وارسی روش های کاربردی سئو

1- منشن کردن (mention) : منشن کردن برند به گفته مقاله سئو در تهران کاربلد در سایت‌ ها و فضا های اجتماعی و… که در آن تکیه ‌بر تبلیغات بر اصول لینک دادن نیست، بلکه بر اصول اندازه تعریف از برند در کمپین‌ های متفاوت تبلیغاتی است. در این شیوه با تکیه ‌بر زیاد شدن رضایتمندی کاربران در فضا های اجتماعی سعی می‌ شود تا مخاطبان به سایت ما رجوع کنند.

2-  تحقیق لغات کلیدی : با دقت به عوض شدن های گذشته گوگل تحقیق لغات کلیدی سبب تغییراتی شده است که باید برای سئو کردن سایت به آن‌ها دقت داشت. معرفی محصولات تحقیق لغات کلیدی همچنین در این مقاله سئو در تهران کاربلد قرار خواهد گرفت. درست کردن محتوا برای وب‌ سایت یا بلاگتان، بدون شناخت لغات کلیدی مهم کاری الکی است.

بدون مقصود گذاری اثر فعالیت‌ های شما خیلی پایین می‌ شود و شناخت لغات مقصود را باید حتی پیش از درست کردن محتوا انجام دهید. برای انتخاب مناسب ترین لغات باید سه پرسش حیاتی را از خود سوال کنید :

  • کاربران چه لغاتی را بیشتر سرچ می‌ کنند؟
  • این لغات چه اندازه برای شما درآمدزایی خواهد کرد؟
  • در هر لغت چه اندازه رقابت موجود است؟

پر اهمیت ترین اشتباهات معروف

ابزار های مختلفی برای شناخت لغات مقصود و اندازه جستجوی هر کدام از آن‌ ها موجود است اما در حال کنون این پردازش کمی پیچیده و سخت شده است.سئو تهران سعی می‌ کند، مناسب ترین روش های وجود داشته برای شناخت لغات مقصود و پر اهمیت ترین اشتباهات معروف در به کار بردن از این لغات را به شما در این مقاله سئو در تهران کاربلد معرفی کند.

۱- کاربران چه لغاتی را بیشتر سرچ می‌ کنند؟نخستین پرسشی که در سئو از خود باید سوال کنیم این است که در چه لغاتی باید جایگاه بدست آوریم .در نخستین گام بر اصول تجربه و علم خود لیستی از لغات ارزشمند استفاده کنید، اما احتمال دارد انتخاب ما با فرهنگ همگانی حاکم بر کاربران اختلاف داشته باشد.

شما به دنبال مسیر هایی برای معین کردن اندازه محبوبیت این لغات در بین بیشتر کاربران هستید.Keyword Planner، وارسی اندازه سرچ لغات :Keyword Planner بواسطه گوگل و به صورت یکی از ابزار های جانبی Google Adwords دیزاین و معرفی‌ شده است.

مقصود اساسی ما در مقاله سئو در تهران کاربلد این ابزار یاری به اشخاص است که هدف دارند از سرویس تبلیغات گوگل به کار ببرند. شما می‌ توانید لغات کلیدی مورد مذبور خود را در آن داخل کرده و اندازه سرچ، مقطع رقابت و قیمت مورد احتیاج برای تبلیغات را بگیرید.

پس از به کار بردن گسترده حرفه ای سئو. از این ابزار، گوگل همچنین متوجه شد و وضعیت به کار بردن از آن را سخت کرد. در حال کنون فقط وقتی به اطلاعات دقیق سرچ دسترسی خواهید داشت که یک کمپین تبلیغاتی پویا در گوگل ادوردز دارا باشید.

پیشنهادات گوگل زمان سرچ را جدی بگیرید

یکی از شیوه های پیدا کردن لغات ارزشمند به گفته مقاله سئو در تهران کاربلد ، سرچ عبارات مورد مذبور خود در گوگل است. زمانی که آغاز به سرچ کردن می‌ کنید، گوگل پیشنهادات مربوط با جملات سرچ شده بواسطه شمارا نشان می‌ دهد. این پیشنهادات بر اصول سرچ های صورت داده شده بواسطه بیشتر کاربران در گوگل است.

به گونه دیگر در این مقاله سئو در تهران کاربلد پیشنهادات گوگل زمان سرچ پرطرفدارترین عبارات سرچ شده در گوگل هستند و باید آن‌ ها را مهم دانست!

2- این لغات چه اندازه برای شما درآمد زایی خواهد کرد؟بعضی زمان ها تعداد زیاد جستجوی یک لغت سبب می‌ شود که به مقصود اساسی ما تبدیل شود در صورتی که این لغت از دید اقتصادی خوب حیطه کاری ما نیست! به صورت نمونه تصور کنید که شما یک شرکت فعالیتی در حیطه تعمیرات گوشی و تبلت دارید.

زمان وارسی لغات کلیدی می فهمید که عباراتی مثل گوشی یا تبلت جستجوی خیلی زیادی دارند و تصور می‌ کنید که این‌ ها توانایی دارند برای شما ارزش‌ آفرین باشند . روی لغات زیادی تر، سرمایه‌گذاری کنید ! اساسا جستجو های کاربران زیاد تر از سه لغت است.

اکنون فرهنگ سرچ در گوگل، خیلی نسبت به قبل عوض شده است و کاربران فهمیده اند که سرچ جملات طولانی جواب خوب تری از جهت گوگل دریافت می‌ کند. این عادت به اندازه ای تمام گیر شده است که حال زیاد تر از ۷۵ درصد سرچ های کاربران را جملات سه تا شش لغتی تشکیل می‌ دهد.

ممکن است پر اهمیت ترین علت صورت گیری این فرهنگ را بتوان قسمت پیشنهادات گوگل زمان سرچ دانست به دلیل آن که به‌ محض آنکه کاربر آغاز به سرچ کردن می‌ کند با پیشنهاداتی روبرو می‌ شود که اساسا طولانی بوده و به عنوانی معین اشاره دارند.

3- در هر لغت چه اندازه رقابت موجود است؟معیار سوم برای سنجش معیار لغات کلیدی، اندازه رقابت است!برای سنجش اندازه رقابت مسیر های بیشتری در دسترس نیست؛ ممکن است مناسب ترین مسیر برای انجام این فعالیت سرچ عبارت مورد نظر در گوگل و وارسی نتایج پیشنهادی بواسطه گوگل است. پر اهمیت ترین رقبای شما همان‌ هایی هستند که در نظر مقاله سئو در تهران کاربلد حال جایگاه مناسبی در نتایج گوگل دارند.

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام