روش های سئو در سال ۲۰۱۹

در این مقاله سئو سایت در تهران به روز در گمان داریم که روش های سئو در سال ۲۰۱۹ را مورد وارسی جای دهیم.گوگل سالانه الگوریتم های خود را عوض می کند. و یک سئوکار تخصصی همواره باید از الگوریتم های گوگل اطلاع یابد.این اطلاعات سبب می شود تا در بهینه سازی سایت پر تلاش تر باشد.

حال آنکه ممکن است نوع خاصی از درست کردن محتوا موجود باشد که اکنون منسوخ شده باشد.یا آنکه روش بروزی وجود داشته باشد که ما از آن اطلاعی نداشته باشیم.مهم بودن دانستن روش های سئو برای یک سئوکار مثل اطلاع از دفترچه راهنمای کالا برای یک تعمیرکار است.

یک تعمیرکار هر اندازه هم که سابقه ی تعمیر مناسبی داشته باشد ولی ممکن است از یک کالا دیگر اطلاعی نداشته باشد.بنابراین طبق گفته مقاله سئو سایت در تهران به روز باید همواره آگاهی خود را درباره ی سایت آپدیت نگه داریم.به ویژخ برای گوگل که در الگوریتم های خود حساسیت زیادی دارد و در صورت انجام ندادن آن ها احتمال دارد سایت شما را از دسترسی بیرون کند.

روش های بولد در سئو

روش های سئو در سال ۲۰۱۹ به توضیح زیر در مقاله سئو سایت در تهران به روز است :

اعتبار برند : گوگل با به کار بردن از هوش مصنوعی و داده کاوی در فضا های اجتماعی می تواند متوجه شود که مردم چه اندازه درباره ی سایت شما حرف می زنند. به این معنی که اندازه تعامل اشخاص با برند شما تا چه اندازه توانسته است رضایت مشتری را جذب کند.

سیگنال های فضا اجتماعی : فقط حضور در فضا اجتماعی اثرگذار نیست و باید بازخورد خوبی در ارتباط با کاربر دارا داشته باشد.

درست کردن پادکست : گوگل به درست کردن محتوای ویدیویی و پادکست اهمیت بیشتری می دهد. محتوای متنی دیگر خیلی اثر گذار نیست.

تجربه کاربری : این کار در جهت آسایش و آسانی کاربر انجام گرفته استو گوگل برآن است که زمانی کاربر چیزی را سرچ می کند آسان تر به آن دست یابد.

عوض کردن در هسته الگوریتم های گوگل : بروز رسانی های فلوریدا ۲ و آپدیت های مارس و ژوئن سبب عوض شدن در جایگاه زیادی از سایت ها شده است.

مقصود سرچ کاربر : گوگل خواستار باشد اطلاع داشته باشد یک کاربر به چه دلیل محتوایی را سرچ می کند؟در آخر مقاله سئو سایت در تهران به روز می خواهد یقیین یابد که محتوای نشان داده شده با مقصود کاربر هم خوانی دارد یا نه.

محتوای یا کیفیت از دید گوگل چیست

در روش های سئو در سال ۲۰۱۹ خواستاریم بدانیم گوگل به چه محتوایی محتوای با کیفیت بیان می کند؟و از کجا متوجه می شوید که محتوای ما با کیفیت است یا نه؟پاسخ پرسش دوم در این مقاله سئو سایت در تهران به روز: مدت زمانی که کاربر در یک صفحه منتظر است مشخص می کند که محتوا را دوست داشته و آن را می خواند.

مسیر بعدی به کار بردن از لغات کلیدی و تعریفاتی که در متن درباره ی آن به انجام رفته است.و همینطور اندازه به اشتراک گذاری آن محتوا در فضا های اجتماعی و اندازه جوابی که از جهت کاربر به آن محتوا داده می شود.این مشخص کننده ی مهم بودن تعامل کاربر با محتوای ما است.

و ولی پاسخ پرسش اول این است که گوگل دوست دار به درست کرد ویدیو و پادکست در سایت می باشد.به چه علت که کاربران به این نکات علاقه ی زیاد تری نشان داده اند.همینطور به کار بردن از لغات کلیدی بلند و معنایی به این علت از دید گوگل حائز اهمیت است که معنا را خوبتر به کاربر می رساند. بنابراین گوگل به این نوع از محتوا ها امتیاز زیاد تری می دهد.

سرویس های بروز گوگل

سرویس بروزی که در مقاله سئو سایت در تهران به روز خواستاریم به آن اشاره کنیم.سرویس سرچ صوتی گوگل است. از این سرویس در کروم می توان به کار برد،با به کار بردن از آن کاربر می تواند به جای آنکه لغت مورد نظر خود را تایپ کند آن را بیان کند.لینک بیلدینگ همچنین در گوگل دارای تغییراتی شده است.

تبادل لینک میان سایت های متفاوت ممکن است در گذشته شیوه اثرگذاری بود ولی اکنون بطور کامل منسوخ شده است.گرفتن لینک در الگوریتم ۲۰۱۹ باید بر اساس میل و نیاز خود کاربر انجام گیرد.انجام تبلیغات بی حد و تبادلات دیگر اثری ندارد.

امکان سرچ تصویر به دلیل درخواست کاربران به گوگل افزوده شداین مسئله وقتی مهم است که کاربر به جهت کالایی خاص باشد.نشان دادن عکس ها هم به این گونع است که هرچه رنک سایت شما زیاد تر باشد تصویر شما همچنین در نخست کاادر نشان داده می شود.

تصویر شما باید بهینه باشد و حجم آن همچنین پایین باشد. و اکثر در شبکه های اجتماعی یه اشتراک انجام شود.گرفتن لینک از فضا های اجتماعی طبق گفته مقاله سئو سایت در تهران به روز با معیار تر است نسبت به تبادل لینک با دیگر سایت ها است.

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام