اساس سئو چیست

 به بیان مقاله سئو در آذربایجان غربی آموختن، یادگیری و شناخت با شیوه رعایت اساس اولیه سئو آیا به تازگی با سئو شناخت شده و اطلاع ندارید از کجا باید آغاز به آموختن آن کنید؟ نگران نباشید، حتی با رعایت اساس اولیه سئو همچنین می توانید رنک سایت خود را به صورت شگفت زده ای پیشرفت دهید.

در این مقاله سئو در آذربایجان غربی به معرفی اساس سئو برای مبتدیان پرداخته ایم.سئو چیست و چرا ما به آن احتیاج داریم؟بگذارید که از همین پرسش آغاز کنیم. سئو مخفف جملاتی با معنای بهینه سازی برای موتور های سرچ کننده است و مقصود از آن یقیین از شانس بدست آوردن رتبه بالا در نتایج سرچ می باشد.

به همین راحتی که در مقاله سئو در آذربایجان غربی بیان شد.سئو به مفهوم استفاده بهینه وب سایت و محتوای آن به مدلی است که موتور های سرچ کننده مثل گوگل توانا به درک وب سایت و محتوای آن باشند. بنابراین شانس بدست آوردن رتبه در جستجوی لغات کلیدی مورد گمان ما بالا می برد.ولی چرا ما به سئو احتیاج داریم؟

آیا تا حال پیش آمده که بعد از سرچ در گوگل به صفحه دوم، سوم یا بیشتر از آن بروید؟ در برخی زمان ها نه. جواب به این پرسش در همینجا پنهان است. با بالا بردن رتبه سایت و محتوای آن در سرچ گوگل، شانس کلیک کردن کاربران بر روی آن بالا رفته و در نتیجه وب سایت شما به درامد زیاد تر خواهد رسید.

یقینا این نتیجه همان موردی است که تمام ما در وب سایتمان به همراه آن هستیم.در ادامه مقاله سئو در آذربایجان غربی به معرفی و توضیح پر اهمیت ترین اساس سئو پرداخته ایم.

1. نوشتن محتوای بیشتر

بر اساس معیار های رتبه بندی گوگل، محتوا همچنان پر اهمیت ترین فاکتور سئو و رنک بندی سایت ها به شمار می رود و در ادامه همچنین معیار های بک لینک و رنک برین بیان هستند. مفهوم محتواییست که در صورت بلاگ یا ویدئو انتشار داده شده و توانا به جلب مخاطبین خود هست.

از نظر سئو محتوا های بلندتر قدرت زیاد تری در بدست آوردن رتبه دارند، به دلیل آن که دارای لغات کلیدی زیاد تری بوده و همینطور آگاهی زیاد تری را در دسترس کاربران جای می دهند. آقای Nail Patel یکی از معروف شده ترین متخصصین سئو جهان، در مطالعه ای که دارا بوده اشاره کرد است که محتوای که شانس بدست آودن رنک بالایی دارد.

باید در عین دارا بودن کیفیت، طولی با کمترین 2000 لغت داشته باشد. کیفیت محتوا از اهمیت بیشتری دارا است، به دلیل آن که به گفته مقاله سئو در آذربایجان غربی کاربران به جهت محتوایی جلب می شوند که خارق العاده و جالب باشند.پست های بلندتر همینطور سبب بالا بردن پارامتر Dwell Time همچنین می شوند.

Dwell Time به اندازه زمانی بیان می شود که کاربر بعد از ورود به سایت از راه نتایج جستجو دوباره به آن برمی گردد. محتوا های بلندتر و با کیفیت تر سبب حفظ کاربران در وب سایت شده و آن ها را راغب به بیشتر مطالعه کردن می کند. بیشتر بودن این ارزش ها بر اساس مقاله سئو در آذربایجان غربی از دید گوگل به مفهوم جالبیت زیاد تر محتوا هست و از این جهت گوگل از آن در الگوریتم رنک بندی خود به کار می بود.

2. نوشتن محتوای بروز

در کنار پست های بلندتر، گوگل منتشر کردن محتوای بروز در وب سایت ها را همچنین علاقه دارد. علت این کار همچنین این است که کاربران از محتوای جدید استقبال می کنند و همین گونه این کار نشانه پویا بودن وب سایت همچنین هست.همه ما اطلاع داریم در مقاله سئو در آذربایجان غربی که درست کردن محتوای باکیفیت به صورت همیشگی کار سختی است.

در نتیجه برخی به جای درست کردن محتوای بروز می توانید اقدام به آپدیت محتوا های وجود داشته کنید.به راحتی اقدام به درست کردن محتوای بروز و مربوط با محتوا های مورد علاقه و قدیمی سایت کرده و آن ها را با تاریخ تغییر دادن جدید دوباره در دسترس کاربران جای دهید.

یکی از فرصت های مناسب برای انجام این فعالیت آپدیت پست هاییست که در آن ها اشاره به سال شده است. بطور نمونه پستی با عنوان مناسب ترین روش های سئو در سال 2019 از این مدل پست هاست. این مدل پست ها را می شود با افزودن چند روش بروز به پستی با عنوان مناسب ترین روش های سئو در سال 2020 تغییر داد از یاد نبرید که این پست را با تاریخ بروزرسانی بروز دوباره انتشار دهید.

3. به کار بردن از لغات کلیدی

به کار بردن از لغات کلیدی کاری حیاتی است. لغات کلیدی باید به مدلی انتخاب شوند که بیانگر عنوان محتوا بوده و از جهتی با خواسته و احتیاج کاربران هم در یک جهت باشد.لغت کلیدی محتوای صفحه باید با عنوان آن مربوط باشند تا موتور های جستجو بتوانند آن را به طور صحیح ایندکس کنند.

یقیقنا شما نمی خواهید که با انتخاب لغات کلیدی نامرتبط با کالا ها یا بلاگ خود موتور های سرچ کننده را سردرگم کنید.با این صورت تمرکز شما همچنین باید بر روی لغات کلیدی باشد گه کاربران مقصود شما به سرچ آن ها می پردازند. ممکن است صفحه ای از وب سایت شما در یک لغت کلیدی رنک یک را کسب کند.

ولی مادامی فردی آن را سرچ نکند، ترافیکی همچنین کسب نخواهید کرد. این فعالیت مثل عرضه کالا هایی است که خواهانی ندارد.
ابزار های سرچ شده لغات کلیدی مختلفی وجود دارند که می توانند به شما یاری کنند که کاربران و مشتریان شما از چه جملاتی برای پیدا کردن محتوای مورد گمانشان در موتور های سرچ به کار می برند . ابزار هایی مثل Ubersuggest و Kwfinder در این فعالیت به شما یاری می کنند.

همینطور می توانید از لغات کلیدی بلند (long-tail keywords) و لغات کلیدی LSI همچنین برای پیشرفت سایت و عرضه اطلاعات دقیق تر به کار ببرید تا موتور های سرچ به درک خوب تری از محتوا برسند.لغات کلیدی بلند آن هایی هستند که اشاره به معنای خاص تری دارند. در صورت کاربرد از لغات کلیدی بلندتر در محتوا.

ممکن است کسب کاربرانی که حقیقتا به دنبال آن محتوا هستند بالا بردن می یابد. به عنوان نمونه در این مقاله سئو در آذربایجان غربی می توان به لغت کلیدی مناسب ترین کوله پشتی پیاد روی زنانه اشاره کرد. این مدل جملات همواره شامل لغات بیشتری هستند و به صورت دقیقی خواسته کاربران را اظهار می کنند.

ممکن است تعداد سرچ کننده این لغات کلیدی کمتر باشد، ولی ممکن است بدست آوردن رتبه و تبدیل کاربران به مشتری در آن ها زیاد تر است. در نتیجه حتما معیار آزمون کردن را دارند.

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام