URL های علاقه مند به موتور جست‌وجو

خیلی قبل تر از سال ۲۰۰۸، که در مقاله سئو در تهران رایگان بیان شده مت کات رییس گروه مبارزه با هرزنامه در گوگل به استفان اسپنسر (کارشناس سئو) تأکید کرد که در آدرس URL، وجود ۳ تا ۵ لغت مطلوب است. آن هایی که زیاد تر هستند، بر اصول الگوریتم گوگل همواره اعتبار زیادی به محتوا نمی افزونند.

درک این مورد خیلی پر اهمیت است که ساختار URL مطابق با موتور جست‌وجو به همان صورت که برای موتور های جست‌وجو پر فایده است، برای کاربران همچنین سودمند خواهد بود.شاید شگفت زده شوید به چه علت توضیحات متا را به صورت یکی از عناصر اصول استفاده بهینه صفحه در جریان گرفته ‌ایم.

به ‌هرحال از نظر مقاله سئو در تهران رایگان گوگل چند سال است که تشریحات متا را دیگر به صورت علل رتبه‌بندی در جریان نمی ‌گیرد. ولی حتما به آن اهمیت داده و آن را نوشتاری کنید به علت آن که سبب خواهد شد تا آن‌ چیز در متن شما وجود دارد معین تر باشد و در نتیجه اندازه کلیک آن زیاد شود و این عنوان برای سئو شما خوب است.

تشریحات متا قسمتی از محتوای شماست که در برگه های نتایج موتور های جست‌وجو مشاهده می ‌شود. البته تشریحات متا را باید خودتان نوشتاری کنید؛ وگرنه گوگل خودش قسمتی از متن شما را در تشریحان متا نشان خواهد داد. اگر تشریحات متا را به درستی بنویسید، اختلاف زیادی بین اندازه کلیک ‌ها بوجود خواهید آورد.

شکی نیست در مقاله سئو در تهران رایگان که همچنین بیان شده اندازه کلیک در پیش مدت ‌زمانی که شخص روی محتوای شما توقف می‌ کند، علل پر اهمیتی در زیاد شدن رتبه به‌ حساب می‌ رود. تشریحات متا را به درستی بنویسید و دقت کنید حتما زیر ۱۶۰ کاراکتر باشد؛ اگر نه که دیگر  آن به صورت نقطه‌ چین نمایش داده می ‌شود.

آپدیت با به کار بردن از نشان تاریخ

ما در جست‌وجو همواره در مقاله سئو در تهران رایگان می‌ خواهیم یقین داشته باشیم که جدید ترین محتوا را که درباره یک عنوان وجود دارد، پیدا می ‌کنیم. در میان نتایجی که تاریخ در آن نام برده شده است مشاهده می کنید که نتایجی داریم در وقت فوریه و می ۲۰۱۸٫ در نتیجه ما تلاش می ‌کنیم روی آن کلیک کنیم تا نتایج جدید تری مشاهده کنیم.

جدید بودن مقاله برای خیلی از اشخاص کاری پر اهمیت به شمار می رود. بعضی دیگر از نتایج که تاریخ ندارند را نمی شود بدانیم که جدید هستند یا نه. در حقیقیت، بدون نشانِ تاریخ تا پقتی که روی محتوا کلیک نکنیم، نمی ‌توانیم متوجه شویم چه وقتی منتشر شده ‌اند.

به این صورت که، در چنین نکاتی اساسا کاربر تا وقتی که یک نتیجه با نشان تاریخ و بطور کامل بروز در صفحه موجود است، همواره روی نتایجی که بدون علامت تاریخ هستند کلیک نمی ‌کند. در خیلی از نکات، دیگر احتیاجی نیست کاری صورت دهید تا تاریخ انتشار را در برگه نتایج جست‌وجو در پیش محتوا دیدن کنید.

با این صورت، پیشنهاد می‌ کنیم در مقاله سئو در تهران رایگان یک کار دیگر هم صورت دهید و وقتی را که پست یا برگه شما آپدیت شده است، نشان دهید.اگر از وردپرس به کار می برید، می ‌توانید از پلاگین WP Last Updated Date به کار ببرید . از یاد نبرید درست است که نشان آپدیت تاریخ ممکن است یک علل رتبه‌ بندی نباشد.

ولی شواهد بیشتری نشان می‌ دهد اندازه کلیک بر جست‌وجوی طبیعی اثر می ‌گذارد. همینطور از یاد نبرید درگیرشدن کاربر در برگه خیلی پر اهمیت است؛ به دلیل آن که در نظر مقاله  سئو در تهران رایگان به او دوباره یقین پیدا می کنید محتوای شما آپدیت است.

به کار بردن از عکس ها و ویدئو

به کار بردن از عکس ها و ویدئو در محتوا اثر مثبتی بر وقت توقف روی محتوا دارد؛ بر اصول پژوهشی از Hubspot تقریبا ۸۰٪ بازاریابان بیان می کنند به کار بردن از ویدئو وقت توقف روی محتوا را در وب سایت زیاد می شود. به کار بردن از ویدئو و عکس ها (که دارای اینفوگرافی و نمودار ها هم می ‌شود)، باعث می ‌شود که محتوا به سادگی خوانده شود.

این حقیقیتی است که برخی ما از محتوای بصری خوب تر فرا می ‌گیریم. شکی نیست که اگر محتوایی با عکس ها همراه باشد، ما را زیاد تر جلب می ‌کند تا وقتی که محتوا چیزی جز متن ندارد.در نتیجه در نظر مقاله سئو در تهران رایگان هر مدل سپری شدن وقت در صفحه مدنظر گوگل نیست، بلکه آن وقتی را لحاظ می‌ کند که فردی  از گوگل به برگه ای رفته تا وقتی که دوباره به گوگل بر می ‌گردد.

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام