معرفی پروژه انیمیشن تبلیغاتی

به گفته مقاله بهترین ساخت انیمیشن تبلیغاتی شرکت صنایع غذایی شیرین فام از سال ۸۱ در حیطه تولید آبمیوه آغاز به کار کرده است. در بین رقیبانی با سابقه کاری زیادی و کالا های مختلف ، به دنبال شیوه ای اثرگذار برای جلب دید مخاطب است. در جامعه مدرن و صنعتی کنون ، اشخاص برای مراقبت سلامتی به ناچار به کاالا های ارگانیک و طبیعی پناه می آورند و همین جمله شروع مدل گیری طرح درست کردن انیمیشن تبلیغاتی مورد نظر این شرکت می شود.

از جهتی دیگر در صنعت درست کردن آبمیوه، درج دوباره بعضی کلمات و جملات مثل “کاملا طبیعی” بر روی بیشتر کالا ها، احساس اعتماد مخاطب را خدش دار کرده است. در نتیجه، تولید یک کالا تبلیغاتی از جنس مختلف (غیر نوشتاری) که احساس طبیعی بودن را به مخاطب بوجود می آورد ، قدمی مختلف تر و البته اثرگذار تر در جهت جلب نظر و دقت مخاطب خواهد بود. ما را در بهترین ساخت انیمیشن تبلیغاتی همراهی نمایید.

مخلوط رنگ و کادر بندی

از دید کادربندی ترازو به گفته مقاله بهترین ساخت انیمیشن تبلیغاتی در یک سوم عمودی پایین صفحه و دو کفه در مناطق طلایی کادر جای داده شده اند تا زیادترین دقت نگاه مخاطب را به خود انعطاف کنند. همینطور ترازو که عنصر متفاوت کننده به حساب می آید در بین افقی صفحه جای داده شده است تا معنا تعادل و تساوی محتویات دو کفه به درستی به مخاطب انجام گردد.

رنگ اصلی پس زمینه تطابق رنگ آبمیوه و رنگ نارنجی پرتقال ها است. برای محفوظ ماندن تعادل، رنگ های سبز و آبی پس زمینه به معنی جلوه مناسب رنگ المان های اساسی و همینطور به عنوان رنگ های اساسی مناقل کننده حس آرامش و حس طبیعت در دید گرفته شده اند. رنگ پرنده همچنبن در جهت مراقبت مخلوط رنگ انیمیشن انتخاب شده است.با ما در بهترین ساخت انیمیشن تبلیغاتی همراه باشید.

در دیزاین صحنه انیمیشن، از محیط طبیعی راحت و با حذف بیشتر المان های مدرنیته به کار برده شده است. پس زمینه مات از آسمان‌ آبی و محیط سبزی که درخت پرتقال همچنین در آن گنجانده شده است سنمبل بهره گیری مواد تشکیل دهنده آبمیوه از یک فضا بکر و طبیعی است. المان های میز چوبی و ترازوی مکانیکی همچنین راحت  ترین ابزار جهان مدرنیته هستند که برای معین کردن مفاهیم مورد نیاز ، در این انیمیشن تبلیغاتی به کار گرفته شده اند.

در جهت روایت داستان به یک المان متحرک احتیاج بود، برای تحقق این کار از وجود یک پرنده به طور یک المان متحرک از طبیعت و البته دلپذیر و علاقه مند برای مخاطب به کار برده شد.حرکت نور بر روی میز هم نمادی از حرکت طبیعت زنده در پس زمینه است، همچنین اینکه دوباره انتقال کننده حس آرامش همچنین می باشد. در نتیجه، المان های این انیمیشن مثل طبیعت به صورت ذاتی حرکت می کنند.

به معنا دیگر، انسان و یا تجهیز مصنوعی دیگری در حرکت آن ها ترکیب نیست و همه این رخداد ها با یکپارچگی تمام، در جهت انتقال پیام اساسی آگهی در حرکت است.ذکر اندازه معین ۱۱ عدد پرتقال برای تولید یک آبمیوه، مشخص کننده اندازه مواد تشکیل دهنده آبمیوه طبیعی است، در صورتیکه ماده مصنوعی دیگری در فهرست مواد اولیه جای ندارد.

به گفته مقاله بهترین ساخت انیمیشن تبلیغاتی هنینطور ، ذکر صفات جدید و درشت سبب نمایش انتخاب مناسب ترین کیفیت ماده اولیه تولید است.

پشتیبانی سایت درجه یک

به صرفه ترین پشتیبانی سایت