مقصور از سئو چیست

در این بخش از مقاله سئو در تهران عمومی هدف داریم تا شما را به صورت اساسی با فصولی که قرار است فرا بگیرید شناخت پیدا کنیم پس با ما همراه باشید. سئو به مفهوم استفاده بهینه سایت سبب گرفتن رتبه خوب تر در نتایج موتور های جستجو مثل Google، Yahoo، Bing و … می باشد.

در سئو با به کار بردن از فعالیتی که بر روی برگه های سایت خودمان (on page seo) و سایت های دیگران (off page seo) صورت می دهیم سایتمان را برای موتور های سرچ و کاربرانی که از سایتمان به کار می برند بهینه می کنیم.مقصود هر سئوکاری این است که به گوگل بیان کنیدش سایتش، مناسب ترین جواب را به کاربر در زمان جستجو لغت کلیدی می دهد. برای آن که راحت تر متوجه این مقاله سئو در تهران عمومی شوید.

تصور کنید شما به جستجو خرید کفش  مردانه در اینترنت هستید. در گوگل جستجو می کنید خرید کفش مردانه. وب سایتی که از دید گوگل برای کاربر خوب تر، اساسی تر و مشهور تر است در لینک های نخست نشان داده می شود. سئو کار باید این مقاصد خوب تر سایت خود را نسبت به رقبا به گوگل تثبیت کند تا در لینک های نخست جای بگیرد.

ولی این فعالیت چطور انجام می گیرد؟سئو سایت از 3 قسمت اساسی در مقاله سئو در تهران عمومی سئو داخلی، خارجی و تکنیکال که به هم پیوسته هستند صورت داده شده است.

سئو داخلی

در این بخش از سئو ما همه محتوا هایی که در سایتتمان موجود هستند مثل مقالات، عکس ها، ویدئو ها، آدرس صفحات، سرعت سایت، سرتیتر ها و … را بهتر می کنیم. در ادامه مقاله سئو در تهران عمومی به چند نکته پر اهمیت در on page seo اشاره می کنیم. title و عنوان صفحه :

عنوان و تایتل برگه ها جزو نخستین معیار هایی است که ربات های گوگل در زمان دیدن صفحات با آن مواجه می شوند. بنابراین باید تلاش کنید در همان اول کار به این ربات ها بفهمانیم که عنوان صفحه ما چیست و ما در این صفجه در چه موضوعی حرف زدیم. همینطور کاربر ها وقتی که عبارتی را در گوگل جستجو می کنند.

عنوان برگه ها و وب سایت ها را مشاهده می کنند و نسبت به آن انتخاب می کنند داخل کدام وب سایت شوند. بنابراین عنوان باید هم جالب باشد و هم به صورت اساسی به کاربر بفهماند در این صفحه احتیاجش برطرف می شود و به نیاز خود می رسد.

description و تشریحات متا

توضیحات متا همان جملاتی است که به گفته مقاله سئو در تهران عمومی در صفحه نتایج سرچ در زیر عنوان و با فونتی کوچک تر نشان داده می شود. بر اساس طبق پایان بیان های گوگل، توضیحات متا مورد دقت ربات ها جای نمی گیرد و معیار سئویی ندارند. ولی کاربران به آن ها دقت می کنند تا بیشتر در مورد آن برگه، پیش از داخل شدن به آن سایت آگهی کسب کنند.

لغات کلیدی جملاتی هستند که کاربران برای یافتن جواب احتیاجشان در گوگل سرچ می کنند. تصور کنید شما به دنبال خرید گوشی هستید. برای آن که بتوانید سایت مورد مذبور خود را بیابید در گوگل جمله “خرید گوشی آیفون 11” را گوگل جستجو می کنید. این جملات لغت کلیدی شما می باشد که طبق دید مقاله سئو در تهران عمومی .

شما باید سایتتان را برای این لغات کلیدی بهتر کنید تا گوگل در زمان جستجو این جملات وب سایت شما را به کاربران نشان دهد. ابزار هایی بیشتری موجود است که جملاتی که کاربران در اینترنت جستجو می کنند را در اختیارتان جای می دهند که در ادامه به صورت اساسی شیوه به کار بردن از آن ها را فرا می گیرید.

بک لینک، لینک هایی هستند که شما در برگ های سایت های دیگر جای می دهید و هچنین آن ها را به سایت خودتان لینک می دهید. برای نمونه در یک انجمن دیدگاه ثبت می کنید مثل: “خیلی متشکرم از مطالب خیلی عالیتون. یادگیری سئو حقیقتا شیرین و جالب است.

و من در سایت ویکی دمی آن را دنبال می کنم ” تصور کنید در این عبارت “یادگیری سئو” را به وب سایت ویکی دمی لینک دهید. در این قسمت از مقاله سئو در تهران عمومی شما یک بک لینک بوجود آورده اید. وقتی که گوگل لینک سایت شما را در آن وب سایت و انجمن مشاهده می کند، سایت شما را به صورت یک مرجع در گمان می گیرد که وب سایت های سایر به شما آن لینک داده اند و اعتبار و معیار سئو از آن برگه به یرگه شما هم انتقال داده می شود.

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام