روش های کاربردی در دیزاین اپلیکیشن فروشگاهی تحت وب سایت

در چند سال قبل در نظر مقاله طراحی سایت در فارس ، کاربران زیاد تری به کار بردن از گوشی روی آورده اند ، و این دارای صرف وقا برای خرید همچنین می شود. به صورت یک طراح مناسب باید به زمینه هایی مانند دیزاین اپلیکیشن فروشگاهی بپردازید که کابران شما به آن محبوبیت دارند و سود بیشتری را نصیب شما می کنند.

دیزاین اپلیکیشن فروشگاهی تحت وب خیلی جذاب است به دلیل آن که همه چیز به نرخ تبدیل پایان می یابد. یک تصمیم دیزاین غلط ، می تواند به مفهوم از دست رفتن سرمایه ی بیشتر برای مشتری شما باشد. اگرچه بعضی از قرارداد های  دیزاین مناسب و UX (تجربه کاربری) برای اپلیکیشن های فروشگاهی عملکرد دارند.

ولی به گفته مقاله طراحی سایت در فارس بعضی تصمیمات دیزاین که برای استفاده بهینه UX اتخاذ می کنید احتمال دارد شما را اعجاب زده کنند. در آخر، چیزی که پر اهمیت است این است که کدام روش پاسخ می دهد و کدام نه.

درج آگاهی کامل کالا و دیدگاه

زمانی صفحات کالا فردی خود را در اپلیکیشن فروشگاهی تحت وب دیزاین می کنید ، حتما هر آگاهی که خریداران شما احتمال دارد برای خرید لازم دارا باشند را در اختیارشان جای دهید. صحیح است که توانایی جستجوی گوشی قوی است ، ولی مشتریان باز هم علاقه دارند آگاهی را یکجا به دست آورند و اطلاع داشته باشند.

زمانی صفحات کالا فردی خود را دیزاین می کنید که در نظر مقاله طراحی سایت در فارس باید بیشتر صفحه ی کوچک خود را فردی سازی کنید ، در نتیجه محیط را هدر ندهید. آمازون مدلی فعالانه از به کار بردن پر فایده از محیط محدود صفحه است: آن ها به راحتی تصمیم گرفتند برگه ها با عمق زیادی در اپلیکیشن دیزاین کنند تا به کاربران بگذارند به پایین صفحات بروند.

و آگاهی پر فایده و سرشار در مورد هر کالا را مشاهده کنند.دیدگاه مشتریان ، پر فایده هستند به دلیل آن که آن ها بینش و اطلاع مناسبی برای مشتریان بالقوه ای هستند که خواستارند دیدگاه اشخاص دیگر را که این کالا را خریده اند بدانند.اگر بزرگ ترین خرده فروش اینترنتی جهان صفحات کالا خود را آن طور دیزاین کرده است.

بناربراین حتما علت مناسبی داشته و در بیان مقاله طراحی سایت در فارس و برای بهتر کردن نرخ تبدیل به مشتری این فعالیت را کرده است. آمازون یک مدل خوبی از چگونگی دیزاین موفق برگه ی کالا در گوشی می باشد.

با عرضه شیوه های متفاوت ، اشکال درخواست ثبت نام را رفع کنید

یک مانع عظیم برای تغییر به مشتری ، درخواست ثبت نام از مشتریان است. در این صورت خطا بزرگی موجود است که آن ها سریعا بعد از دیدن درخواست ثبت نام ، سایت را رها کنند. این شرایط به گفته مقاله طراحی سایت در فارس در دسکتاپ هم صدق می کند. به هر صورت در گوشی ، اپلیکیشن فروشگاهی شما برگه ی خیلی کوچک تری برای نشان دادن آگاهی دارد.

که این سبب می شود درخواست ثبت نام قبل از پیش خطرناک شود. به همین علت ، اگر حتما باید از مشتری خواستار باشید ثبت نام کند ، بعد باید در برابر این زحمت زیاد ، پیشنهاد خیلی مهمی به آن ها بدهید. در تحقیقاتی که بواسطه گروه نیلسن/نورمن صچرت داده شد آن ها ایم این اشکال را “دیوار ورود” گذاشتند.

که در آن مشتریان باید پیش از آن که آگاهی بیشتری به دست آورند در اپلیکیشن ثبت نام کنند و این سبب زده شدن آن ها از اپلیکیشن می شود.در عوض شما در مقاله طراحی سایت در فارس سه انتخاب دارید :

از اساس تقابل برای عرضه یک پیشنهاد با معیار به مشتری به مفهوم ثبت نام او به کار ببرید.از توانایی ورود با به کار بردن از اکانت های فضا های اجتماعی به کار ببرید.به کاربران اجازه دهید از خصوصیت “مهمان” به کار ببرید که اجبار نداشته باشند پیش از به کار بردن از اپلیکیشن حتما در آن ثبت نام کنند.

زمانی برندی که برای آن ، اپلیکیشن تحت وب دیزاین می کنید زیاد اعتبار ندارد ، بنابراین سود شما برای به دست آوردن مخاطبانی که ثبت نام کنند حتی زیاد تر از حد طبیعی خواهد بود.خرده فروش پوشاک مردانه ی Frank+Oak شما را اجبار به ثبت نام نمی کند. در حقیقت طبق نظر مقاله طراحی سایت در فارس ، می توانید به آسانی و زود خرید کنید.

البته ، زمانی چیزی در سبد خرید خود دارید و خواستارید قیمت آن را پرداخت کنید ، آن زمان شما را اجبار به ثبت نام می کند ، ولی به شما اجازه می دهد با همان آگاهی اکانت های فضا های اجتماعیتان داخل شوید  که این سبب کم شدن نرخ از دست رفتن مشتری می شود به دلیل آن که خریداران شما لازم نیست به اسم کاربری و رمز عبور جدید تصور کنند.

و آن را به یاد بسپارند.UX خوب در دیزاین اپلیکیشن فروشگاهی تحت وب به معنی آن که به کاربران خود کنترل اساسی بدهید. با دقت به سفارش های دیزاین اپلیکیشن فروشگاهی گوگل ، مناسب ترین تمرین و عمل این است که قدرت تغییر دادن سبد خرید را در هر مقطع و مرحله از جریان خرید به مشتری بدهید.

اگر خریداران شما اجبار داشته باشند در جریان خرید چند گام به عقب باز گردند (مانند این که به صفحه ی حساب کاربری یا برگه ای دیگر) این سبب خستگی کاربر شده و این با چیزی که باید یک پردازش راحت و روان باشد اختلاف دارد. این خستگی و اختلاف می تواند در آخر سبب رها کردن اپلیکیشن و بنابراین سبب کاهش نرخ تغییر یافتن به مشتری و فروش شود.

در نتیجه ، خریداران در مورد آن که چه انداز آیتم می خواهند بخرند آزادی عمل و کنترل اساسی دارند و می توانند آن چه در مقاله طراحی سایت در فارس ذکر شده اندازه و تعداد را بر اساس میل خود تا لحظه ی پایانی و پیش از کلیک روی کلید پرداخت عوض کنند.

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام