تیزر خبری و بررسی خصوصیت و شیوه ساخت آن

تیزر خبری اکنون در نظر مقاله تیزر تبلیغاتی یک عنصر اساسی در ترغیب، اطلاع دادن و یادآوری مشتریان درباره کالا ها، برند ها و شرکت ها به شمار می آید. اگر تبلیغات به طور درست و مناسب صورت داده شود و همینطور اگر از رسانه ها به طور صحیح به کار برده شود، سبب می شود که مرحله معرفی کالا با سرعت زیادی انجام شود.

در این بین مدل های تبلیغات ( محیطی، رسانه ای، چاپی و…) که صورت داده می شود، تیزر خبری که زیر گروه تبلیغات رسانه ای است، همانگونه اثر گذاری خیلی بیشتری روی مخاطب خود دارد که این تیزر خبری هم وابسته به مدل کالا ها دارد که مصرفی یا صنعتی باشد.

تیزر خبری به چه چیزی بیان می شود؟تیزر خبری که در مقاله تیزر تبلیغاتی عنوان شده یک مسیر برای اطلاع دادن مخاطبان در این باره کالا مورد نظر می باشد که در خصوص چیزی به طور کامل آگاهی نمی دهد یا سخنی را به طور کامل نمی زند و در شخص مقابل احساس کنجکاوی را صورت می دهد.

تیزر به صورت یک آگهی به طور تلویزیونی، رادیویی یا رسانه محیطی و چاپی صورت می گیرد. برای نمونه می توان به یک عکسی که در صورت پخش شدن است اما شما در مورد مدل برند و شرکت آن هیچ آگاهی ندارید و اصلا اطلاع ندارید با چه چیزی روبرو شده اید.

در این تیزر خبری یک پیامی در حال منتقل کردن است اما نمی دانید که مقصود آن چه چیزی می باشد. قرار است در آن کالایی فروخته شود؟ یا اینکه هدف آن معرفی یک کالا است؟ چه فردی کار تبلغ موظف است ؟ و پرسش های این نوعی که در ذهن شما صورت می گیرد.

در این قسمت شما به مرحله ای به اسم Teasing داخل می شود که سبب شکل گیری احساس کنجکاوی در شما می شود و شما را تحریک می کند که آگاهی های زیاد تری در این باره آن تیزر خبری بدست بیاورید.ما را در مقاله ی تیزر تبلیغاتی همراهی کنید.

تیزر خبری شامل چه خصوصیت های است

اکنون در بازار های رقابتی، تیزر های خبری توانایی دارند  به یک فایده رقابتی پر اهمیت برای شرکت شما تغییر یابد و از راه تیزر خبری تخصصی و اساسی می توانید مشتریان زیادی را جلب کالا و شرکت خود کنید و در این گونه است که برنده این مسابقه خواهید شد.

تیزر خبری که در مقاله تیزر تبلیغاتی عنوان شده باید آن اندازه جذاب و اثر گذار باشد که مشتری را جلب خود کند و این عنوان می تواند به یک فایده رقابتی برای شرکت به شمار بیاید.در این قسمت می خواهیم به پر اهمیت ترین و اساسی ترین خصوصیت های کلیدی یک تیزر خبری بپردازیم.

پیشنهاد ما در این مقاله تیزر تبلیغاتی این است که حتما این مقاله را بخوانید و از دست ندهید. با ما همراه شوید :

  • ایده های معنایی و خلاق
  • قشنگی و جذابیت های بصری و شنیداری
  • تسزیع
  • مخاطب محور

ایده های معنایی و خلاق : برای درست کردن یک تیزر خبری باید مقصود و معنا دارا باشید تا بتوانید از راه تیزر جالب، تخصصی و خلاقانه آن را به به مخاطب انتقال دهید تا اثر آن زیاد تر شود.همراه ما در مقاله ی تیزر تبلیغاتی باشید.

قشنگی و جذابیت های بصری و شنیداری : در درست کردن تیزر خبری باید همه جوانب زیبایی شناسی که در تیزر احتیاج است، رعایت شود. این مورد در درست کردن تیزر خبری شامل اهمیت است.

تسریع : اگر کار درست کردن چندین تیزر خبری با سرعت شروع شود و همینطور کار درست کردن تیزر خبری با سرمایه گذاری خوب همراه باشد می تواند به افراد این حق انتخاب را بدهد که در کمترین وقت چندین تیزر خبری برای اکران دارا باشند.

مخاطب محور : تیزر خبری با دقت به احتیاج مخاطب درست می شود تا بتواند با به کار بردن از همه علل ها و قسمت های موجود بر مخاطب اثر گذار باشد و آن را جلب خود کند تا با به کار بردن از کالا یا شرکتی که در فیلم به نمایش در می آید به کار ببرد.

چطور تیزر خبری بسازیم

برای درست کردن و تولید تیزر های خبری احتیاج به سرمایه و زمان فراوانی است، به دلیل این که برای دیزاین و درست کردن تیزر خبری باید روش ها و راه های بیشتری بکار برد تا به بیشترین مقطع در قسمت تاثیر گذاری روی افراد برسد. درست کردن تیزر های خبری از سه مرحله اساسی تشکیل شده است که وهله اول آن قبل از تولید و پس از آن تولید و در آخر هم مرحله بعد از تولید می باشد.

از جمله کارایی که در درست کردن یک تیزر خیلی مهم است، درست کردن سناریو یا فیلم نامه، انتخاب کردن بازیگران، فیلمبرداری، صدا گذاری، تدوین و… است. در موفقیت درست کردن تیزر های خبری سه فاکتور اصلی هستند. این فاکتور ها برنامه، جدید و اجرا می باشند.

یک تیزر خبری موفق و اثرگذار باید برنامه بی نقصی دارا باشد. همینطور از معنای خلاقی دارا باشد و از همه پر اهمیت تر شامل اجرای صحیحی باشد. این سه اصل باید به درستی در یک تیزر خبری اعمال شوند تا اثر گذاری بیشتری روی مخاطبان داشته باشند.

یک تیزر خبری چطور به نمایش در می آید

آنچه که در تیزر های خبری خیلی اهمیت دارد این است که در مقاله تیزر تبلیغاتی آمده، انتخاب قالب صحیح و درست برای خبر تبلیغاتی می باشد که در آن توانایی داشته باشد پیام را به طور ماهرانه به نمایش درآورد. افرادی که تبلیغ کننده خوبی هستند می دانند که باید مقصود و مخاطبان خود را با توجه زیادی انتخاب کنند.

و بتوانند تیزر خبری را از راه قالب صحیح که پیام خبری به خوبی در آن درست شده است با به کار بردن از تکنولوژی های روز به مخاطب انتقال دهد. پس از اینکه کار درست کردن تیزر خبری به پایان رسید روی مدل های کوچک از مخاطبان مورد امتحان و تست قرار می گیرد تا با این شیوه بتوان اندازه اثر گذاری تیزر خبری روی مخاطبان را مورد ارزیابی جای داد.

پس از اینکه تیزر مورد تایید پایانی قرار گرفت و همه نواقص آن برطرف شد باید شبکه تلویزیونی و وقت پخس صحیح را انتخاب کرد. در پایان هم پس از اینکه محیط نمایشی در شبکه تلویزیونی خریداری شد، تیزر خبری که عنوان شده در مقاله تیزر تبلیغاتی در راس ساعت به طور عمومی به نمایش گذاشته خواهد شد.

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام