چطور کسب و کار اینترنتی خود را پیشرفت دهیم

چطور به توسعه کسب و کار آنلاین بپردازیم و راه حل بیشتر فروش در کسب و کار اینترنتی و پیشرفت آن و روش های افزایش فروش و مسیر های توسعه کسب کار اینترنتی و پیشرفت کسب و کار ایترنتی و دیجیتال مارکتینگ داشته باشیم. کارشناسان سئو تهران اعتقاد دارند هذف بازاریابی اینترنتی را می ‌توان در چهار وهله راحت و مهم خلاصه کرد:

نخست : شناختن و گروه بندی مخاطبان و کاربرانی که فعالیت شما برای آن ‌ها ارزش بوجود می آورند .

دوم : هدایت کاربران شناخت شده به سایت یا کسب ‌وکار ایترنتی ایجاد شده، که همان زیاد شدن ترافیک سایت یا بالا بردن تعداد دانلود است.

سوم : تغییر دادن کاربران به مشتری با مقصود فروش فعالیت یا کالا سایت.

چهارم : ترغیب  و تشویق مشتریان پیشی به کار بردن دوباره از دیگر فعالیت و کالا یا تکرار خرید.

اگر به لغت بازاریابی اینترنتی توجه کنید نخست لغت بازاریابی آمده است، به معنی قبل از این‌ که سراغ توسعه کسب و کار آنلاین بروید باید به درستی مفاهیم بازاریابی را بفهمیم. خیلی از اشخاص گمان می ‌کنند پردازش فروش و کسب ‌درآمد مجازی از دیگر کسب‌ و کار ها راحت تر و کم ‌هزینه ‌تر است.

در جواب گروه سئو تهران می توان بیان کرد قیمت ایجاد یا توسعه کسب و کار آنلاین از کسب و کار های حقیقی به ‌مراتب پایین تر است ولی قیمت بازاریابی کمتر نیست. بازاریابی اینترنتی به علت فضای رقابتی و عدم محدودیت‌ های زمانی و محیطی به مراتب می ‌تواند دشوار تر و پر قیمت ‌تر هم باشد!

نقطه آغاز کجاست

نقطه آغاز تدوین یک برنامه بازاریابی برای کسب‌ و کار اینترنتی شماست است. در یک برنامه بازاریابی آنلاین باید به سه پرسش مهم جواب دهید.با ما در  مقاله ی توسعه کسب و کار آنلاین همراه باشید.

اول: الان در چه مکانی هستید؟

دوم: در چه مکانی می‌ خواهید بروید؟

سوم: چطور می ‌خواهید بروید؟

مفهوم از پرسش نخست این  است سوابق، پیشنیه و پتانسیل بالقوه شما چه اندازه است و آیا ارزیابی دقیق و صحیحی از آن دارید. این پتانسیل دارای دانش مدیریتی و فنی، نیروی انسانی، منابع مالی و تجهیزاتی است. به چه مکانی می خواهید بروید هم اشاره به مقصود شما دارد.

این ‌که چه اندازه بازار هدف خود را آشنا هستید و چه سهمی برای کار خودتان از این بازار در نظر گرفته‌اید. و چطور می ‌خواهید بروید هم برنامه اجرایی شما در بکار رفتن امکانات برای رسیدن به سهم و مقصود در نظر گرفته شده است.در تدوین برنامه بازاریابی شما باید سه قسمت پر اهمیت هدف ‌گذاری، استراتژی و اجرا در جریان قرار داده  شده و برای هر کدام برنامه ریزی  کنید.

در مقصود گذاری نگاه زیاد  و سهم خودتان از بازار را بر اصول اطلاعات حقیقی و قابل استناد باید مقایسه کنید. در استراتژی به روش های اجرایی برسید و روش های اجرایی را در قالب زمان و قیمت پیش ‌بینی کنید.همراه ما در مقاله ی توسعه کسب و کار آنلاین باشید.

آیا بازاریای همان فروختن است

نه، فروختن یکی از اجزای بازاریابی به حساب رفته و فقط یکی از اهداف بازاریابی است. بازاریابی پردازش حرفه ای است که مباحثی مثل تبلیغات و فروش زیر مجموعه و از اجزای آن به شمار می‌ آید. به دلیل اینکه بعضی اعتقاد دارند  که بازاریابی اینترنتی فقط بخشی از پردازش بازاریابی است؟

خیلی از کسب و کارها فعالیت و کالا فیزیکی یا حضوری ارائه می ‌دهند. در نتیجه از اینترنت به صورت یکی از کانال‌ های تحقق برنامه بازاریابی و دسترسی به مشتری به کار می برند. طبیعی است که آن ‌ها از نت به صورت یکی از ابزار ها بیان می ‌کنند.

ولی برای یک کسب‌ و کار آنلاین که عمده مشتریان و درآمدش از اینترنت است، اساسی ترین شیوه بازاریابی قلمداد می ‌شود. پردازش بازاریابی را از کی باید آغاز کنیم؟ از وقت راه اندازی سایت؟استراتژی داخل شدن به بازار و آغاز کار یکی دیگر از زیر گروه های بازاریابی است.ما را در توسعه کسب و کار آنلاین دنبال کنید.

یک کسب ‌و کار آنلاین هم برای داخل شدن به بازار باید استراتژی داشته باشد. خیلی از متخصصان بازاریابی اعتقاد دارند که بازاریابی را پیش از آغاز خدمات یا تولید باید شروع کرد که از آن به اسم تحقیقات بازار یا همان امکان سنجی بیان می‌ کنند. بنابراین در مجموع می‌ توان بیان کرد که در هر وهله ای از راه ‌اندازی و پیشرفت کسب ‌و کارتان هستید. باید برنامه بازاریابی شما به صورتی که وب‌ سایت یا اپلیکیشن شما پیشرفت یافته است، توسعه یابد.

چطور داخل بازار شویم یا آیا استراتژی خاصی احتیاج دارد

برای داخل شدن به بازار و توسعه کسب و کار آنلاین سه استراتژی موجود است ، که کمابیش بعضی از آن ها را مشاهده کرده اید. برای بکارگیری هر یک از این شیوه های الزام یا دستور از پیش معین شده ‌‌ای موجود نیست ث، حتی می ‌توانید یکی یا چند شیوه را باهم مخلوط کنید تا به مدل مناسب با کسب ‌و کارتان برسید.

تبلیغات: این‌ جا مفهوم تبلیغات مختلف نیست. تبلیغات با رویکرد داخل شدن به بازار است. ممکن است تا به حال هیاهوی خبری یک رستوران یا فروشگاه تازه تأسیس را با بنر و چراغانی و حضور بیشتر در رسانه ‌های محلی مشاهده کرده اید. این خودش یک استراتژی برای داخل شدن به بازار است. یک کسب ‌و کار آنلاین هم می ‌تواند همین خبر های پرهیاهو را به مفهوم شناساندن برند خود در اینترنت انجام دهد.

قیمت : قیمت‌ گذاری و وضعیت فروش یکی دیگر از برنامه های ورود به بازار است. فروش‌ های بخصوص، تخفیف ‌های افتتاحیه و عضویت ‌های رایگان کم، کارت‌ های کادو، قرعه کشی ‌ها و جوایز خرید از مدل های این شیوه است. مقصود این شیوه جلب دقت مشتریان به برند بروز است.

اتفاقات و رخداد ‌ها : از شیوه های خیلی اثرگذار و خاص برای داخل شدن به بازار است. منتهی برای تمام کسب‌ و کار ها ممکن پذیر نیست. بعضی اوقات وب ‌سایت یا نرم‌ افزار می ‌تواند با حضور در یک اتفاق مربوط با کار های خود، معرفی و داخل شدن به بازار خوبی داشته باشد .

آنچه پر اهمیت است به کار بردن مناسب از شرایط کسب‌ و کار بروز ظهور و آغاز فعالیت جدید است که می ‌تواند برای مخاطبان جذاب باشد. اکنون بیشتر مردم در بدو تولد یا آغاز یک کسب ‌و کار منتظر فعالیت مختلف یا قیمت کم تر یا وضعیت بهتر خرید هستند.ما را در محتوای توسعه کسب و کار آنلاین همراهی کنید.

از چه وسایل و شیوه هایی برای شناختن مشتریان استفاده کنیم

تحقیقات بازار و امکان ‌سنجی در توسعه کسب و کار آنلاین : همواره اطلاعات تحقیقات بازار سبب خواهد شد که تغییرات پر اهمیت و اثرگذاری در روند ارائه فعالیت یا کالا ها صورت گیرد. اساسی ترین هدف تحقیقات بازار و امکان سنجی پی بردن به احتیاج اصلی مشتریان است به همین علت صحت آگاهی های استخراجی خیلی مهم است.

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام