درباره طراحی لوگو تخصصی

در گذشته در رابطه با برند شخصی بسیار بحث کرده ایم و یکی از ویژگی های برند داشتن طراحی لوگو تخصصی است. طراحی لوگو تخصصی یک برند می تواند تاثیر بسیار بالایی در موفقیتش داشته باشد. لوگو در برندینگ مثل قلب تپنده و در حقیقت صورت یک برند می باشد.

صبح که از در خانه خارج می شوید و همسایه با شما سلام و احوال پرسی می نماید. این همسایه شما را از روی صورتتان می شناسد. صورت انسان ها یک توانایی مخصوص دارد و آن هم به یاد ماندنی بودن است. همین علت است که شما را در همه جا به یاد می آورد. اما ار برند شما صورتی داشته باشد که فوری از یاد برود هر چقدر هم دارای کیفیت بالا باشد باز هم درخور توجه نخواهد بود.

حالا تصور نمائید برند شما دارای یک طراحی لوگو تخصصی خوب و به یاد ماندنی باشد و در این موقعیت است که برندتان زیر ذره بین قرار خواهد گرفت و هرچه خوبی و بدی است دیده می شود. اگر برنتان برند خوبی باشد پس دارا بودن یک طراحی لوگو تخصصی مناسب ترکیب جالبی را درست می کند.

در این مطلب می خواهیم شما را با ویژگی های یک لوگوی مناسب آشنا کنم تا شاید برندتان تبدیل به برند بهتری شود.

طراحی لوگو تخصصی

 

در ارتباط به حرفه شما باشد

شما پیشتر در این مطلب با نام تجاری و روش انتخاب آن آشنا شدید، در حال حاضر بحث بر روی لوگو می باشد؛ لوگو باید یک ارتباط را با صدای رسا بیان کند. این ارتباط همان ارتباط بین نام تجاری با خود برند می باشد.

زمانی که یک لوگو را طراحی کرده اید باید به آن توجه نمائید که با اهداف و محصولات برند شما در ارتباط باشد و بی ربط با نام شما تجاری شما نباشد. این مسئله پر اهمیت باشد که یک لوگوی با کیفیت به آن دقت می کند.

بررسی شدن از نگاه مخاطب بسیار پر اهمیت است

شما طراح لوگو می باشید و نباید درباره آن ابراز عقیده کنید در حقیقت اجازه دهید دیگران درباره آن نظر بدهند. شما یک نظر درباره لوگوی خود در سر دارید و پس از طراحی زمانی که به لوگو می نگرید قطعا مغز شما این هدف را از لوگو به دست می آورد، دلیل نمی شود که بقیه مشتریان شما نیز همین فهم را از لوگوی شما داشته باشند. خوب تر است مشتریان خود را تست کنید و مشاهده نمائید آنها چه تصورمی کنند و اگر آنها نیز عمق برند را دریافت کردند پس لوگو خوب است.

لوگوی شما باید انعطاف پذیر باشد

انعطاف پذیری در تمام بخش ها صاحب امتیاز است. طراحی لوگو تخصصی شما نباید انقدر از دید وسعت معنایی تنگ باشد که برخی از فعالیت های شما از آن بیرون نابود کند. منظورم این می باشد که لوگوی مناسب باید شکلی باشد که قابلیت این را داشته باشد موضوعات متفاوت را در خود جا بدهد و شاید شما خواستید در آینده فعالیت خود را اضافه کنید.

ماندگاری بالایی داشته باشد

آیا تا به کنون به یک تصویر و یا آرم معروفی دقت کرده اید که پس از یک دید در ذهن ها خود را جای می دهد؟ این نوع لوگو ها اکثر اوقات ماندگاری زیاد تری نسبت به لوگوی های دیگر در تصور اشخاص دارند و این دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد.

  • هزینه تبلیغات کمتر می شود.
  • بازاریابی به سادگی صورت خواهد پذیرفت.
  • بازار هدف را راحت تر پیدا می کند.
  • محبوبیت زیادتری دارد.
  • سریع تر به موفقیت می رسد.

حالا با دیدن مزیت های یک لوگوی ماندگار به اهمیت آن دست پیدا کرده اید؟ برخی ها ها می گویند که برندینگ بیشتر از یک لوگو است صحیح اما نباید اهمیت لوگو را از یاد برد.

طراحی لوگو تخصصی شما باید با مد روز هماهنگ باشد

یک برند برای یک روز و دو روز به تولید نشده است و هدف از برندینگ هم زیادتر شدن عمر برند می باشد. برند باید در جاهای مختلف و در موقع های مختلف زندگی کند پس باید در هر جا که می باشد و در هر زمانی که باشد دارای ارزش ها و هنجارهای آن زمان و مکان باشد و از مد نیوفتد.

خیلی ممنون که سئو تهران را در این مقاله همراهی کردید و امید آرزوی موفقیت!

با سئو تهران به بهترین ها برسید….

بیشتر بخوانید: طراحی لوگو فوری و تضمینی

شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید