مدل های سئو

اگر می خواهید برای یک لغت کلیدی بخصوص در Google رتبه بدست آورید ، همانطور که در مقاله سئو در تهران همراه با گزارش بیان شده باید سئو را انجام بدهید. دو برنامه برای این وجود دارد :

  1. سئو داخلی سایت
  2. سئو خارجی سایت

SEO داخلی سایت پردازش استفاده بهینه عناصر وب سایت است. زمان انجام این کار ، علل بخصوصی وجود دارد که باید آن ها را در گمان بگیرید. تمام این عناصر چیزی است که شما می توانید به صورت کاربر نهایی کنترل کنید. بعد های سئو داخلی سایت عبارتند از :

تحقیق لغات کلیدی

پیش از هر کاری با وب سایت خود ، نخستین کاری که باید صورت دهید این است که متوجه شوید برای چه لغات کلیدی می خواهید رتبه بدست آورید. برای انجام این فعالیت ، شما باید تحقیق در مورد لغات کلیدی را صورت دهید. در این پردازش به گفته مقاله سئو در تهران همراه با گزارش ، شما لغت واژه های اساسی و ثانویه را انتخاب می کنید که در مورد آن ها محتوا بوجود می آورید.اجزای نخست برای تحقیق لغت کلیدی عبارتند از :

  • اندازه جستجو
  • رقابت
  • مربوط بودن

همینطور می توانید برای سرچ لغات کلیدی از ابزار تحقیق لغات کلیدی مثل Google Keyword Planner به کار ببرید. پس از انتخاب لغات کلیدی ، می شود پیش بروید و آغاز به بهینه سازی صفحات خود برای این لغات کلیدی کنید.

تگ تایتل : تگ عنوان به بیان مقاله سئو در تهران همراه با گزارش خلاصه ای از محتوای وب سایت شما را در برگه نتایج موتور سرچ نشان می دهد. همینطور بر نرخ کلیک اثر می گذارد و پر اهمیت ترین علل سئو داخلی سایت است. موتور های سرچ ۵۰ تا ۶۰ حرف نخست تگ عنوان را نشان می دهند.

متا دیسکریپشن : تشریحات متا توضیح زیاد تری نسبت به تگ عنوان است که محتوای یک برگه وب سایت را خلاصه می کند. آن ها همینطور به گفته مقاله سئو در تهران همراه با گزارش در نتایج صفحه موتور سرچ نشان داده می شوند. در قیاس با تگ تایتل ، یک تشریح متا به کاربران درک زیاد تری از آنچه در مورد برگه وب سایت شما است ، می دهد. توضیحات متا همینطور بر نرخ کلیک اثر می گذارد.

تگ های هدر : برچسب های هدر به شناخت عناوین و عنوان های فرعی محتوای شما یاری می کند. اصول مراتب تگ های هدر از H1 به H6 می رود. H1 عنوان اساسی یک صفحه است ، برچسب H2 زیر عنوان H1 است و سایر. این برچسب ها به موتور های سرچ یاری می کند تا مطالب را خوب تر مطالعه کنند و درک کنند.

لینک های داخلی : پیوند های داخلی پیوند هایی هستند که برگه های وب را با هم در وب سایت شما پیوند می دهند. آن ها در نظر مقاله سئو در تهران همراه با گزارش وبه کاربران این اجازه را می دهند از راه وب سایت پیمایش کنند. آن ها همینطور برای گسترش معیار بخصوص لینک (ارزش انتقال شده از یک وب سایت به سایت دیگر) پر فایده هستند.

به کار بردن لغات کلیدی

یک موتور سرچ با به کار بردن از پردازش زبان طبیعی (NLP) وب سایتی را سرچ می کند. NLP به موتور های سرچ یاری می کند تا به جهت محتوا و لغات کلیدی باشند.به عنوان نمونه در مقاله سئو در تهران همراه با گزارش : اگر وب سایت شما در توضیح دیجیتال مارکتینگ است و شما تنها از لغت کلیدی “دیجیتال مارکتینگ” در آن به کار برده اند.

پس ممکن است رتبه بندی زیاد شما برای این لغت کلیدی کم است.اضافه کردن لغات کلیدی مربوط از جمله مدل های دیجیتال مارکتینگ و دیگر پر اهمیت است.نقشه سایت مسیری برای مدیریت وب سایت است که به کاربران و موتور های سرچ یاری می کند ساختار وب سایت را بفهمند. نقشه سایت دو مدل است:

  • نقشه سایت HTML: برای انسان دیزاین شده است.
  • نقشه سایت XML: برای خزنده ها دیزاین شده است.

حال که درک واضحی از سئو داخلی سایت دارید ، بگذارید در مورد قسمت سئو خارجی سایت صحبت کنیم.

سئو خارجی سایت (Off-page SEO) : سئو خارج از سایت یکی دیگر از مراحل بهتر رنک شما در صفحه سرچ موتور جستجو است. همینطور به تقویت اعتبار وب سایت شما و بوجود آوردن حس اقتدار دامنه و قابلیت یقین یاری می کند. از دیگر فواید سئو خارج به بیان مقاله سئو در تهران همراه با گزارش از سایت می توان به بالا بردن میزان بازدید ، رتبه صفحه و اطلاعی از برند اشاره کرد.

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام