10 مرحله ای که باعث می شود اپلیکیشن موبایل موفقی داشته باشید

قدم 1 : تخیل مناسب سبب به دارا بودن اپ عالی می‌ شود.برای آن که یک اپلیکیشن گوشی موفق بوجود آورید ، نخستین مورد که در مقاله طراحی اپلیکیشن موبایل در سایت سئو تهران بیان شده آن است که باید فراموش نکنید که :

الف – اشکالی را که بواسطه اپ شما می‌تواند درست شود، شناسایی کنید.

ب – درباره توانایی های اپلیکیشن تان تصمیم بگیرید.

اپ باید برای مخاطب مزایای مناسبی دارا باشد ، از جمله که در مقاله طراحی اپلیکیشن موبایل آمده است که کم شدن قیمت ها از راه افزایش بازدهی ، سبب راحت تر شدن و یا بهتر کردن تجربه کاربری را در پی دارد.

قدم 2 : شناخت پیدا کنید.

برای درست کردن یک اپلیکیشن موفق باید :

الف – کاربران مقصود اپلیکیشن خود را به طور آشکار بشناسید.

یک اپ همیشه باید با در گمان داشتن کاربران مقصود آن ، پیشرفت داده شود. دارا بودن دیدی روشن از گروه مقصود، نرخ موفقیت اپ را بالا می برد .همراه ما در طراحی اپلیکیشن موبایل باشید.

ب – پلتفرم‌ های گوشی و دستگاه‌ هایی را که جایگزین است پشتیبانی شود ، شناخت پیدا کنید.

پلتفرم‌ های گوشی و دستگاه‌ ها باید با در گمان گرفتن کارکرد سخت‌ افزاری ، عمر باتری ، ابزار جانبی مورد احتیاج انتخاب شوند. عامل‌ های بخصوصی که باید زمان انتخاب پلتفرم‌ های گوشی در نظر گرفته شود باید دارای پوشش دهی ، پشتیبانی از دستگاه‌ ها ، کارکرد و دیگر توانایی ها در پی خواهد داشت.

ج – نوع سود را شناخت پیدا کنید.

بازار اپلیکیشن هیچ گاه به این اندازه پر ازدحام نبوده است. برای آن که از این منبع یقین یابید و تولید سود انجام دهید ، کافی است که پیشرفت دهنده اپ کارکرد صحیحی را هماهنگ با اپ انتخاب کند . نوع های مختلفی از تولید سود از سبب اپلیکیشن‌ های گوشی وجود دارد.

که این انواع ، دارای اپلیکیشن‌ های هزینه دار ، رایگان‌ پایه (فری‌ میوم) های اپ مختلف و درون‌ برنامه ‌ای ، تبلیغات ، اشتراک و اجازه دانلود است . این روش ها در مقاله طراحی اپلیکیشن موبایل گفته شده ، که این روش ها می‌ تواند برای درست کردن سود به کار برود. با این صورت ، کارکرد پیشرفت دهنده باید با اپلیکیشن یکسان باشد. مهم است که توسعه‌ دهنده کاربر را جلب کرده و برای بعد های متفاوت اپلیکیشن پول هزینه کند.

 

قدم سومی که در طراحی اپلیکیشن رو به رو دارید ، اپ خود را دیزاین کنید

طراحی اپلیکیشن شما همچنین از علل های پر اهمیتی است که در موفقیت اپ در بازار شریک است . یک پیشرفت دهنده اپ باید بر روی دیزاین واسط کاربری و توانایی های چند لمسی برای دستگاه‌ های لمسی دقت کند و استاندارد های دیزاین پلتفرم را همچنین در نظر بگیرد.

اکنون تاکید بر روی دیزاین واسط کاربری است ، به دلیل آن که نقشی مهمی را در موفقیت اپ در دست دارد . دیزاین اپلیکیشن هر روزه پیشرفته تر می‌ شود به دلیل آن که تاثیری مهمی بر فکر کاربر می‌ گذارد و در عین این مورد توانایی به کار بردن از اپ را همچنین تضمین می‌ کند.

قدم 4 : کارکرد خود را برای پیشرفت اپ شناسایی کنید ، بومی ، وب و یا هیبرید.

انتخاب عملکرد صحیح برای پیشرفت اپ خیلی مهم است. به صورت ایده‌ آل، کارکرد پیشرفت اپ باید مطابق با محدودیت‌ های وقت و بودجه مشتری باشد.ما را در ادامه ی مقاله ی طراحی اپلیکیشن موبایل دنبال کنید.

الف – اپلیکیشن بومی :

اپ‌ های بومی مناسب ترین تجربه کاربری را به وجود می‌ آورند ولی پیشرفت آن ها احتیاج وقت و مهارت خیلی بیشتری است. این‌ اپ‌ ها بصورت بنیادین خاص یک پلتفرم هستند و احتیاج به مهارت کارشناسی و علم دارند. پیشرفت اپ‌ های بومی هم قیمت و هم وقت زیادی را نیاز دارد و مناسب ترین تجربه کاربری را در بین همه کار کرد های احتمالی، به دنبال دارد.

ب – وب اپلیکیشن :

پیشرفت اپلیکیشن‌ های وب زود و کم هزینه است و مطابق مقاله طراحی اپلیکیشن موبایل می‌ توانند در چندین پلتفرم ظاهر شوند. این اپ‌ ها با به کار بردن از کد HTML، CSS و JavaScript پیشرفت پیدا می‌ کنند. اپلیکیشن های وب از اپلیکیشن های بومی قدرت پایین تری دارند.

ج – اپلیکیشن هیبرید :

کارکرد هیبرید بروز ترین رویکردی است که برای پیشرفت هر مدل اپلیکیشن به کار می‌ رود. این عملکرد کانتینر های بومی از قبل ساخته را با کدینگ وب ، مخلوط می‌ کند تا به مناسب ترین خصوصیت های هر دو ی آن ها دست پیدا کند. در این عملکرد ، توسعه‌ دهنده کد وب را با زبان بومی عظیم می‌ کند.

تا توانایی های خارق العاده ای ساخته و به API های بومی که از راه JavaScript در دسترس نیستند، تا در نظر مقاله طراحی اپلیکیشن موبایل دست پیدا کند. این شیوه در اول کار است و امکان توسعه زیاد تری دارد.

قدم پنجم شما در طراحی اپلیکیشن ، یک مدل اولیه پیشرفت دهید

مرحله بعدی بعد از شناختن عملکرد، پیشرفت یک مدل اولیه است. این کار در حقیقت فرآیند گرفتن یک نظر و تبدیل آن به اپلیکیشنی با توانایی های مقدماتی است. یک مدل اولیه فروش ، نظرتان را به خریداران ممکن آسان می‌ کند. خریدارانی که توانایی دارند به جای اینکه فقط توصیف کالا را مطالعه کنند یا تجسم کنند ، مزایای ملموس را حقیقتا دیدن می کنند.

این فعالیت در جلب سرمایه گذران و فعالیت با سازندگان و پیدا کردن گواهی خیلی سودمند است.حتی در زمان کار بر روی مدل اولیه ، ممکن است اقداماتی برای بوجود آوردن امنیت طراحی اپلیکیشن موبایل تان در برابر به کار بردن غیر مجاز و دسترسی به داده‌ ها صورت دهید.

قدم 6 : از یک ابزار تحلیلی خوب به کار ببرید

شما همینطور احتیاج دارید تا از ابزار های تحلیلی خوب به کار ببرید که عکسی با جزئیات از آن که چند بازدید کننده از سایت شما به کار برده اند و چگونه می‌ توانند برگردند ، به شما عرضه می‌ دهد . با دانش داده‌ ها ، از جمله ارزیابی پیشبینی که بزودی در اپ‌ های گوشی می‌ آید ، اپ شما توانایی بازاریابی زیادی خواهد یافت.

قدم 7 ، تست کننده‌ های بتا را بشناسید و به بازخوردشان گوش دهید آن هایی که مربوط هستند به عمل آورید.

بتا تستینگ نخستین فرصت برای گرفتن عملکرد از مشتریان مقصود شما است . این عنوان در مقاله طراحی اپلیکیشن موبایل به این علت پر اهمیت است که ممکن دیده شدن شما در اپ استور را بالا می ببرد. این کار نه فقط خطر کالا را کاهش می‌ دهد بلکه برای شما انگیزش نخست را در اپ استور بوجود می آورد.

شناختن بتا تستر ها وظیفه پر اهمیت دیگری بر دوش دارد که موفقیت طراحی اپلیکیشن موبایل شما را ضمانت می‌ کند . آماده شدن برای درست کردن بتا :

الف – مشتری مقصود را تعریف کنید.

شناختن و تعریف آشکار مخاطبین مقصود خیلی پر اهمیت است. این فعالیت شما را در زمان استفاده ‌تان از بتا تستر توانا به شناسایی تستر های مناسب درست می کند. تحقیقات تحلیل پیش از این در درک ارزیابی بازار پردازش بتا تستینگ را راحت می‌ کند و یاری مهمی به شما خواهد کرد.

ب – باگ‌ ها را پاک کنید.

بغیر از تست بتای اپ بر روی پلتفرم‌ های مختلف، کافی است که بیشترین دستگاه‌ هایی را که باگ‌ های ویژه را از بین می‌ برند ، در گمان بگیرید. آلفا تستینگ با اندازه کمی از کاربران کار می کند تا باگ‌ های بیشتری را حذف نمایید. در عین این مورد در مقاله طراحی اپلیکیشن موبایل ، برنامه پوشش دستگاه همچنین برای یقین پیدا کردن از کیفیت اپ گوشی اهمیت بیشتری دارد.

ج – مقاصد را بشناسید.

بتا تستینگ مناسب ترین فرصت برای گرفتن عملکرد حقیقی از مشتریان مقصود است. این کار فرصت عالی ، درک زیاد تر بازار مقصود ، احتیاج های آنان را بوجود می آورد. شناخت مقاصد برای بتا تستینگ در تمرکز پیدا کردن سعی ها یاری می‌ کند. این مقاصد خطر راه ‌اندازی کالا هایتان را کم می کند.

قدم 8 : اپ را انتشار دهید.

به کار گیری و انتشار یک اپلیکیشن احتیاج به مدل ، برنامه و کنترل فعالیت انتشار برای فضا های آزمایشی و حقیقی دارد. مقصود اساسی مدیریت توسعه این است که یقین یابد که یکپارچگی فضای حقیقی حفظ می‌ شود و اجزاء مناسب انتشار می یابند.همراه ما در ادامه ی نوشته ی طراحی اپلیکیشن موبایل باشید.

قدم نهم ،  بر ارزش های سنجش نظارت کنید

در دهه قبل در اندازه کاربران اپ گوشی افزایش زیادی را شاهد بوده‌ ایم. بنابراین، احتیاج به گرد آوری ارزش های دقیق خیلی مهم است. همینطور که اندازه مصرف‌ کنندگانی که از اپلیکیشن‌ های گوشی به کار می برند بطور یکنواخت بیشتر می‌ شود ، احتیاج به جمع آوری معیار برای آن ها همچنین افزایش می‌ یابد.

ما را در محتوای طراحی اپلیکیشن موبایل همراهی کنید.متاسفانه خیلی از شیوه های به کار برده شده برای سنجش اپلیکیشن‌ ها از وسائل تحلیلی وب گرفته می‌ شوند. ارزش های ورودی پر اهمیتی که باید به یاد داشت :

الف – تحلیل Funnel مشخص می کند که به چه علت کاربران در تکمیل اعمال کاربری خود مانند خرید‌ های درون‌ برنامه ‌ای و یا کلیک‌ های خبری نا کام می‌ مانند.با ما در مقاله ی طراحی اپلیکیشن موبایل همراه باشید.

ب – ارزیابی مشترک کردن اجتماعی مشخص می کند چه بعد هایی از اپ شما دقت کاربران را به خود جذب کرده است.

ج – مرتبط برقرار کردن داده‌ های جمعیت‌ شناسی با رفتار کاربر.

د – دنبال کردن وقت و مکان به شما درباره فضایی که اپ‌تان در آن به کار برده می‌ شود، اطلاع می‌ دهد.

و – زیر نظر گرفتن رفتار های پدیدار شده‌ ی پایگاه کاربریتان مساله پر اهمیتی است.

قدم 10 : اپ را با اصلاحات و توانایی های بروز ارتقاء دهید.

همواره تلاش کنید اپ خود را آپدیت نگه ندارید و توانایی های بروز به آن بیفزایید تا به گفته مقاله طراحی اپلیکیشن موبایل برای مشترکین شما جالب بماند.

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام