اوايل آغاز سئو

در اوايل سال 1990 به گفته مقاله ارزان ترین سئو در تهران نخستین موتور ‌هاي جستجو کار خود را شروع کردند؛ برخی از مورد علاقه ترین آن‌ ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن وقت مردم موتور هاي جستجو را به چشم يک ليست فهرست شده تماشا مي‌ کردند که مثل صفحه زرد، سئو نخستین بر بر اصول حروف الفبا انجام مي ‌شد.

در اين ليست صفحاتي مانند AAA در بالاي اين ليست موجود هستند.با رشد همیشگی اينترنت موتور هاي جستجوي بروزتری آشکار مي‌ شدند که از الگوريتم ‌هاي رتبه‌بندي مختلف تری به کار می بردند. اين الگوريتم ‌ها با ارزش تراکم لغت کليدي ( اندازه دفعاتي که يک لغت کليدي يا يک جمله در يک صفحه به کار برده شده تقسيم بر اندازه کل لغات صفحه) و برچسب‌ هاي مشابه key-words براي فهمیدن محتويات وب سايت ‌ها به کار  می برند.

به جهت اين رشد سئوبراي اکثر ديده شدن سايت‌ ها کار خود را آغاز کرد. با پیشرفت رتبه‌بندي صفحات بواسطه موتور ‌هاي جستجو، مهندسين سئو به جهت پيدا کردن مسیر هایی سبب اثرپذیری در رتبه بندي اين موتور ها چه با کاربرد از شیوه ها  خلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند.

يک مقاله که بواسطه نيويورک تايمز در نوامبر سال 1996 چاپ شد درباره به توسعه‌ دهندگان وب حرف زد که براي جذی گرفتن در بالاي صفحه نتايج جستجو از شیوه های غير اخلاقي سئو به کار می برند. اين مقاله ارزان ترین سئو در تهران توضيح مي ‌دهد که چطور توسعه ‌دهندگان وب به سادگی يک سايت را به همراه لغات کليدي بخصوص که همواره در پشت گرافيک سايت مخفی شده است.

بارگذاري مي ‌کنند که بنابراین موتور هاي جستجو اين لغات کليدي را حساب کرده و رتبه بندي سايت را بالا می برند.همان گونه که در مقاله ارزان ترین سئو در تهران بیان شد بدست آوردن رتبه ‌بندي زیاد براي لغات کليدي بخصوص در اوايل کار خيلي ساده نسبت به امروز بوده است.

با بکار گيري شیوه های غير اخلاقي در آن وقت قرار گرفتن در بالاي ليست نتايج جستجو ضامن شده بود. اکنون الگوريتم ‌هاي موتور هاي جستجو مختلف تر شده ‌اند و خيلي دشوار است که مهندسين بهينه ‌سازي توانایی داشته باشند تا موتور هاي جستجو را دستکاري کنند.

البته اين بازي موش و گربه میان مهندسين سئو و موتور هاي جستجو اکنون همچنین وجود دارد و ادامه پيدا خواهد کرد.

مقاصد سئو چیست

مقصود سئو یاری به وب سايت ‌ها در بدست آوردن مکان بالا در نتايج جستجوي طبيعي و بالا بردن ارتباط میان صفحات و لغات کليدي وارد شده بواسطه کاربران است. نمايش دادن زیاد ترین صفحات مربوط با پرس‌و‌جوي جستجوي داخل شده شامل مزاياي بیشتری هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر زیاد ترین نتايج مربوط جستجو شده را پيدا مي ‌کند.

و موتور جستجو دارای اعتماد مي‌ شود به دلیل آن که در گفته مقاله ارزان ترین سئو در تهران الگوريتم آن زیاد ترین صفحات مربوط را نشان مي‌ دهد.پس از اينکه سئو براي بهتر شدن رتبه‌بندي سايت ‌ها در نتايج جستجوي طبيعي کار خود را آغاز کرد، اين پردازش احتیاج دانش و زمان براي پياده ‌سازي شیوه ها خود شد.

وقت، بزرگ‌ ترين سرمايه ‌گذاري نخست براي بهينه شدن سايت و يا يک برگه است.وابسته به این است که در مقاله ارزان ترین سئو در تهران بیان شده چطور لغات کليدي رقابتي در بهينه سازي مورد کار برد قرار مي‌ گيرند، سئو هفته‌ ها يا ماه ‌ها زمان می برد تا به نتيجه برسد. اگر چه احتمال دارد نتايج بهينه ‌سازي جستجو به طور سریعی ديده نشود.

اما در دراز مدت فواید سئو سبب بالا رفتن رتبه ‌بندي سايت و زیاد شدن بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ ها خيلي پر اهمیت است که در صفحه نخست نتايج جستجو گوگل به ویژه جزو سه تا نتيجه طبيعي نخست که 58.4 درصد کليک ‌ها را دارا مي ‌شود، جای گيرند.

سئو داخل صفحه چیست

سئو داخل صفحه به کنترل کردن مستقيم کد ها و يا محتويات وب سايت شما شامل از متن، عکس، پيوند و … مربوط مي ‌شود؛ به صورت اساسی هر چيزي که در سايت خود بارگذاري مي ‌کنيد مرتبط به SEO On Page مي ‌شود. اين شیوه بر اصول همه تلاش ‌هاي بهينه‌سازي است.

به دلیل آنکه طبق مقاله ارزان ترین سئو در تهران جايي است که شما زیاد ترین کنترل را روي آن داريد. هر مدل عوض کردنی را که شما در محتويات سايت خود بوجود آورید در نتايج جستجو اثر گذار خواهد بود در نتیجه خيلي پر اهمیت است که شیوه SEO On Page بطور صحیح پیش از شیوه SEO Off Page انجام شود.

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام