سئو چه می باشد

پاسخ دادن به پرسش سئو چیست در مقاله حرفه ای ترین سئو سایت در تهران راحت است ولی بدون آگاهی از نکات و شیوه های آن، سئو را در فکر شما به یک افسانه تبدیل شود. سئو به هیچ وجه افسانه نیست. در حقیقت سئو اصول و روش هایی است که هر فردی می ‌تواند فرا بگیرد.

پس با مطالعه کردن این مقاله حرفه ای ترین سئو سایت در تهران اولاً یک نمای اساسی از سئو را مشاهده می کنید و دوماً دیگر فردی نمی ‌تواند با صحبت از سئو سرتان کلاه بگذارد. درباره روش های متفاوت سئو (به معنی کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری) صحبت می کنیم، با سئو داخلی و خارجی و موارد مهم هر کدام آشنا می‌ شویم.

در آخر فهرستی از الگوریتم ‌های پر اهمیت گوگل را آورده‌ ایم و یک فایل چک ‌فهرست سئو برای شما جمع آوری کرده ایندر این قسمت از مقاله حرفه ای ترین سئو سایت در تهران به پرسش هایی که عموما در مورد سئو سوال می شود و نگرانی اشخاص در وقت آشنایی با این حیطه است جواب داده ایم :

پرسش های مختلف سئو

1- برای رسیدن به رتبه 1 گوگل چه اندازه زمان لازم است؟

جواب به این پرسش برای هر کسب و کار و سایتی مختلف خواهد بود؛ وابسته به اندازه اعتبار و کار های پیشین سایت شما، لغاتی که هدف گذاری کرده اید و شرایط رقبا این وقت معین خواهد شد. احتمال دارد به گفته حرفه ای ترین سئو سایت در تهران در یک حیطه بتوان در 3 ماه موفقیت های پر اهمیتی بدست آورد اما در حیطه دیگری بیش از یک سال وقت لازم باشد.

2- هزینه فعالیت سئو چقدر است؟

سئو یک کالا نیست بلکه گروهی از خدمات حرفه ای است در نتیجه نم یتوان هزینه معینی برای تمام سایت ها در نظر گرفت. البته می توان در مقاله حرفه ای ترین سئو سایت در تهران گفت که فعالیت سئو را در بخش بندی های متفاوتی دارا بهینه سازی سایت، بازاریابی محتوا، لینک سازی و … جای داد و برای هر یک قیمت معینی اعلام نمود.

گام اول ارزیابی دقیق سایت و تصمیم گیری در مورد فعالیت مورد احتیاج است که بر همین اصول می توان تخمین صحیحی از هزینه ارائه نمود.

3- چه ضامنی برای رسیدن به رتبه 1 گوگل دارید؟

یکی از پر اهمیت ترین درخواست های کارفرما ارائه ضامن برای رسیدن به رتبه 1 در لغات کلیدی مقصود است در صورتی که این کار بطور کامل غلط و حتی غیر قانونی است. هیچ ضامنی برای معین کردن دقیق رتبه شما در بازه زمانی معین وجود ندارد به دلیل آن که آگاهی ها از آپدیت های بعدی گوگل و اندازه فعالیت رقبا موجود نیست.

در حقیقت ارائه تضمین به کارفرما شانس پذیزفتن پروژه را بالا می برد اما همانگونه که خود گوگل همچنین بارها اعلام کرده است این شیوه مدلی از کلاه برداری است.اين جاي شگفتی نيست که وب سايت ‌ها با کالا ها و فعالیتی که بفروش مي ‌رسانند بر سر رسيدن به جایگاه يک نتیجه جستجو رقابت کنند.

به عنوان نمونه لغت کليدي رقابتي “بيمه خودکار” 1.5 ميليون جستجوي گوگل را در ماه به خود مختص می کند، اين بدين مفهوم است که 3 جايگاه نخست 58.4 درصد بازديدکنندگان و خود جايگاه نخست 36.4 درصد بازديدکنندگان را به خود مختص مي‌ کند.

اين عنوان براي خيلي از سايت ‌ها مفید تر است که در بالاي نتايج جستجو جای گيرند به ویژه آن هايي که با بالا بردن ترافيک سايت به اندازه مشتريانشان بیفزاید.يک مطالعه ديگر مشخص کرده که جستجو کنندگان خيلي علاقه دارند روي پيوند هاي طبيعي نتیجه های جستجو کليک کنند.

اين مطالعه معین مي ‌کند 72.3 درصد مخاطبان گوگل روي پيوند هاي موجود نتايج جستجو کليک مي ‌کنند و فقط 27.3 درصد کاربران روي پيوند هاي فهرست های پرداخت شده کليک مي ‌کنند. اين يکي ديگر از علل هایی است که شرکت‌ ها اثر سئو را دانسته و حاضر هستند براي آن وقت و قیمتی صرف کنند.بصورت اساسی مقاصد سئو را می توان بطور زیر در مقاله حرفه ای ترین سئو سایت در تهران خلاصه نمود:

  • در بازدید وب سایت اثر زیادی دارد.
  • سبب بوجود آوردن برند می شود.
  • سبب بالا بردن ترافیک سایت خواهد شد.
  • سبب شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه مناسبی دارا شد.
  • سبب بالا بردن فروش کالا ها خواهد شد.
  • مناسب ترین ابزار برای تبلیغات است در نظر مقاله حرفه ای ترین سئو سایت در تهران.

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام