مقصود اصلی از درست کردن پیام ویدئویی، درست کردن آن نسبتا ساده خواهد بود. برای موفقیت در کلیپ خبری در دست تولید 7 مورد زیر را رعایت نمایید :

1- تصمیم گیری در ارتباط با فیلم برداری :

نسبت به شیوه فیلم برداری کلیپ تصمیم گیری نمایید، حتی می شود این ویدیو ها را در گوشی تلفن همراه استفاده نموده و یا از مونوپاد کم هزینه استفاده نموده تا گوشی را در حدی از بدن خود درست نمایید، یکی از کار های این مونوپاد ها اضافه کردن دکمه شروع-توقف بوده که درست کردن ویدئو را راحت تر می نماید.

و در نظر مقاله آموزش ساخت تیزر یکی از مشتریان اساسا با گوشی تلفن همراه خود به درست کردن چندین کلیپ طی هفته پرداخته و عکس ها سلفی خود را به آن ها ضمیمه نموده، در صورتی که توانا به درست کردن فیلم با دوربین تلفن همراه خود باشید از شر چندین وهله دیگر خلاص می شوید.

2- تجهیزات (دوربین، نورپردازی) :

در صورتی که در پی درست کردن اندازه زیادی از فیلم ها بوده و کیفیت برایتان خیلی اهمیت دارد، یک دوربین فیلم برداری خوب تهیه نمایید، در پیش آن یک میکروفون یقه ای همچنین تهیه نموده که از سیم ۲۵ فوتی و سه پایه دارا باشد. همینطور درست کردن فریم نورپردازی سه مدل همچنین ضروری بوده.

این سیستم ها که در هزینه های متفاوتی در دسترس بوده تحت عنوان جعبه نرم اسم گذاری شده و با پوششی به دنبال بوده که سرپوشی برای پروژکتور ها به حساب رفته، این کار سبب به بهتر شدن میدان دید گردیده و تنظیم زیاد درخشش مورد احتیاج از سیستم نورپردازی را آسان می نماید.

یادگیری های اینترنتی مناسبی نسبت به شیوه تنظیم نور و پس زمینه وجود داشته، بعضی از معروف شده ترین فیلم ها در یوتیوب را مرور نموده و با شیوه های متفاوت نورپردازی و شیوه تنظیم لنز دوربین آشنا شوید (شیوه حرکت دوربین، در بیشتر مدل ها ثابت باقی مانده)، بعد از معین کردن مکان استفاده شده در تجهیزات نورپردازی ، نتیجه گیری خود را روی کاغذ نوشته شده تا در مراحل بعدی از حجم تکرار ها کم تر شود.

در صورتی که از کیت نورپردازی به کار نمی نمایید، تصویر برداری را در روز و پیش یک پنجره صورت دهید. دوربین را میان خود و پنجره جای داده تا ضمن درخشندگی لازم در صورت شما، روشنایی عکس بیش از اندازه نباشد ، نباید بیش از اندازه پُر رنگ یا کم رنگ بت گمان رسیده، لذا نور دوربین را به درستی مرتب نمایید.

مخاطبان برای قضاوت درباره  شما مستقیما به چشمان شما ضل می زنند ، هر اندازه مخاطبان ساده تر به اشارات ریز شما دسترسی دارا باشند ، حسن نیت و قابلیت های شما اکثر برای آن ها به اثبات می رسد.

ادامه ی مواردی که باید شما رعایت کنید

3- مکان فیلمبرداری :

خوب است در جریان مقاله آموزش ساخت تیزر اساسا به دیوار تکیه نداده یا اشیای انعکاس دهنده نور را پیش خود قرار ندهید (برای نمونه آثار هنری)، هر اندازه این درخشندگی بواسطه شما قابل گرفتن نبوده ولی بی تردید در دوربین ثبت گردیده بویژه در حالت به کار بردن از نورپردازی مصنوعی، عکس برداری در بیرون از ساختمان با زوزه های سگ، صدای هواپیما ها، ماشین ها، آژیر ها ، کودکان و صحبت کردن پس زمینه ای اشخاص سحت بوده به دلیل آن که سبب به حواس پرتی شده.

و همچنین اگر در صورتی که اشاره به فضا خارج یکی از خصوصیت های برندتان باشد ، فیلم برداری در محیط ساختمان با کنترل لازم بر عوامل محیطی دارای ترجیح می باشد.

4- شمارش عکس برای فیلم برداری :

پیش از آغاز فیلم برداری  توصیه ما در مقاله آموزش ساخت تیزر این است که درون آینه نگاه نموده، تصور کنید در پی شرکت در پر اهمیت ترین ملاقات کاری اندازه عمر خود می باشید، آیا از شرایط خود بدون تعارف راضی هستید؟ کمی گریم اشکالات ظاهری ، سستی شما را بر طرف نموده، آیا چشمان شما شاداب تر به گمان رسیده؟ نفسی عمیق کشیده و خنده بی اندازه و حصر را تمرین کنید

5- درست کردن دوربین :

میکروفون را متصل نموده، روی دکمه ثبت کلیک نمایید، در مکان تصویر برداری جای گرفته، مکان قرارگیری روی زمین نشانه گذاری شده ، چند ثانیه را فیلم برداری کرده بعد آن را بازپخش کرده و از تنظیمات بهتر پس زمینه و شیوه بیان مطلب یقین حاصل نمایید، فیلم آزمایشی ذخیره شده را حذف کرده تا محیط حافظه را آزاد نمایید.

6- آماده شدن برای ثبت ویدیو :

دوباره میکروفون را روشن کرده و در محیط مناسب جای گرفته، کم کم یک نفس عمیق کشیده، لبخندی زده و به صورت یواش تا ۵ شمارش نموده ، حقیقتا به دوربین یا اندکی بالای آن تماشا کرده، آغاز به صحبت نموده، در صورتی که از یاد نبرید ، دوباره به آن نقطه برگشته.

و صحبت کردن را تکرار نمایید، فراموش نکنید در مقاله آموزش ساخت تیزر که پیش از تکرار شمارش بالعکس داشته و لبخند بزنید، در این مدل ادیت کردن ویدئو خیلی راحت تر خواهد بود.

7- اشاره به امکانات – خصوصیت ها :

فراموش نکنید که در آخر ویدئو به بعضی خصوصیت های خدمات- کالا ها خود اشاره نمایید، احتمال دارد جمله “به وب سایت ما بروید تا موارد زیاد تری را مشاهده نمایید یا نسخه رایگان کتاب را با کلیک در این بخش دریافت نمایید یا آگاهی های بیشتر درباره مقاله آموزش ساخت تیزر از راه تماس با شماره ها” مورد کاربرد قرار گیرد.

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام