اپلیکیشن گوشی چیست

دیزاین اپلیکیشن گوشی باید به مدلی باشد در نظر مقاله طراحی اپلیکیشن در تبریز که مشتری را به جهت دانلود و به کار بردن از آن جلب کند. برای جلب مشتری زیاد تر باید موارد و عناوین متفاوتی را در این حیطه رعایت کنید. در این مقاله هدف داریم پر اهمیت ترین اساس دیزاین اپلیکیشن گوشی را وارسی کنیم.

1- به کار بردن از عنوان اپ مناسب در دیزاین اپلیکیشن گوشی :

نخستین و پر اهمیت ترین اصل در دیزاین اپلیکیشن گوشی انتخاب موضوع آن است. پیش از آن که اپلیکیشن خود را در گوگل پلی و اپ استور انتشار دهید، باید هماتطور که در این مقاله طراحی اپلیکیشن در تبریز بیان شده راجع به معین کردن عنوان آن فکر کنید. پراهمیت ترین مسئله در انتخاب موضوع اپ، به کار بردن از لغات کلیدی مربوط با عناوین اپلیکیشن خود در آن است.

اندازه کاراکتر های استفاده شده در عنوان اپلیکیشن هم خیلی پر اهمیت است به صورتی که در پیش نمایش اپ استور زیاد تر از 25 کاراکتر در موضوع آن نشان داده نمی‌شود و موضوع های که نصفه در اپ استور و گوگل پلی نشان داده شوند، مخاطب تعداد کمی را جلب می‌ کند. همینطور باید مواظب باشید که عنوان اپلیکیشن شما زیاد نباشد.

2- به کار نبردن از اسکرین شات و ویدیو در دیزاین اپلیکیشن گوشی :

بعد از دیزاین اپلیکیشن گوشی باید آن را بر روی پلتفرم‌ های منتشر دهنده ثبت و اتتشار دهید. بعد از آن که کاربر عنوان اپلیکیشن را در این پلتفرم‌ های منتشر کرد به دلیل آن که گوگل پلی و اپ استور تماشا کرد؛ جلب اسکرین شات، ویدیو های تشریح دهنده اپلیکیشن می‌ شود.

قرار دادن اسکرین شات درست از بخش های متفاوت اپلیکیشن به خصوص دو عکس نخست که بیشتر تماشا می‌ شود و جای دادن ویدیو های جالب و قشنگ نقش اساسی در معرفی مناسب اپلیکیشن دارد. به دلیل آن که طبق بیان مقاله طراحی اپلیکیشن در تبریز کاربران بیشتر جلب تصویر و ویدیو می‌ شوند تا تشریحات متنی، برای همین باید دقت زیاد تری به این عنوان کنید.

3-گروه بندی موضوعی صحیح در دیزاین اپلیکیشن گوشی :

یکی دیگر از اساس پر اهمیت در دیزاین اپلیکیشن گوشی و منتشر و عرضه آن گروه بندی کردن عناوین اپلیکیشن است. به علت دارا بودن تعداد بیشتری از اپلیکیشن گوشی در اپ استور و گوگل پلی، درصد بیشتری از کاربران برای یافتن اپلیکیشن مناسب و مچرد مذبور خود آن را در گروه بندی‌ های عناوین جستجو می‌ کنند.

در نتیجه این مسئله خیلی مهم است که اپلیکیشن خود را در گروه بندی عناوین صحیح در پلتفرم‌ های منتشر کننده جای بدهید تا مخاطب و کاربر خود را سبب اشتباه و سردرگمی نکنید. پیش از دیزاین اپلیکیشن گوشی و ارائه آن در پلتفرم‌ های منتشر کننده با گروه خود تحلیل دقیق و درست در این حیطه را صورت دهید تا زحمات گروه با انتخاب یک گروه بندی عناوین غلط هدر نرود.

ادامه ی پر اهمیت ترین اساس کار با اپلیکیشن

4-به کار بردن از گرافیک قشنگ و جذاب در دیزاین اپلیکیشن گوشی :

اساس دیگر که در مقاله طراحی اپلیکیشن در تبریز عنوان شده در دیزاین اپلیکیشن گوشی مناسب به کار بردن از گرافیک قشنگ و جالب در لوگو و برگه های داخلی آن است. یک دیزاین قشنگ و مناسب لوگو می‌ تواند عناوین اساسی اپلیکیشن را پیش از دانلود برای مخاطب معین کند.

مخاطب و کاربر باید توانایی داشته باشد فقط با تماشا بر روی اسم و لوگوی اپلیکیشن عنوان آن را حدس بزند. همینطور باید از گرافیک صحیح و جالب برای برگه های داخلی و آیکون‌ های داخلی اپلیکیشن در دیراین آن به کار ببرید تا شخص مشاهده کننده و کاربر در اپلیکیشن شما بماند.

و  به پاک کردن آن اقدام نکند. به عنوان نمونه در مقاله طراحی اپلیکیشن در تبریز لوگوی اینستاگرام که به صورت یک دوربین عکاسی دیزاین شده است به درستی برای کاربر و مخاطب معین می‌ کند که شما با یک فضا اجتماعی عکس و تصویر محور روبرو هستید و حقیقتا هم برای موفقیت در این فضا اجتماعی و جلب دنبال کننده زیاد تر باید از تصاویر خارق العاده و جذاب به کار ببرید.

5. واکنش گرا باشد :

با آن که مخاطب اکثر اپلیکیشن ها برای به کار بردن در گوشی و تبلت است؛ ولی همین ابزار ها دارای اندازه برگه های متفاوت بوده و حتی برخی از آن‌ ها دارای نسخه ویندوز هستند. برای همین مدل در زمان دیزاین اپلیکیشن گوشی باید همه سایز های صفحه متفاوت را در نظر بگیرد و به گونه ای که آن را واکنش گرا یا رسپانسیو دیزاین کند تا کاربر در زمان به کار بردن آسان باشد.

6. به کار بردن از انگشت شست :

اکثر اشخاص با یک انگشت تمرکز زیاد تری در کارکردن با اپلیکیشن نسبت به مدل دو انگشته دارند. استفان هوبر از دیزاینر هاب باتجربه شرکت‌ های مشهور فهمیده است که 49% مخاطبان با به کار بردن یک انگشت، اعتماد زیاد تری به انجام عملیات دارند. همینطور جاش کلارک در آخرین کتاب دیزاین خود گفته است که 75% درصد کاربران راغب هستند.

که از یک انگشت برای پیمایش در اپلیکیشن به کار ببرند.برای همین یک دیراینر باید همه المآن‌ های مورد احتیاج و اساسی با اندازه درست را در بخش هایی جای دهد که کلیک کردن بر روی آن‌ ها با یک انگشت آسان تر از مدل دو انگشته باشد تا خدمات کاربران به سادگی و زود انجام شود.

ادامه ی کاربرد استفاده از اپلیکیشن

7. با کاربران آزمایش کنید :

شما برنامه را برای مخاطبان دیزاین می‌ کنید، بعد در نظر مقاله طراحی اپلیکیشن در تبریز باید تست کاربر پذیر بودن بواسطه آن‌ها صورت داده شود، از جهتی دیگر تا وقتی که نسخه پایانی آماده نشده است، نمی‌ توان آن را به بازار عرضه کرد؛ ولی یک شیوه وجود دارد.بیشتر اپلیکیشن پیش از عرضه نسخه پایانی، یک مدل بتا با توضیحات اساسی را عرضه می‌ دهند.

مقصود این نسخه گرفتن بازخورد کاربران در به کار بردن است. مورد پر اهمیت تر آن که از پیش باید بتا بودن و وقت معین برای عرضه نسخه کامل آن را به کاربران بگوید.

8. به کار بردن از عکس های تمام صفحه :

با آمدن موبایل ها با تکنولوژی های بروز تر مثل گلکسی سامسونگ و آیفون X، تأکید بر عرضه عکس های تمام صفحه زیاد تر از قبل است. در حقیقت نه فقط عکس های اپلیکیشن و حتی خود آن با همه صفحه باشد، بلکه کیفیت آن‌ ها هم پر اهمیت است. اکنون بیشتر کیفیت‌ های عکسی بر روی فرمت HD جای دارد و برنامه گوشی شما هم هنچنین باید این مدل فرمت را پشتیبانی کند.

9. آپدیت ها همیشگی و مستمر :

سرعت عوض کردن تکنولوژی‌ ها به اندازه ای بیشتر است که اکنون خصوصیت هایی که خیلی مورد دقت جای گرفته است، احتمال دارد تا هفته بعد جایگزین بروزی پیدا کند. حال اگر شما خصوصیت های اپلیکیشن های خود را از امکانات و دیزاین آپدیت نکنید تا چند ماه دیگر مرده به شمار می‌ آید.

و اشکالاتی برای کاربران با موبایل های هوشمند بروز به وجود خواهد آورد. پر اهمیت ترین مورد عدم پشتیبانی نسخه‌ های بروز اندروید از اپلیکیشن شما است. از این جهت آنطور که مقاله طراحی اپلیکیشن در تبریز هرچند زمان یک دفعه آپدیت های برودی را عرضه نمایید و آن را با به کار بردن از یک پیام به کاربران آگاهی رسانی کنید.

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام