موتور های سرچ مقاصد مشترکی با صنعت سئو دارند

موتور های سرچ محبوبیت مند به یاری کردن به گفته مقاله سئو در گلستان شما در رسیدن به موفقیت هستند. حتی گوگل شامل راهنمای اولیه سئو برای تازه وارد ها است. همینطور آن ها از سعی های جامعه سئوکاران پشتیبانی همچنین می کنند. کنفرانس های دیجیتال مارکتینگ مثل Unbounce، SearchLove و MozCon همیشه مهندسین و نمایندگان موتور های سرچ را به جهت خود جلب می کند.

گوگل به وبمستر ها و حرفه ای سئو از راه فروم Webmaster Central Help یاری می کند. متاسفانه بینگ فروم وبسمتر های خود را در سال 2014 پایان داده است.با آن که دستورالعمل وبمستر ها در موتور های سرچ با همدیگر مختلف هستند، ولی قوانین نخست آن ها مشابه به هم است که به بیان مقاله سئو در گلستان می توانید آن ها را در ادامه بخوانید.

دستورالعمل و بمستر گوگل

قوانین اصولی:صفحات وب سایت را برای مخاطبان و نه موتور های سرچ درست کنید.مخاطبان خود را فریب ندهید.از انجام کارکرد های غیر عادی با مقصود پیشرفت رتبه سایت دوری کنید. برای شناخت این مدل عملکرد ها پیش از اجرای آن ها همواره از خود سوال کنید که “آیا انجام این کار به کاربران من یاری می کند؟

” یا “در صورت عدم وجود موتور های سرچ بر بیان مقاله سئو در گلستان من دست به چنین کاری می زدم؟”همواره در فکر انجام فعالیت هایی باشید که سبب خاص تر شدن وب سایت شما، مهم تر شدن و جالب تر شدن آن می شود.از چه مواردی دوری کنیم؟

درست کردن محتوای اتوماتیک و ماشینی

ساخت لینک غیر طبیعی

درست کردن صفحات بدون محتوای اورجینال

مخفی کاری (Cloaking) – نشان دادن نسخه مختلفی از صفحه به موتور های سرچ

پنهان کردن متن و لینک ها

صفحات Doorway – صفحاتی که با مقصود بدست آوردن رتبه و منتقل کردن کاربران به وب سایتی دیگر درست می شوند

راهنما وبمستر بینگ

قوانین اصولی:محتوای جامع و جالب در وب سایت انتشار دهید .عنوان صفحات را واضح و مربوط بنویسید.لینک ها به صورت سیگنالی از علاقه محسوب شده و بینگ به وب سایت های شامل لینک های مناسب و طبیعی پاداش می دهد.خدمات در فضا های اجتماعی و اشتراک زیاد تر لینک های وب سایت در آن، در دراز زمان بر روی رتبه وب سایت شما اثر گذارند.

سرعت بارگذاری وب سایت در پیش تجربه کاربری، علل پر اهمیتی بر بیان مقاله سئو در گلستان به شمار می روند.از متن جایگزین برای عکس  به کار ببرید تا بینگ بتواند محتوای وب سایت را خوب تر درک کند.از چه مواردی دوری کنیم؟

محتوای ضعیف، صفحات شامل تبلیغات زیاد یا صفحاتی که فقط با مقصود منتقل کردن کاربران به دیگر سایت ها بوجود آمده اند.روش های بد لینک سازی که فقط با مقصود بالا بردن تعداد لینک ها آماده سازی شده اند.یو آر ال های تمیز، دقیق و شامل لغات کلیدی یو آر ال های خوب تری هستند.

معیار های متغیر در لینک ها سبب بوجود آمدن اشکال محتوای تکراری در وب سایت می گردند.یو آر ال های کوتاه، توصیفی و فقط شامل معیار هایی الفبایی همیشه پینشهاد می شوند.پنهان کردن لینک در قالب جاوا اسکریپت، فلش، سیلورلایت و مشابه آن ها.محتوای تکراری و به کار بردن بی رویه از لغات کلیدی.

و همچنین پنهان کاری – نشان دادن دو نسخه مختلف از صفحه به کاربران و موتور های سرچ و دستورالعمل نشان دادن کسب و کار های محلی در گوگل.اگر کسب و کار مورد گمان شما برای سئو یک فروشگاه محلیست یا آن که در نظر مقاله سئو در گلستان برای عرضه فعالیت به کاربران احتیاج به مراجعت به مکان کاربر می باشد.

جز کسب و کار های دارای فهرست در Google My Business تلقی می شود. گوگل برای این مدل کسب و کار های محلی شامل دستورالعمل هاییست که در اداره کردن آن ها بایست از آن ها پیروی کنید.شما برای تثیبت کسب و کار در Google My Business باید شامل یک آدرس معین باشید.

پر اهمیت نیست که مشتریان به دنبال شما بیایند (مثل آرایشگاه) یا اینکه شما قرار بر رجوع کردن به مکان مشتریان دارا باشید (مثل لوله کش ها).آگاهی خواسته شده از کسب و کارتان را با طور راستی درج کنید. آگاهی از قبیل اسم کسب و کار، شماره تلفن، آدرس وب سایت، گروه بندی کسب و کار، ساعت های کاری و دیگر نکات.

از چه موارد های دوری کنیم

  • درج کسب و کار های غیر واجد وضعیت در Google My Business
  • درج آگاهی کسب و کار به صورت نا غلط مانند آن چه در مقاله سئو در گلستان ذکر شده استفاده بی رویه از لغات کلیدی یا اسم مکان در
  • عنوان کسب و کار، یا دادن آدرس های جعلی برای کسب و کار ها
  • به کار بردن از آدرس صندوق پستی های اجاره ای برای کسب و کار ها
  • درج نقد های جعلی در قسمت نقد و بررسی کسب و کار ها یا درج نقد های منفی جعلی برای سایر افراد
  • غلط های اولیه نشات گرفته آنطور که در مقاله سئو در گلستان گفته شده است از درک اشتباه از کمک Google My Business گوگل

آیا کسب و کار شما بین المللیست؟کسب و کار های محلی به جهت بدست آودن رتبه در لغات کلیدی به صورت “اسم خدمات + نام شهر” یا “اسم خدمات + نزدیک من” هستند. مقصود آن ها جلب مخاطبین حول محیط فیزیکی خودشان است. با این صورت همه کسب و کار ها این مدل عمل نمی کنند.

خیلی از آن ها مخاطبین مقصودشان محدود به محیطی خاص نشده و در مقطع جهانی خدمات می کنند. براورده کردن احتیاج کاربران : به جای تخطی از این قوانین، تلاش کنید که احتیاج های کاربران را درک و بعد آن ها را براورده کنید. کاربر بعد از سرچ یک جمله، ممکن است احتیاج معینی دارد.

این احتیاج می تواند جواب به یک پرسش، بلیط کنسرت یا عکس از یک درخت باشد. هر آنچه که هست، محتوای ما باید احتیاج او را به گفته مقاله سئو در گلستان براورده کند.

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام