Heading Tags یا Header Tags چیست

Heading Tags یا Header Tags یا تگ‌وهای عنوان، تگ‌ های HTML هستند که به مفهوم شناخت می شود به گفته مقاله سئو در هرمزگان عنوان‌ ها و زیرعنوان‌ های وجود داشته در محتوای صفحات (H1 تا H6)، از دیگر مدل متن (مانند پاراگراف) به کار برده می‌ شوند.

عنوان‌ ها به موتور‌ های سرچ و کاربران یاری می‌ کنند تا متن را مطالعه کرده و درک کنند. تگ‌ های عنوان ساختار و بافت مقاله شما را درست می کنند. هر عنوان باید به خواننده نظری از آگاهی که در متن زیر آن جای گرفته است، بدهد.Alt Text چیست و چرا مهم بودن بیشتری در سئو دارد؟

Alt Text مخفف جمله (Alternative Text) و به مفهوم متن جایگزین است. Alt Text در کد‌ های HTML یک صفحه جای می‌ گیرد و شکل و عملکرد یک تصویر را در آن برگه توصیف می‌ کند. به گونه ای که یک تصویر موفق به بارگذاری و نشان نشود، Alt Text بجای آن تصویر نشان داده می‌ شود. بصورت اساسی، Alt Text به چهار علت اساسی زیر اهمیت بیشتری در مقاله سئو در هرمزگان دارد:

  • توانایی دسترسی را بهتر می‌ بخشد.
  • ارتباط عنوان را بهبود می‌ بخشد.
  • به رنک بندی سایت شما در عکس ها گوگل یاری می‌ کند.
  • به صورت Anchor Text در لینک‌ های عکس دار عمل می‌ کند.

Internal Link یا لینک داخلی چیست

Internal Link یا لینک داخلی به لینکی بیان می‌ شود که بر اساس گفته مقاله سئو در هرمزگان از یک صفحه وجود داشته در یک وبسایت به صفحه دیگری در همان وبسایت سرچ کند. هم کاربران و هم موتور‌ های سرچ کننده از لینک‌ های داخلی برای یافتن محتوا روی یک وبسایت به کار می برد.

لینک‌ های داخلی از این سبب که به موتور‌ های سرچ کننده یاری می‌ کنند همه صفحات یک سایت را بیابد، متوجه شوند و ایندکس کنند، اهمیت زیادی دارند. اگر از آن‌ ها بصورت راهبردی و برنامه‌ریزی شده به کار ببرید کنید، می‌ توانند اعتبار صفحات را همچنین انتقال دهید.

بصورت خلاصه، لینک سازی داخلی کلیدی برای هر سایتی است که رنک های بالاتری در موتور‌ های سرچ کننده می‌ خواهد.Duplicate Content چیست و چطور به سئو‌ی سایت لطمه می‌ زند؟Duplicate Content یا محتوا‌ی تکراری، محتوا‌یی است که زیاد تر از دو جا در اینترنت موجود داشته باشد.

به گفتن دیگر در مقاله سئو در هرمزگان، محتوا‌ی تکراری به هر محتوا‌یی که مشابه یا حقیقتا یکسان با محتوا‌ی دیگری در وبسایتی دیگر و یا در صفحه‌ای دیگر از یک وبسایت اشتراک باشد، بیان می‌ شود. از آن جاییکه موتور‌ های سرچ کننده در برخورد با دو URL مختلف با محتوا‌ های تکراری، نمی‌دانند کدام را در صفحات نتایج سرچ بالا‌تر رنک بندی کنند احتمال دارد هر دو‌ی آن‌ ها را کم تر جای داده و سایت‌ های دیگر را ترجیح دهند.

Hidden Content چیست و اکنون چه تغییری کرده است

ولی در برابر، کاربران محتوایی را مشاهده می کنند که بصورت اساسی مقاله سئو در هرمزگان رنک خوبی دریافت نمی‌ کرد.اکنون، مسیر های اخلاقی تطبیق با روش نامه‌ های موتور‌ های سرچ کننده، برای مخفی کردن متن و عکس ها وجود دارد که به پنالتی شدن سبب نخواهد شد.

اگر محتوا پشت دکمه “بیشتر مطالعه کنید” مخفی شده باشد، مشکلی . اگر کاربران با کلیک بر روی آن ممکن مطالعه کردن محتوا را داشته باشند، بنابراین موتور‌ های جستجو همچنین این امکان را خواهند داشت.Above the Fold چیست و چرا مهم است؟

Above the Fold محتوایی است که پیش از آن که کاربر برگه را اسکرول کند، روی یک وبسایت دارای تماشا است. این محتوا دارای تصویر، متن، ویدئو و هر موردی است که چشم می‌ بیند. Above the Fold در کلمه به مفهوم “بالا‌ی تا” است. این اصطلاح از جهان روزنامه گرفته شده است.

همانگونه که اطلاع دارید، روزنامه‌ ها از وسط تا شده‌اند و تنها نیمه بالایی آن‌ ها دارای مشاهده است؛ به این معنی در مقاله سئو در هرمزگان نیمه بالای تا. ویراستاران نشریه‌ ها، از این بخش برای جذب بیشتر دقت خوانندگان استفاده می‌گیرند. در جهان دیجیتال همچنین به همین صورت است.

Above the Fold اهمیت بخصوصی دارد؛ به دلیل آن که نخستین نمایی است که یک کاربر بروز از وبسایت شما مشاهده می کند. گوگل در سال 2012 الگوریتم Page Layout (صفحه آرایی) را برای کاهش رتبه وبسایت‌هایی درست شده که در محیط Above the Fold از تبلیغات زیاد زیادی استفاده کرده بودند.

Below the Fold چیست

Below the Fold محتوایی است که در اول که سایت بارگذاری می‌ شود برای کاربران دارای تماشا نیست و برای دیدن آن، کاربر باید صفحه را به پایین اسکرول کند. جای دادن مطالب در Below the Fold یک برگه، برعکس قسمت Above the Fold آن، می‌ تواند احتمال تماشا شدن آن مطالب را تا حد بیشتری کم تر کند.

به دلیل آن که اگر کاربری بدون اسکرول کردن، صفحه را رها کند، به هیچ صورت آن مطالب را نخواهد دید.معانی و اصطلاحات معروف در Off Page Seo : یکی دیگر از ارزش های اصولی در بهینه سازی موتور‌ های سرچ کننده (Seo)، Off Page Seo یا سئو‌ی خارجی است. با عمل گرفتن روش های سئو‌ی خارجی می‌ توان رنک صفحات سایت را بالا برد.

ولس چیزی که در آموختن این روش ها پیش احتیاج به شمار می‌ رود، فهمیدن مفاهیم و اصطلاحات مربوط با آن‌ ها است. در ادامه مقاله سئو در هرمزگان به وارسی پر اهمیت ترین و پرکاربرد‌ترین معانی و اصطلاحات معروف در Off Page Seo یا سئوی خارجی می‌ پردازیم.

External Link یا لینک خارجی چیست و مدل های آن کدام است؟External Link یا لینک خارجی به لینکی بیان می‌ شود که از یک سایت به سایت دیگری برود. دو مدل لینک خارجی در این مقاله سئو در هرمزگان موجود هستند :

No Follow Links: این طور لینک‌ ها به موتور‌ های سرچ بیان می کنند که لینک‌ ها را دنبال نکنند. اگر اشخاص را با No Follow Link به سایت دیگری انتقال کنید، بیانگر این است در مقاله سئو در هرمزگان که شما تنها آن سایت را معرفی می‌ کنید ولی اعتماد کافی را به آن ندارید. بنابراین اعتباری همچنین به آن‌ ها نخواهید بخشید.

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام