دیزاین اپلیکیشن چیست 

در این مقاله ساخت اپلیکیشن کرج با مراحل نخستین دیزاین یک اپ، پی‌ ریزی اساسی ، دیزاین تجربه کاربری، دیزاین رابط کاربری و عرضه به قسمت پیشرفته آشنا می ‌شوید. برای درست کردن یک اپلیکیشن چه فعالیت هایی باید صورت داد؟ این پرسش در رتبه دوم زیاد ترین پرسش هایی که مشتریان از ما سوال می کنند قرار دارد.

پیش از هرچیز، فریب تبلیغات خیالی را نخورید «با 3 مرحله راحت یک اپلیکیشن درست کنید!.» درست کردن اپلیکیشن شوخی ‌بردار نیست. بله یقینا اگر خواستارید، احتمال دارد بتوانید یک برنامه راحت و اولیه را در چند ساعت با PhoneGap (یک برنامه مشابه به Wix برای اپلیکیشن ‌های گوشی) درست کنید.

ولی اگر این چیزی نباشد که شما خواستارید در مقاله ساخت اپلیکیشن کرج چطور؟ اگر خواسته شما این باشد که برای درست کردن این برنامه حقیقتا کمی زمان بگذارید و در مورد مدلی تصور کنید که برنامه شما را مورد علاقه کرده و به یک موفقیت مالی برساند؛ در این صورت چگونه خواهد بود؟

برخی، اشخاصی بدون هیچ برنامه ای و هیچ آگاهی در مورد کارکرد درست کردن اپلیکیشن به سرعت دست به فعالیت می ‌شوند. آن ‌ها با نظر ها و پیش ‌داوری ‌های خود داخل کار شده و بعضی علل های زیاد اثرگذار در موفقیت اپلیکیشن را بها نمی دهند .

در آخر در مقاله ساخت اپلیکیشن کرج، این عدم برنامه ‌ریزی سبب به بوجود آوردن موانع و پیچیدگی ‌هایی بر سر مسیر آن ها می ‌شود که به مدل خود سرعت فعالیتشان را کم کرده و صرف زمان و منابع زیاد تری را طلب می کنند. تجربه به ما مشخص کرده است که یکی از علل های اساسی عدم موفقیت اپلیکیشن ‌های گوشی، برنامه ‌ریزی ضعیف و نبود برنامه است.

به همین علت است که در مقاله ساخت اپلیکیشن کرج هر شرکت تخصصی دیزاین اپلیکیشن گوشی ، برای آماده ‌سازی یک اپلیکیشن، مرحله اکتشاف را حیاتی می داند.مرحله اکتشاف، یک معنای فانتزی برای تحقیقات بعد از پیشرفت است (یک معنا جالب دیگر). در این مرحله باید مقاصد برنامه، اشکال/ اشکالاتی که برطرف می کند و انتظارات افراد تعریف شود.

مقاصد این مرحله عبارتند از

  • تعریف پروژه از نظر اداره کردن پروژه
  • شناخت خطرات و وابستگی‌ های پروژه
  • برآورد قیمت و وقت حقیقی پروژه
  • قدم های اکتشاف / مرحله برنامه ‌ریزی

مرحله 1: ایده ‌پردازی ــ یک نظر پیدا کنید

برخی زمان ها این جمله ها را می ‌شنوید که: «نظر ها اهمیتی ندارند، همه چیز در مورد کاربرد است». حال تصور می کنیم یک نطر مسخره و بی مفهوم داریم مانند “هی”. شما همچنان هم می ‌توانید این پروژه را معروف کنید و از دید مالی به موفقیت برسانید، هرچند یک نبرد سخت خواهد بود.

ولی اساسا اگر با یک نظر مناسب آغاز کنید، کار شما ساده ‌تر و خوب خواهد بود. اگر هدف دارید در نظر مقاله ساخت اپلیکیشن کرج از این اپلیکیشن درآمدی حاصل نمایید (و ضمناً خوب است چنین هدفی داشته باشید به دلیل آن که شما دارید وقت و هزینه خود را صرف این فعالیت می ‌کنید).

در این گونه باید با یک نظر اپلیکیشنی آغاز کنید که پتانسیل سود آوری در زمان زیادی را داشته باشد.همواره نظر از اشکالی ناشی می ‌شود که خود شما با آن روبرو هستید، به معنی آن که سازنده اپلیکیشن. برخی زمان ها می ‌تواند اشکالی باشد که اشخاصی که شناخت دارد، با آن مواجه هستند.

در معنی در مقاله ساخت اپلیکیشن کرج عامیانه تکنولوژی به این فعالیت “خاریدن خارش خود” بیان می کنند . با این صورت مواظب باشید؛ به دلیل آن که احتمال دارد فکر کنید به دلیل آن که خودتان کاربر هستید، هر چیزی که احتیاج است در مورد افراد بدانید را می‌ دانید. این حدودا هیچ زمان صحیح نیست.

ولی اگر به هر صورت می ‌خواهید این راه را انتخاب کنید، یک فهرست از مشکلاتی که علاقه دارید حل شوند درست کرده و اشکالی را انتخاب کنید که خواب را از چشمتان می گیرد. این اشکال حقیقتا همان چیزی است که می ‌خواهید با آن گام بعدی را بردارید. تبریک! حالا یک نظر برای اپلیکیشن خودتان دارید.

حالا موظفید در مقاله ساخت اپلیکیشن کرج که خودتان را به صورت اساسی در کشف دلیل این اشکال غوطه‌ ور کنید و بعد وارسی کنید که چگونه یک اپلیکیشن گوشی می‌ تواند آن را حل کند.تنها به یاد داشته باشید که وقت و هزینه زیادی صرف پیشرفت یک اپلیکیشن می ‌شود، در نتیجه “ایده ‌پردازی” وقتی برای وارسی دشوارانه اعتبار و دوام نظر شما است.

مرحله 2: رقابت ــ رتبه سازی موفقیت‌ آمیز اپلیکیشن

تصور کنید که شما به اپ استور رفته و بخش ‌بندی قشنگی را انتخاب می کنید. همانگونه که ممکن است فرض می کنید، مورد ‌های زیادی به شما عرضه خواهد شد.چشم پوشی از این واقعیت خیلی راحت است که پر اهمیت نیست شما چه بخش بندی ‌هایی را برای اپلیکیشن خود منتخب می ‌کنید، حقیقتا همین رخداد برای آن خواهد افتاد.

اکنون، هزاران اپلیکیشن برای یک مقصود شببه بهم وجود دارد. به همین علت است که تحلیل رقبایی که جلو رو دارید، مسیر مناسبی است برای دست به کار شدن و یافتن شرایط اپلیکیشن تان برای عرضه کارکرد خوب نسبت به دیگر اپلیکیشن ‌ها در بخش ‌بندی ‌هایی که انتخاب می‌ کنید.

برای تحقیق موضوع اپلیکیشن ‌های دیگر، این ارزش ها را در گمان بگیرید: اندازه نصب، تاریخچه شرکت تولید کننده، اندازه ستاره‌ ها، و دید کاربران.ولی این فعالیت تنها به مفهوم تکرار کردن به مدلی هدر دادن منابع است. ایتریشن ‌های مناسب، ولی زمان بر، قیمت دار و صادقانه بیان کنیم بعضی اوقات نا امیدکننده هستند.

وارسی رقبا، اندازه ایریتیشن‌ ها را کم کرده و به شما یاری می‌ کند که آن علل خارق العاده را، که شما را از دیگر گزینه ‌ها جدا کرده و سبب می‌ شود که به چشم کاربر مقصود خود بیایید، شناسایی کنید.

ادامه ی مواردی که باید درباره ی ساخت اپلیکیشن بدانید

مرحله 3: آشنایی مخاطب هدف

تصور کنید که یک فروشنده بستنی هستید، اساسا که هیچ زمان کنار مشهور ترین بستنی فروشی شهر مغازه نمی زنید! نمی‌ توانید تنها تصور کنید که: «مردم برای بستنی به اینجا می ‌آیند. ما بستنی می ‌فروشیم … در نتیجه این باید نظر مناسبی باشد». نه، این شیوه کار نیست.

به صورتی شبیه به هم، نمی توانید تنها اپلیکیشن خودتان را روی اپ استور و در یک تیم ویژه قرار دهید و پس از آن دعا کنید که همه ‌چیز مناسب پیش برود.برای درست کردن یک اپلیکیشن موفق به گفته مقاله ساخت اپلیکیشن کرج، باید یک جمعیت مقصود معینی را تعریف کنید که هدف دارید خدمتی در اختیارش جای دهید.

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام