درباره طراحی لوگو خلاق

طراحی لوگو خلاق نخستین و پر تاثیر ترین قدم برای نمایش و نشان دادن یک برند به همگان می باشد. که اغلب راه های هویت یک برند (از قبیل بسته بند، طراحی و …) را تحت اهمیت دادن به خود قرار می دهد.

یک لوگو حرفه ای و مناسب به آسانی می تواند قدم های یک سازمان مربوطه را به دلیل ثبات دیداری خود با دوام و هدف دارد ایجاد نماید.

اطمینان کردن، تشخیص دادن و پیروزی در بازار سه بخش کلیدی دارد که به پشتکار طراحی برندینگ درست، بجا و حرفه ای در راه افزایش دیده شدن یک شرکت یاری بسیار زیادی می کند.

ولی، هدف کلیدی از در دست داشتن لوگو چه می باشد؟ برای چه تجارت ما نیاز به به یک لوگو با طراحی همه پسند دارد؟ یک جواب خیلی آسان وجود داشتن : یک لوگویی با طراحی درست و حسابی افکار را تحت جلب توجه به سمت خود می کند، و آثاری مداوم یر روی افکار مردم دارد.

 برای گفتن یک نمونه ،لطفا به لوگوی نایک توجه کنید، شرکت پر طرفدار کفش های پیاده روی و ورزشی توجه کنید. زمانی که همه به لوگوی آن تیک توجه می کنند، به تندی درک می کنید که این برای شرکت نایک است.

یک نمونه شرکت پر طرفدار دیگر YaHoo! است. نمونه های زیاد دیگری همچنین میتوان مثال زد که شما قطعا هر روز به آنها توجه می کنید و بدون هرگونه شبیه ای که یک لوگو و حرفه ای و مناسب برای سازمان ها را دارد همه تشویق می کنند.

طراحی لوگو خلاق

هدف طراحی لوگو خلاق

هدف کلیدی لوگو دادن یک جور شناسه است و شناسه چیزی می باشد که واقعا پر نکته دارد. گرایشات هم اکنون دارند روز به روز پیشرفت می کنند، ابزارها و روش های طراحی لوگو خلاق هم اکنون در جریان پیشرفت هستند، یک لوگو امکان دارد در مدت گذشت سال ها تغییرات بسیاری داشته باشد ولی برای مدام بودن و دائمی بودن یک لوگو پر اهمیت ترین هدف همیشه شناسه فرد، لوگو، کار یا خدماتی می باشد که برای آن لوگوی حرفه ای راطراحی می کنید.

ابزار و روش های طراحی در حال پیشرقت است، آن چیزی که ما به شکل یک لوگو می بینیم امکان دارد با گذشتن روز به روز وقت خیلی متفاوت شود، ولی پر تاثیر ترین هدف یک لوگو کلا این میباشد. برای شناسه فرد، لوگو، کار یا خدماتی می باشد که برای آن طراحی ایجاد می کنید.

این دقیقا به آن معنی می باشد که یک طراح لوگو یا صاحب لوگو پیش از درست کردن لوگو از روی استعداد و سلیقه هایش باید فهم بالایی از فضایی که لوگو نمایان می شود را در دست دارا باشد. رقیبان نام محصول و یا  برند جه افرادی هستند و آنها چگونه نشان میدهند خودشان را؟ چه  رنگ ها و شکل های مفهومی در آخر توسط رقبای برند ایجاد شده است؟ چگونه قادر خواهیم بود یک لوگوی خلاق به وجود آورد؟

در نهایت برای خلاصه کردن نکاتی که گفتیم برای یک طراحی لوگو خلاق باید نکاتی از فبیل به کار بردن رنگ های مورد نیاز برای جلب توجه و همچنین از شکل هایی برای نمایش دادن غیر مستقیم مفهوم کار مورد نظر استفاده کنیم باز هم برای جلب توجه بیشتر.

با سئو تهران به بهترین ها خواهید رسید….

بیشتر بخوانید: تکنیک ویژه طراحی لوگو

شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید