شرایط های مناسب برای استفاده از قالب ایمیل کاری

یکی از اصلی ترین مسائل مطرح در دیجیتال مارکتینگ ، داشتن قالب زیبای ایمیل برای مجموعه شماست ، مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران بهترین طراحی را در این زمینه برای شما انجام خواهد داد ، با سئو تهران همراه باشید ….

به گفته مقاله طراحی قالب ایمیل شما به سادگی می‌ توانید از قالب ایمیل برای فرستادن ایمیل ‌های روزانه‌ به مشتریان و همکاران خود به کار ببرید. ولی خوبترین زمان برای به کار بردن از این قالب‌ ها، زمان ارسال خبرنامه ‌های خود برای دیگران است.به کار بردن از این قالب ‌ها در بازاریابی ایمیلی خوب است به این دلیل سبب ایجاد یکسان سازی در قالب ‌های بازاریابی شما می ‌شود.

یکی از پر اهمیت ترین عنوان ها در ایمیل مارکتینگ بعد از محتوا قالب و دیزاین ایمیل شما می باشید. .با این صورت بعضی اوقات احتیاج به شیوه و قالب تخصصی تری دارید. از این جهت امکان اپلود قالب ایمیل به طور html همچنین در نظر گرفته شد. بطوری که با دیزاین قالب html و ایمیل شناخت دارید ابزار های دستکتاپی خوبی سبب طراحی این قالب ها موجود است.

ولی بطوری که شناخت کافی ندارید و یا وقت کافی ندارید و دوست دارید که  دیزاین آنلاین قالب ایمیل را فرا بگیرید خواندن ادامه این مقاله طراحی قالب ایمیل و ابزاهای توضیح داده شده را از دست ندهید.به طور راحت اگر بخواهیم قالب HTML ایمیل را برایتان شرح بدهیم  می توانیم  این طور بیان کنیم:  محتوا ایمیل شما با قالبی گرافیکی به دست کاربر می رسد که می تواند تنها با دیزاین قالب سایت شما تطبیق داده شود.

به این  صورت که می دانید ایمیل های جی میل یا یاهو را خیلی کمتر می توان شخصی سازی کرد. بعنوان مثال رنگ نوشته، فونت نوشته و چند نکته دیگر را می توان عوض کرد .از جهتی خیلی از سایت ها برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند هرچند مدت ایمیل می فرستند . (این ایمیل ها را به راحتی می توانند در قالب فرم، خبرنامه یا هر عنوان دیگر باشند.) فکر کنید ایمیلی به دست شما از طریق سایتی می رسد.

فواید استفاده از قالب ایمیل

به چه دلیل باید از قالب ایمیل استفاده کنیم؟ به کار بردن از این قالب‌ ها به شما امکان می‌ دهد که خیلی آسان و سریع، ایمیل را نوشته و ارسال کنید. به دلیل اینکه وقتی احتیاج نباشد تا نوشتن را از صفحه‌ خالی آغاز کنید، مطمعنا کار شما زودتر پیش خواهد رفت.

۱. صرفه جویی در زمان : با به کار بردن از این قالب ‌ها می‌ توانید وقت کمتری را صرف ساختن و نوشتن ایمیل خود انجام دهید. به جای این که وقت زیادی را صرف انتخاب جمله و قسمت های متفاوت ایمیل کنید، می ‌توانید به سادگی از انواع قالب ایمیل کاری استفاده کنید و جملات خود را در آن، بنویسید.

اگر ایمیل ارسالی شما دارای عناصر گرافیکی و کد های HTML است، یقینا به کار بردن از این قالب‌ ها، وقت زیادی را ذخیره خواهد کرد.

۲. یکسان سازی : مسأله‌ای که زمان ساخت ایمیل جدید با آن روبرو می ‌شوید، یکسان سازی ایمیل ‌های شما است. زمانی که از قالب ایمیل کاری استفاده می‌ کنید، یقین پیدا  خواهید کرد که همه ایمیل‌ های ارسالی شما شکلی یکسان دارند. به این صورت شما هرگز، هیچ کدام از قسمت های ایمیل را از یاد نخواهید برد.

۳. تثبیت اسم تجاری : اگر همواره برای ارسال ایمیل کاری از قالب به کار می برید، در حقیقت به استحکام اسم تجاری خود از راه راه‌های بازاریابی مانند وبسایت، شبکه ‌های اجتماعی و … یاری کرده‌اید. به کار بردن از لوگو و طرح ‌های گرافیکی، اثر قالب ایمیل کاری در استحکام برند را زیادتر می‌ کند.

شیوه ساخت قالب ایمیل کاری

مسیره های زیادی برای یافتن  یا ساختن یک قالب ایمیل وجود دارد. ما در این جا شیوه های را به شما توضیح می دهیم  تا قالب ایمیل کاری خود را بسازید.با ما در مقاله ی طراحی قالب ایمیل همراه باشید.

۱. انتخاب قالب ایمیل ویژه خود : اولین مسیری که برای ساخت قالب ویژه به خودتان وجود دارد، ساختن آن به طور دستی یا به کار بردن از برنامه‌ WYSIWYG است.اگر شما به کدنویسی HTML و دیزاین گرافیکی مسلط هستید، مقاله طراحی قالب ایمیل پیشنهاد می ‌کند از این شیوه استفاده کنید.

۲. استفاده از اشخاص تخصصی : اگر مهارت‌ به کار بردن از کد های HTML و طرح‌ های گرافیکی را ندارید یا نمی‌ خواهید برای ساخت قالب، وقت صرف بکنید؛ می‌ توانید فردی را برای به کار بردن آن استخدام کنید. همینطور می‌ توانید سایت ‌های بیشتری را پیدا کنید که این خدمات را صورت می گیرند.

۳. به کار بردن از قالب ‌های آماده سرویس ایمیل : آخرین شیوه ای که جلو روی شما است، به کار بردن از قالب ‌های آماده در سرویس ایمیل است. سرویس ‌های ایمیل با اعتبار و مشخص شده، تعدادی قالب ایمیل کاریدر مدل ‌ها و شکل های مختلف، در اختیار شما قرار می‌دهند. البته این نکته که در مقاله طراحی قالب ایمیل گفته شده خوب است که بدانید شما می ‌توانید با کمی کار کردن روی این قالب‌ ها، آن ‌ها را به شکل مورد دلخواه خود بسازید.

توضیح کلی و جامع درباره ی طراحی قالب ایمیل

برای توضیح طراحی قالب ایمیل باید بگوییم وقتی که شما یک بلاگر باشید و خواستار باشید به صورت مرتب برای کاربران مطلب بفرستید و چه وقتی که صاحب یک کسب‌ و کار باشید و خواستار باشید کاربران بیشتری جذب کنید یا ارتباطتان با کار های فعلی را محفوظ نگه دارید، ایمیل مارکتینگ یکی از مناسب ترین روش های برای فرستادن پیام می‌ باشد.

با ایمیل مارکتینگ شما می شود به صورت مستقیم برای کاربران پیام بفرستید و با آن‌ ها در تعامل باشید ولی نوع ایمیل و بالا بردن درگیر شدن کاربر با ایمیل شما از پر اهمیت ترین مواردی است که باید در ایمیل مارکتینگ به آن دقت کنید و فقط فرستادن ایمیل نمی‌ تواند شما را به نتایج مناسبی برساند. به همین علت از مقاله طراحی قالب ایمیل خوب است که یک قالب ایمیل استاندارد دارا باشید.

کارایی به کار بردن از قالب ایمیل

چرا باید از قالب ایمیل به کار ببریم؟ به کار بردن از این قالب‌ ها به شما این کارایی را می‌ دهد که خیلی راحت و زود ، ایمیل را نوشته و بفرستید. به دلیل آن که زمانی احتیاج نباشد تا نوشتن را از صفحه‌ خالی آغاز کنید، حقیقتا کار شما زود تر پیش خواهد رفت.

۱. صرفه جویی در وقت :

با به کار بردن از این قالب‌ ها می‌ شود وقت کمتری را صرف درست کردن و نوشتن ایمیل خود کنید. به جای این که وقت زیادی را صرف انتخاب متن و قسمت های متفاوت ایمیل کنید، می‌ شود به آسانی از انواع قالب ایمیل کاری به کار ببرید و مطالب خود را در آن، قرار دهید.

اگر ایمیل فرستادن شما دارا عناصر گرافیکی و کد های HTML است، حقیقتا به کار بردن از این قالب‌ ها، وقت بیشتری را ذخیره خواهد کرد.

۲. یکپارچگی :

موضوعی که به گفته مقاله طراحی قالب ایمیل زمان ساخت ایمیل جدید با آن روبرو می‌ شوید، یکسان سازی ایمیل‌ های شما است. زمانی از قالب ایمیل کاری به کار ببرید، یقین خواهید داشت که همه ایمیل‌ های ارسالی شما شکلی یکسان دارند. به این صورت شما هیچگاه، هیچ کدام از قسمت های ایمیل را از یاد نخواهید برد.

۳. تثبیت اسم تجاری :

اگر همواره برای فرستادن ایمیل کاری از قالب به کار ببرید، در حقیقت مقاله طراحی قالب ایمیل به استحکام اسم تجاری خود از طریق راه‌ های بازاریابی مانند وبسایت، رسانه های اجتماعی و … یاری کرده‌اید. به کار بردن از لوگو و مدل های گرافیکی، اثر قالب ایمیل کاری در استحکام برند را زیاد تر می‌ کند.

شیوه ساخت قالب ایمیل کاری

روش های بیشتری برای یافتن یا درست کردن یک قالب ایمیل وجود دارد. ما در این مقاله طراحی قالب ایمیل شیوه هایی را به شما بیان می‌ کنیم تا قالب ایمیل کاری خود را درست کنید.

۱. انتخاب قالب ایمیل ویژه خود :

نخستین راهی که برای درست کردن قالب ویژه به خودتان وجود دارد، درست کردن آن به طور دستی یا به کار بردن از برنامه‌ WYSIWYG است.اگر شما به کدنویسی HTML و طراحی‌ گرافیکی مسلط هستید، در این مقاله طراحی قالب ایمیل پیشنهاد داریم که از این شیوه استفاده کنید.

۲. استفاده از اشخاص متخصص :

اگر مهارت‌ کاربرد از کد های HTML و مدل های گرافیکی را ندارید یا خواستار نیستید برای ساخت قالب، وقت صرف بکنید؛ می‌ توانید فردی را برای انجام آن استخدام کنید. همینطور می‌ توانید سایت‌ های بیشتری را بیابید که این خدمات را عرضه می‌ دهند.

۳. به کار بردن از قالب‌ های آماده سرویس ایمیل :

آخرین روشی که جلو روی شما است، به کار بردن از قالب‌ های آماده در سرویس ایمیل است. سرویس‌ های ایمیل معتبر و معروف ، تعدادی قالب ایمیل کاریدر مدل ها و فرمت‌ های مختلف، در اختیار شما جای می‌ دهند. البته شما می‌ توانید با کمی عوض کردن روی این قالب‌ ها، آن‌ ها را به فرم مورد علاقه خود برسانید.

وضعیت های مناسب برای به کار بردن از قالب ایمیل کاری

شما می‌ توانید از قالب ایمیل برای فرستادن ایمیل‌های روزانه‌ به کاربران و همکاران خود به کار ببرید. ولی بهترین وقت برای استفاده از این قالب‌ ها، زمان فرستادن خبرنامه‌ های خود برای سایر افراد است.

به کار بردن از این قالب‌ ها در بازاریابی ایمیلی پر فایده است به دلیل آن که در نظر مقاله طراحی قالب ایمیل سبب بوجود آوردن یکپارچگی در قالب‌ های بازاریابی شما می‌ شود.

عنوان ایمیل یکی از پر اهمیت ترین و اثر گذار ترین آیتم‌ های یک کمپین می‌ باشد به دلیل آن که در برخی دستگاه‌ ها این آیتم به طور برجسته‌ تر نسبت به اجزای دیگر ایمیل مشخص شده است و نخستین نکته ای است که کاربر در Inbox خود مشاهده می کند و می‌ تواند اثر زیادی در نرخ باز شدن ایمیل دارا باشد.

زمانی می‌ خواهیم فقط با یک خط روی مخاطب اثر بگذاریم، جزئیاتی مانند تعداد کاراکتر، مدل جمله و … خیلی مهم می‌شوند. این علمی است که در تبلیغات به آن کپی‌ رایتینگ بیان می کنند. موردی که کاربر در سرخط اینباکس خود مشاهده می کند تنها شامل عنوان نمی‌ شود.

 

این سرخط دارای آدرس ایمیل فرستنده، اسم فرستنده و قسمتی از متن هم می‌ شود بنابراین مقاله طراحی قالب ایمیل ما برای نوشتن یک سرخط خوب باید به کیفیت این قسمت ها هم در کنار عنوان دقت کنیم.در هر عنوانی که می‌نویسید حتماً موارد پایه‌ای زیر را در نظر بگیرید:

  • دروغ نگویید و زرد نباشید! نوشتن یک موضوع جالب دروغین ممکن است سبب شود نرخ باز شدن یکی از ایمیل‌ های شما زیاد شود اما اثری منفی از برند و کسب‌وکارتان روی فکر مخاطب می‌ گذارد. به یک ایمیل فکر نکنید به طور اساسی به کسب‌وکارتان فکر کنید. این کاربر قرار است به شما اعتماد کند و در آخر کاربر شما شود.
  • تا اندازه ممکن عنوان را کم بنویسید، اگر موضوع ایمیل شما بلند باشد احتمال دارد قسمتی از آن را مخاطب اصلاً نبیند. در ضمن موضوع های بلند همواره خوانده نمی‌ شوند.
  • اگر کاربر شما فارسی ‌زبان است، انگلیسی یا فینگیلیش ننویسید این کار در نظر مقاله طراحی قالب ایمیل سبب می‌ شود ایمیل شما در بین انبوهی از ایمیل‌ های انگلیسی مشاهده نشود. همانگونه که کاربر خیلی آسان تر فارسی را می‌ خواند.

  • موضوع شما باید در مورد محتوای ایمیلتان باشد ولی همه‌چیز را نگوید. مخاطبان باید بدانند قرار است چه ایمیلی را مطالعه کنند ولی کمی گنگی حس کنجکاوی کاربر را برمی‌ انگیزد. مخاطب باید حس کند با باز کردن ایمیل موردی نصیبش می‌ شود.
  • مخاطب اگر اطلاع داشته باشد ایمیلی را بعداً هم می‌ تواند مطالعه کند کمتر ممکن است آن را باز کند. به همین علت از مقاله طراحی قالب ایمیل ایمیل‌ های خبرنامه کمتر از ایمیل‌ هایی که تخفیف‌های وقت دار دارند یا ایمیل‌ هایی که ویژه یک مناسبت بخصوص هستند باز می‌شوند.

با سئو تهران همراه باشید…

بیشتر بخوانید : پشتیبانی سایت

last update : 2/16/2021

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran