طراحی لوگو اصلی

طراحی لوگو اصلی (طراحی لوگو نوشته ای، طراحی مارك و نشانه، طراحی نما ها، طراحی آرم، طراحی علامت های بیزینسی) مثل هر تخصص دیگری، اصل های خاصی در نقش آفرینی و بوجود آوردن لوگو دنبال می کند.

در طراحی لوگو اصلی به همه عناصر ازجمله وضعیت ها، شکلها، کاراکترها، رنگها و شیپ های آن توجه و دقت مخصوصی انجام می شود. هر یك از این قسمت ها شامل مفهوم های مخصوص خود بوده و تاثیرات اساسی در آسان برداشت شدن از طرف مخاطبین خواهند داشت.

لوگوها با قالب بیضی شکل با لوگوها با قالب زاویه دار مفهوم مختلفی القا می کنند. مفهوم طراحی لوگو اصلی با رنگهای سرد متفاوت از لوگوها با رنگ های داغ دارد.

به دست آوردن احساسات از لوگوها با قالب عمودی، با لوگوها با قالب افقی تفاوت عمده ای دارد. همینطور نوع فونت و اندازه آنها، مقدار ضخامت در شکلها و زاویه های موجود در لوگوها نیز در بر گیرنده پیامهای مختلفی هستند و احساس ویژه ای را در مخاطب ایجاد می کنند.

طراحی لوگو اصلی

اما در مجموع می توان بیان کرد که :

  • طراحی لوگو اصلی (لوگوتايپ، مارك، نشانه، آرم، علامت تجاری) به طور معمول بايد ساده باشد.
  • طرح لوگو (لوگو نوشته، مارك، نشانه، آرم، علامت تجاری) بايد چشم گیر باشد.
  • طرح لوگو را نباید مقدار زیادی پیچیده کرد. دلیل ساختن لوگو این است که به سادگی و در اولین نگاه با مخاطب ارتباط برقرار نماید و بدون پیچیدگی بیانگر مفهوم مورد نظر آن باشد.
  • طرح و ساختار لوگو (لوگو نوشته، مارك، نشانه، آرم، علامت تجاری) باید تفاوت اساسی داشته باشد به شکلی که بین انبوهی از هزاران لوگو کاملل شناخته شده و متمایز رخ نمایی کند.
  • لوگو (لوگوتايپ، مارك، نشانه، آرم، علامت تجاری) باید توانایی بهره برداری در ابزارهای مختلف تبلیغاتی را داشته باشد. باید همان کارایی، جذابیت و اثربخشی را نه فقط در تبلیغات بصری (مجله- روزنامه- ست اداری – كاتالوگ ، كارت ويزيت) بلکه در تبلیغات منطقه ای ( بيلبورد – تابلو سر درب مغازه و مجموعه ها )، دیجیتال مارکتینگ (وب سایت – شبكه های مجازی – تيزرهای تبليغاتی ) و در دیگر راه های تبلیغاتی با مناسب ترین كيفيت را داشته باشد.
  • لوگو (لوگوتايپ، مارك، نشانه، آرم، علامت تجاری) باید در ارتباط با نوع کسب و کار و هدفی که از آن انتظار رفته است، باشد. باید از نظر دیداری دلنشین به نظر بیاید و راحت با مخاطب ارتباط برقرار نماید.
  • رنگ بهره برداری شده در طراحی لوگو اصلی سئو تهران( لوگوتايپ، مارك، نشانه، آرم، علامت تجاری) بايد اصولی و با هدف مشخص انتخاب بشود به این دلیل كه رنگ در لوگو، يكی از پایه های بسيار اساسی در طراحی آن به حساب می آید.
  • لوگو (لوگوتايپ، مارك، نشانه، آرم، علامت تجاری) باید بازار هدف خود را در شناخته و در راستای آن حرکت کند و گستره ی مخاطبین خود را کاملا بشناسد.
  • لوگو (لوگوتايپ، مارك، نشانه، آرم، علامت تجاری) نباید مشتریان را در شناخت برند مد نظر سردرگم کند.
  • لوگو (لوگوتايپ، مارك، نشانه، آرم، علامت تجاری) باید رابطی با اطمینان بالا و انتقال دهنده ای قوی و تاثیر گذار در بیان مفاهيم، خدمات و اهداف آينده مجموعه ها باشد .
  • لوگو (لوگوتايپ، مارك، نشانه، آرم، علامت تجاری) بايد شکلی طراحی شود كه كاملا در ذهن ماندگار گردد به شکلی که حتی با یکبار مشاهده، بتوان آن را در دفعات ثانویه شناخت و معرف آن به اشخاص دیگر بود.
  • لوگوی تاثیر گذار باید در هر زمان و دوره ای عالی و با کیفیت به نظر برسد. لوگو نشان برندی می باشد که هدف اصلی آن ماندگاری گردد پس نباید احتیاج بالایی به تغییر آن در دوره های کم زمانی احساس شود.

با سئو تهران به بهترین ها خواهید رسید….

بیشتر بخوانید: پشتیبانی سایت های برتر

شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید