مقایسه سئو داخلی و سئو خارجی

سئو را می شود به دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی در مقاله بهترین مرکز سئو در تهران بخش بندی  کرد.سئو داخلی بر روی معیار هایی از رنک بندی گوگل متمرکز است که اساسا به شرایط صفحه مورد گمان برای بهینه سازی وابسته است. مثلط هدینگ ها، محتوا و ساختار صفحه.

سئو خارجی بر روی معیار هایی متمرکز است که گوگل در بیرون از سایت شما به آن دقت می کند. این معیار ها به دیگر منابع مثل فضا های اجتماعی، وبلاگ های پویا در حیطه کاری شما و سابقه شخص سرچ کننده وابسته است.این دو گروه بندی سئو مختلف از همدیگر هستند.

ولی الزاما به بیان مقاله بهترین مرکز سئو در تهران چمی بایست در هر دو خیلی خوب انجام داد. برای درک خوب تر این ماجرا عنوانی را خدمتتان بیان می کنیم.گمان کنید که شما صاحب منزلی با یک باغچه در رو به روی آن هستید و یک راه همچنین از درب بیرونی منزل تا خود منزل وجود دارد که از این باغچه می گذرد. دو سناریو زیر را در گمان بگیرید.

سناریو نخست: درون خانه شما به صورت شگفت انگیزی مرتب بوده ولی حیاط آن خیلی شلوغ و کثیف است. موردی که در این سناریو رخ می دهد در بیان مقاله بهترین مرکز سئو در تهران این است که با وجود دارا بودن تمیز ترین منزل از داخل، ولی به علت کثیف بودن خارج آن، فردی وارد این منزل نمی گردد.

این نمونه در نظر مقاله بهترین مرکز سئو در تهران مثل عدم انجام سئو واستفاده بهینه خارجی سایت است. ممکن است سایت شما محتوا و شکل خیلی خوبی داشته باشد، ولی به گونه ایست که هیچ فردی اعتباری برای آن قائل نمی گردد. فردی وبسایت پر محتوای شما را نمی بیند به دلیل آن که ترافیکی بدست نمی آورید.

سناریو دوم: حیاط خانه خیلی مرتب، ولی داخل منزل پر از هرج و مرج و پر ازدحام است.حال وضعیت را بر عکس کنید. باغچه شما خیلی مرتب و قشنگ است و اشخاص بیشتری را به جهت آن جلب می کند. ولی درون خانه مثل یک منطقه جنگ زده است و بازدیدکنندگان پس از چند ثانیه کوتاه آن را رها می کنند.

زمانی که کاربری صحیح بعد از ورود به یکی از صفحات سایت آن را رها کند، گوگل آن را به منزله فرار مخاطب می داند. هر اندازه گ این فرار (بانس ریت) زیاد تر باشد (اندازه کاربرانی که به بیان مقاله بهترین مرکز سئو در تهران سرعت و پس از دیدن فقط یک صفحه از سایت آن را رها می کنند)، گوگل رنک پایین تری به آن برگه خواهد داد.

مقاصد وب سایت خود را شناسایی کنید

هر وب سایتی با دیگری مختلف بوده و از این جهت وبمستر سایت باید مقاصد تجاری آن را درک کند. درک این مقاصد به شما یاری می کند تا حیطه های پر اهمیت در سئو را معین کرده و برای خود ارزش هایی تعریف کنید. همینطور این کار به شما اجازه می دهد تا به صورت سئوکار ارزش های دارای ارزیابی به روسای خود عرضه دهید.

معیار های شما برای اندازه گیری اندازه موفقیت در سئو کدامند؟ شما باید همواره این معیار ها را یادداشت کنید. معیار های معروف بر نظر مقاله بهترین مرکز سئو در تهران در این باره عبارتند از :

اندازه فروش

اندازه دانلود

اندازه ثبت نام در خبرنامه ایمیلی

ثبت فرم های تماس

تماس های تلفنی

ممکن است برای شما جالب دقت بوده باشد که رنک وب سایت و ترافیک آن در این فهرست قرار نداشتند. بایست بیان کنیم که این فعالیت با آگاهی صورت شده است. ولی ممکن است شما در اینجا بیان کنید که “من در اینجا هستم تا با آموختن سئو به بالا بردن رتبه و ترافیک سایت یاری کنیم، ولس شما می گویید که اینها مقاصد مهمی نیستند؟!”

رخداد شما بطور صحیح شنیده اید. سئو سبب بالا بردن رتبه وب سایت و در نتیجه آن بدست آوردن ترافیک زیاد تر برای آن می گردد. ولی مورد مهم اینجاست که رنک و ترافیک آخر ماجرا نیست. اگر با دارا بودن رتبه خوب، فردی بر روی سایت شما کلیک نکند، این رنک فایده ای نخواهد داشت.

همینطور اگر با دارا بودن ترافیک زیاد، فردی از فروشگاه آنلاین شما خرید نکند، این ترافیک همچنین ارزشی نخواهد داشت.اگر مقصود شما به کار بردن از سئو برای ترافیک زیاد تر با مقصود فروش زیادتر باشد، یقینا در نظر مقاله بهترین مرکز سئو در تهران شما دومین سناریو را منختب می کنید. پیش از آغاز سئو مقاصد تجاری خود را معین کرده و بعد از سئو برای رسیدن به آن ها به کار ببرید.

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام