بازاریابی های محتوا چگونه است

بازاریابی محتوا، به گفته این مقاله قسمتی از برنامه بازاریابی و پیشرفت کسب ‌و کار شما است که بر درست کردن و توزیع محتوای مهم ، مرتبط و یکسان تمرکز دارد و هدف اساسی آن، جذب کاربران جدید و حفظ مخاطبان پیش است. جذب مخاطب در این برنامه، با دادن محتوای مهم انجام می ‌شود.

برای دارا بودن یک بازاریابی های محتوای پر تلاش ، به برنامه‌ ریزی دقیق احتیاج خواهید داشت. زمان بوجود آوردن محتوا، باید موارد مهم زیر را در مقاله بازاریابی محتوا در نظر داشته باشید:

  • محتوا را برای چه فردی بوجود می آورد؟
  • محتوا چه فایده ای برای مخاطب دارد و کدام اشکال او را قرار است درست کند؟
  • محتوای مورد نظر چطور خارق العاده خواهد شد؟
  • محتوا در چه فرمتی درست می‌ شود؟
  • محتوا در چه جایی توزیع می ‌شود؟
  • چطور ایجاد و انتشار محتوا ها را استراتژی و مدیریت می ‌کنید؟

به طور اساسی، به گفته این مقاله مراحل زیر باید برای دارا بودن یک برنامه بازاریابی محتوا صورت می گیرد.

فرق بازاریابی های محتوا و تبلیغات

احتمال دارد این پرسش برای شما در این مقاله پیش بیاید که فرق بازاریابی محتوا با تبلیغات در چیست؟از ابعاد متفاوت از تبلیغات فرق دارد. در بازاریابی های محتوا، محتوا در رسانه‌ های زیر نظر مالکیت کسب ‌و کار‌ ها انجام می‌ شوند، ولی درصورتی که محتوای مرتبط در رسانه ‌های دیگر انجام شوند، تبلیغات اسم می ‌گیرند.

همینطور ، برنامه تولید محتوا، بر عکس تبلیغات که تهاجمی است، زیادتر جذب ‌کننده است و سبب مزاحمت و ناراحتی کاربران نمی ‌شود. علاوه بر این، تبلیغات خیلی پر قیمت است، بطوریکه که تولید محتوا قیمت زیادی ندارد.راحت ترین تعریف بازاریابی محتوا چیست؟

قبل از هر چیز بگذارید بر این مورد تأکید کنیم که کلمه ی بازاریابی (Marketing) در معنا محتوا (Content) کمی کمتر از چیزی است که به اسم بازاریابی در محیط مدیریت می‌ شناسیم و انجام می دهیم مارکتینگ در این مقاله بازاریابی محتوا بیشتر به معنی فروش نزدیک است.

بصورتی  که در معنی تولید محتوا هم، نظر مشترک زیادی وجود ندارد، ولی در این‌ جا یک تعریف را به صورت نقطه‌ ی آغاز، بررسی می ‌کنیم. بطور اساسی است زمانی که شما به یک حرفه ای تولید های محتوا و برنامه به کار بردن از محتوا تبدیل شوید، احتمال دارد خوب بدانید تعریف‌ و نظرتان خودتان را ارائه کنید.

دلیل رونق گرفتن مطلب بازاریابی محتوا چیست

ما از یک جهت اصرار می ‌کنیم که بازاریابی محتوایی قرن‌ها زمان دارد. از جهتی دیگر، تأکید می ‌کنیم که دهه‌ی پیش، دوران شکوفایی شگفت انگیز بازاریابی محتوا است. بعد منطقی است اگر سوال کنیم ، دلیل این ‌که پس از چند قرن، یک دفعه طی چند سال مشاهده این رشد زود هنگام هستیم، چیست؟

به راحتی می ‌توان لیست بلند بالایی از دلیل های رواج یافتن مطلب بازاریابی های محتوا ارائه کرد.وبلاگ‌نویسی، بنیان بازاریابی محتوایی،تمام ما وبلاگ ها را از سال‌های سال پیش با داخل سیستم‌ های بلاگینگ ایرانی به یاد داریم. وبلاگ ‌های فردی اشخاص خیلی زیادتر از بازاریابی محتوایی موجود بوده اند .

در حال حاضر ولی این وبلاگ ‌نویسی از اندازه دل ‌نوشته‌ ها و خاطرات یک فرد فراتر رفته است و بیشتر کسب‌ و کار ها به آن روی آورده‌اند.زمانی که محتوایی آموزنده و پر فایده را از راه وبلاگ کسب ‌و ‌کار خود به مشترک می ‌گذاریم، بطور ناگهانی در چشم کاربران در قالب یک کارشناس جلوه خواهیم کرد.

و این کار نه فقط بازدید کنندگان را به وبلاگ شما باز خواهد گرداند، همچنین می ‌تواند این خوانندگان علاقمند را به خریدارانی همیشگی همچنین تبدیل کند.فواید بازاریابی محتوایی برای سئو چیست ؟ شما برای بهتر کردن سئو، کاردهای بیشتری می ‌توانید انجام دهید.

ولی برای بالا بردن قدرت سئوی وب سایت شما، هیچی مناسب تر از بازاریابی محتوایی نیست و بطور کامل هم صحیح است. محتوا، به گفته راحت تر، به معنی اطلاعات است.به گفته این مقاله قصد گوگل این است که مناسب ترین و با خوب ترین اطلاعات را با جست ‌و جو های مشتریان مطابقت می کند .

ولی اگر محتوایی با چنین خصوصیت هایی تولید و توزیع نکنید، شانسی برای رتبه بالا رفتن نخواهید داشت و از چشم کاربران دور خواهید بود.

بازاریابی محتوایی چه چیزی است

این به گفته مقاله بازاریابی محتوا ، مدل از بازاریابی کسب‌ و‌ کار یا برند تلاش می کند تا با به‌ اشتراک ‌گذاشتن محتوای آموختنی ، سرگرم ‌کننده یا اطلاع بخش، به خوانندگان یاری کوچکی کند. بنابراین این کار می‌ تواند در قالب عوض رفتار مخاطبان و یا آن مدل که بازاریابان تمایل دارند ، به صورت تصمیم ‌گیری برای خرید خود را مشخص می کند.

در واقع در این مدل بازاریابی، مردم را به خرید اجبار نمی‌کنیم ؛ بلکه به آن ها یاری می‌کنیم تا مناسب ترین تصمیم را بگیرند و ممکن است مناسب ترین تصمیم آن ها در این بین، خریداری از ما باشد.به مفهومی که «مؤسسه ‌ی بازاریابی محتوایی» (Content Marketing Institute) ارائه داده است.

دقت کنید : «مقصود از بازاریابی محتوایی، جذب و نگهداشتن مشتریان به صورت تولید و سازماندهی محتوای مهم و مناسب به نیتِ عوض کردن یا توسعه رفتار مشتری است. این مدل بازاریابی، پردازشی مستمر است که در راهبرد اساسی بازاریابی شما به مناسب ترین شیوه جای می‌گیرد و بر مالکیت رسانه متمرکز است نه اجاره‌ی‌ آن.»

در سال ۲۰۱۶، اندازه کمی از کسب‌و کار ها به نیروی اعجاب انگیز بازاریابی محتوایی شک داشتند؛ ولی حقیقت آن است که فقط معدودی از شرکت ‌ها از این مدل بازاریابی، با مهارت و حرفه ای که حقیقتا احتیاج آن است، بهره می ‌گیرند.این کمک، به شما مشخص خواهد داد که طبق گفته مقاله بازاریابی محتوا چگونه می‌ توانید برند خود را بهتر تبلیغ و معروف کنید.

و مشتریان با کیفیت ‌تری بگیرید و روابط بین خود و مشتری را از راه بازاریابی محتوایی بالا ببرید .تمام ما وبلاگ ‌ها را از مدت زیادی که به گفته مقاله بازاریابی محتوا با ورود سیستم ‌های بلاگینگ ایرانی به ذهن داریم. وبلاگ ‌های شخصی اشخاص خیلی زیاد تر از بازاریابی محتوایی موجود بوند .

امروزه ولی این وبلاگ ‌نویسی از انداره دل‌نوشته ‌ها و خاطرات یک فرد زیاد تر شده است و بیشترین کسب ‌و کار ها به آن روی آورده‌اند.زمانی که محتوایی آموزنده و پر فایده را از راه وبلاگ کسب‌و‌ کار خود به اشتراک دیگران می گذاریم ، ناخودآگاه در چشم مشتریان در شکل یک کارشناس جلوه خواهیم کرد.

و این کار نه فقط بازدید کنندگان را به وبلاگ شما دوباره باز خواهد گرداند، بلکه می ‌تواند این خوانندگان اشتیاق را به خریدارانی بالقوه همچنین تبدیل کند. زمانی که محتوا را به رایگان به اشتراک می ‌گذارید، به کسب‌و‌کار خود می دهید تا در فکر خوانندگان وبلاگ بتوانند اعتماد بکنند.

مبحث بازاریابی محتوایی چیست

بعد از اینکه جواب سوال « بازاریابی محتوایی چه چیزی ؟» را دریافتید، باید سوال کنید به چه دلیل باید از این مدل بازاریابی استفاده کرد ؟ بازدهی سرمایه برای بازاریابی محتوایی به گفته مقاله بازاریابی محتوا می ‌تواند خیلی اعجاب انگیز باشد. این برگشت سرمایه شما را توانا می ‌سازد تا محتوایی کاملی برای بازاریابی در شبکه ‌ها‌ی اجتماعی بوجود آورید.

و با درست کردن محتوای مناسب روی وبسایت، به رتبه‌ی مناسبی در موتور های جست ‌و جو استفاده کنید و سئوی خود را توسعه دهید .در حقیقت، خیلی از شرکت‌ ها باید حجم زیادی از تلاش ‌های سئوی خود را بر بازاریابی محتوایی تمرکز یابند.فواید بازاریابی محتوایی برای سئو چیست؟

شما برای بهتر کردن سئو، کار های زیادی می‌ توانید صورت دهید، ولی برای زیاد کردن قدرت سئوی وبسایت شما، هیچ‌چیز مناسب تر از بازاریابی محتوایی نیست و بطور کامل هم صحیح است. محتوا، به بیان راحت، به معنی اطلاعات.مقصود گوگل این است که مناسب ترین و با کیفیت‌ ترین آگاهی ها را با جست‌ و جو های کاربران مطابقت دهد.

ولی اگر محتوایی با چنین خصوصیاتی درست و توزیع نکنید، شانسی برای رتبه یافتن نخواهید داشت و از چشم مشتریان دور خواهید ماند.بازاریابی محتوایی کار های مشتری را بهتر می ‌بخشد.اگر بر این اعتقاد دارید که تولید محتوا صرفا مسیری برای جذب مشتریان آینده است، بطور کامل در اشتباه هستید.

که به بیان مقاله بازاریابی محتوا یک برنامه بازاریابی محتوایی خوب دارای منابعی برای مشتریان موجود همچنین می ‌شود؛ از جمله = مباحث آموزشی : این مباحث با نمایش کالا ها و خدمات شما، به خوانندگان یاری می‌ کنند تا بیشترین آگاهی ها را در مورد آن ها بدست آورید.

سوال های مختلف: سوال های مختلف ، عناوین محتوایی مناسبی هستند؛ به دلیل این که می ‌توانید وقت مناسبی را برای جواب گویی دقیق به سوال های مختلف صرف ‌کنید و زمانی مشتری از شما سوالی در این‌ باره سوال می کند، آن محتوا را برای او بفرستید.

افزون بر این سوال های مختلف، ترافیک ارگانیک زیادی همچنین برای سایت شما به ارمغان می ‌آورند.به‌روزرسانی‌های انجمن: به‌اشتراک‌ گذاشتن مباحث آموزشی یا صرفا آگاهی رسانی به مشتریان/مصرف‌ کنندگان، احساسی از یک انجمن و اجتماع را بوجود می آورد و هم ‌زمان، برند شما را به گفته مقاله بازاریابی محتوا همچنین به روشی اساسی تبلیغ می کند.

با سئو تهران همراه باشید…

پشتیبانی سایت