چطور در اینستاگرام یک پیج اجتماعی موفق داشته باشیم

تلگرام و اینستاگرام طبق بیان مقاله ادمین اینستاگرام در میان شبکه های اجتماعی وجودد داشته در ایران، در بالاترین فهرست محبوبیت میان کاربران جای دارند و از این جهت اهمیت این دو اپلیکیشن کاربردی که قابل به کار بردن در همه ی فضا ها هستند، خیلی حائز اهمیت میان کاربران و صاحبین کسب و کار هستند.

اینستاگرام یکی از فضا هایی است که شما به نسبت برنامه ای همانند تلگرام محدودیت های بیشتری در آن دارید. اما با این حال، در اینستاگرام با فضا های بازتر و فعال تری نسبت به شبکه های اجتماعی دیگر، روبرو هستید. در ادامه با مقاله ادمین اینستاگرام همراه باشید تا علاوه بر بازگوکردن مسیر هایی برای دارا بودن صفحه ی اینستاگرامی موفق از راهکار های ما همچنین به کار ببرید.

پیج کاربری خود را با هشتگ به دیگران معرفی کنید.  یکی از مناسب ترین راه ها و صد البته رایگان ترین راه ها برای شناخت صفحه ی شما در اینستاگرام به دیگران، به کار بردن از هشتگ در زیر پست هایتان است. البته از یاد نبرید  که به کار بردن از هشتگ، در صورتی کارساز است که صفحه و پست شما در صورت عمومی جای داشته باشد.

برای آغاز در پایان نوشته تان ،از هشتگ های مربوط استفاده کنید تا در پیج های گردشی زیاد تر و بالاتر مشاهده شوید. به مرور وقت که تعداد دنبال کنندگانتان زیاد تر شد، از هشتگ های کمتر همچنین می توانید به کار ببرید موردی که در مقاله ادمین اینستاگرام باید بیان کرد این است که در پی نوشت هایتان از افرادی که از پست شما مشاهده کرده اند بخواهید تا به پیج شما سر بزنند.

و همچنین شما را دنبال کنند. این مدل با یک تیر دو نشان زده اید. پی نوشت های خارق العاده و خوبی برای پست خود بنویسید. مورد مهمی که در حیطه ی جذب مخاطب به پیج مجازی شما موجود دارد این است که، تحمل داشته باشید تا مردم به صفحه ی شما جلب شوند.

بزرگ کردن اندازه مطالب از دیگر عوامل ماثر در اینستاگرام می باشد

در بین صفات ماهیت محیط مجازی اینستاگرام، بر خلاف پیام رسان مجازی تلگرام این کارایی وجود دارد که آمار صحیحی از تعداد پست های انتشار یافته  را به شما نشان دهد که زیاد ترین بازدید را داشته اند. این رخداد این مدل می افتد که مطالبی که تعداد بازدید بیشتری داشتنه اند.

و میان دیگرانی که شما را دنبال می کنند علاقمند بوده اند، در صدر فهرست مطالب در گردش شما جای می گیرند و شما با به کار بردن از این فواید می توانید در یابید که هرکدام این متن ها از محبوبیت زیاد تری دارا دارند و از کدام دسته مقاله ها زیاد تر استفاده کنید.

با به کار بردن از این شیوه شما می توانید در اندازه زمان کمی، مطالب مورد علاقه زیادی که البته با مضمون های مربوط با صفحه ی شما در هماهنگی و خوانش باشند، به کار ببرید . در صورت اساسی ارزش یک صفحه مجازی در جلو روی مخاطبان، به مطالب و اندازه آن است.

به همین دلیل اگر بتوانید با سرعت، مطالب بیشتری در اندازه ۱۰۰ الی ۱۵۰ پست در صفحه ی خود جای دهید، ارزش خوبتری نسبت به یک صفحه ی کم پست، به صفحه ی خود داده اید. پس از این که مطالب خود را آماده کردید و در پیج عمومی قرار دادید، حالا در گام بعدی، به تصویر و یا ویدئویی که به همراه آن پست می خواهید به اشتراک بگذارید دقت کنید.

البته این را هم بیفزایید که در روز تعداد بیشتری پست نگذارید. همین طور هم در وقت های مناسبی مانند حوالی ظهر و یا حوالی عصر، پست بگذارید.یا ما در ادمین اینستاگرام همراه باشید.

به کار بردن از تصویر ها و ویدئو های با کیفیت

اگر به پیج اینستاگرام سئو تهران در اینستاگرام رجوع کرده باشید، خواهید مشاهده کرد که ما در صفحه ی خود همه ی استاندارد های بایدی را در اندازه بیشتر از احتیاج بویژه در حیطه ی تصویر ها و ویدئو ها، استفاده می کنیم. کیفیت و رنگ عکس خیلی در جذب مخاطب محیط مجازی مانند اینستاگرام طبق بیان مقاله ادمین اینستاگرام خیلی نقش اساسی دارد.

به دلیل اینکه در نگاه نخست، همه چیز از درگاه چشم گذر خواهد کرد و نخستین چیزی که مشاهده می کنیم ، تصویر و یا ویدئو است. از تصویر و ویدئوی با کیفیت و با تنوع های رنگی مختلف و مرتبط به موضوع پستتان به کار ببرید. در ضمن به این موارد حتما دقت کنید. از عکس های مربع شده و در اندازه ۸۰۰×۱۰۰۰ استفاده کنید. از تصویر های تکراری به کار نبرید.

شکل رسمی و موجهی داشته باشید : این که بیان می کنیم رسمی به این مفهوم نیست که از اتود های اتوکشیده و خشک به کار ببرید. شما برای این که به پیج  خود وجاهت ظاهری ببخشید می توانید از یک شکل معرف مختص بهره ببرید. لوگوی ویژه به خود را با عنوان محوریت صفحه تان، تنظیم و دیزاین کنید.

و بر روی نشان پیج خود جای دهید. خوب است از نام صفحه ی خود به صورت هشتگ اختصاصی در پست هایتان همراه با لوگوی خود به کار ببرید. به گفته مقاله ادمین اینستاگرام رعایت این نکات سبب می شود تا کاربران متوجه شوند که صفحه ی شما شامل مدیریت است و برای آنان پر فایده است.

همینطور شما می توانید از بخش معرفی خود در تنظیمات، ماهیت پیج خود را در بخش تنظیمات تجاری یا Bussiness tool به کار ببرید و حیطه ی کاری صفحه تان را معین نمایید. این مدل اعتبار صفحه ی شما زیاد می کند. مقصود صفحه ی خود را معین کنید و به سلیقه ی تماشاچی احترام بگذارید.

برای گذاشتن لینک از بخش معرفی به کار ببرید : اینستاگرام برای به کار بردن از برچسب و نظرات در بعضی از جایگاه ها، محدودیت بوجود آورده است و شما در پی نوشت پست های خود از لینک سایت یا اپلیکیشن هایی مانند تلگرام به کار ببرید. برای این کار یا باید از بخش استوری استفاده کنید.

و در آن جا لینک مورد نظرتان را جای دهید و یا باید از بخش معرفی یا همان بیو استفاده کنید تا به گفته مقاله ادمین اینستاگرام لینک الحاقی شما، کار کند.همراه سئو تهران باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

پشتیبانی پیج اینستاگرام