اهمیت لینک سازی در فروم ها

لینک ساختن در فروم ها و انجمن ها به گفته مقاله فعالیت در فروم ها یکی از روش های کلاه سیاه لینک سازی است، به دلیل این که ما به دست خودمان لینک می سازیم! اما این مدل لینک سازی یک اختلاف اساسی با دیگر مدل های لینک بیلدینگ دارد و آن این است که خیلی ساده تر می توان آن را طبیعی اهمیت داد.لینک سازی در فروم ها به چند علت برای ما مهم است :

  • در هر فروم شما می توانید به ۳ شیوه لینک سازی کنید.
  • از بیشتر انجمن ها می توانید بک لینک های دو فالو بگیرید.
  • اندازه بیشتری فروم وجود دارند و حدودا یک منبع بی پایان برای لینک بیلدینگ هستند!

به همین علت سفارش می کنم که این عنوان را جدی بگیرید و این مقاله فعالیت در فروم ها را تا پایان بخوانید، به دلیل که می خواهم موارد زیادی به شما آموزش بدهم.

مدل ها شیوه های لینک سازی در انجمن ها

به طور اساسی شما ۳ شیوه برای لینک ساختن در فروم ها و انجمن ها پیش روی خود دارید :

۱- به ثبت رساندن پروفایل بک لینک :

بیشتر انجمن ها به مخاطبان این اجازه را می دهند تا در پروفایل کاربری خود، لینک سایتشان را به ثبت برسانند . این لینک بیشتر به طور دو فالو بوده و می تواند برای شما مهم باشد.ولی دقت کنید که صرفا گرفتن پروفایل بک لینک از انجمن ها نمی تواند اهمیت و اعتبار زیادی برای سایت شما بیاورد.

۲- ثبت رساندن بک لینک در امضا  :

می توانم بیان کنیم در ۹۹% فروم ها، این امکان به مخاطبان داده می شود تا امضای فردی داشته باشند.امضا به مدلی است که هر پست و یا کامنتی بگذارید، به طور خودکار امضای شما در پایان آن پست درج می شود. حال شما می توانید در امضای خود لینک قرار بدهید و به این صورت هر پستی که می گذارید، یک بک لینک برای شما به ثبت برسد .

 ما در مقاله فعالیت در فروم ها این شیوه را سفارش نمی کنم، به ۲ علت :

  • بک لینک به یک صفحه ویژه و با یک انکرتکست ویژه در چند نقطه متفاوت یک سایت تکرار می شود!
  • احتمال دارد بک لینک شما به عنوان تاپیک در ارتباط نباشد.

در نتیجه اگر می خواهید به دنبال راه وب مستر خاکستری باشید، مایلند بیخیال این یک مورد شوید.

۳- ثبت رساندن بک لینک در تاپیک ها :

مناسب ترین و اثرگذار ترین شیوه برای لینک سازی در فروم ها، لینک سازی در تاپیک های متفاوت از راه کامنت گذاشتن می باشد.شما می توانید در تاپیک های در ارتباط با حیطه کاری خودتان کار کنید، کامنت بگذارید و به وب سایت خود لینک بدهید. همینطور می توانید خودتان یک تاپیک درست  کنید و لینک بگیرید.

البته این عنوان وابسته به قوانین فروم ها مختلف است ولی نگران نباشید، انجمن به اندازه لازم در مقطع وب وجود دارد ! موارد قابل دقت برای لینک سازی در فروم ها :

  • انجمن مناسب انجمنی است که لینک های آن تمام آن ها بواسطه گوگل قابل شناسایی و ایندکس باشد.پس توجه کنید به گفته مقاله فعالیت در فروم ها که لینک های بخش اکانت و امضاء شما به واسطه گوگل ایندکس می شوند.اگر اینگونه نیست آن انجمن را ترک کنید.
  • در لینک سختن در فروم ها خیلی توجه کنید و تلاش نکنید بطور همیشگی به یک پیج لینک دهید و تلاش کنید کمتر از لغات کلیدی معین و پر اهمیت خود استفاده کنید تا بواسطه گوگل به عنوان یک آسیب شناخته نشوید.
  • تلاش کنید بعد از ساختن اکانت در یک انجمن و جای دادن لینک خودتان در آن به یکدفعه آن را ترک نکنید و در طی بازهای زمانی متفاوت آن را بروز کنید.
  • لینک سازی در بخش امضا کاربر می تواند خیلی حساس باشد به دلیل اینکه درصورت کار بیشتر شما در انجمن سبب می شود لینک های بیشتری از شما در آن سایت پخش گردد و این به معنی که در دام SPAM گرفتار شدن!!
  • تلاش نکنید به گفته مقاله فعالیت در فروم ها یک شبه در همه انجمن هایی که می شناسید اکانت درست کنید به دلیل اینکه با این کار سایت شما به یکدفعه تعداد بیشتری بک لینک دریافت می کند که این عنوان از دید گوگل مشکوک است.
  • زمان لینک ساختن در پست ها دقت کنید که برخلاف اصول آن فروم عمل نکنید به دلیل اینکه احتمال دارد اکانت شما بلاک شود!ما را در فعالیت در فروم ها همراهی نمایید.
  • لینک سازی در فروم ها می تواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد اگر در انجمن ها و عناوین در ارتباط با سایت شما باشد. به گفته مقاله فعالیت در فروم ها پس تلاش کنید به دنبال درست کردن لینک در انجمن هایی باشید که با عنوان سایت شما یکسان داشته باشند.

مفهوم لغت forum چيست

فروم طبق گفته مقاله فعالیت در فروم ها در زبان فارسي به مفهوم مکان مجمع عمومی، انجمن هاي گفتگو و … بیان می شود که در اينترنت مفهوم يک محل مجمع عمومی هست که هر فرد از هرجای جهان می تواند در يک فروم مورد منظور خود عضو شده و با اعضای ديگر اين فروم در هر زمینه ای مایل باشد می تواند که تبادل اطلاعات کند!

در فروم يا تالار گفتگو همواره مديران اصلی سايت يک سری قسمت هايي با عنوان معین درتالار های گفتگو ايجاد و معین می کند که اعضا و کاربران فروم بتوانند بطور مرتب و منظم تر در عنوان های مدنظرشان اطلاعات، تجربيات و … خود را معنا کند و به اشتراک بگذارند!

مدل های فروم : فروم ها به 3 بخش بندی تقسيم می شوند که دارای موارد زیر در مقاله فعالیت در فروم ها می شود :

  • v فروم های عمومی
  • v فروم های حرفه ای
  • v فروم هاي عمومي و حرفه ای

فروم های حرفه ای دارای انجمن هايی در موارد بخصوص هستند مانند فروم p30world که تنها به کامپيوتر و موبايل مختص می شود که يک فروم حرفه ای کامپيوتر به شمار می رود.اما فروم های عمومی دارای عناوین و بحث هايی متفاوت در همه حیطه هاي مختلف و مجاز ولی فروم هاي عمومي و حرفه ای دارای هر دو عناوین مي باشد.

براي ايكه بهتر بفهمید در مقاله فعالیت در فروم ها ، فروم چيه هست و چه راهبردی دارد فروم رو با چت مقايسه مي كنيم تا به اصول و كابرد فروم بطور کامل آشنا بشويد : در هر فرومي قسمت های متفاوتی وجود داره که آن ها را از هم جدا می کند مانند قسمت گرافيک – سخت افزار – موبايل و… همان طوری که در چت هم روم هاي متفاوتی وجود دارد.

هر فرد بنا به علاقه و آگاهی هایی که دنبال اش است يا مي خواهد در اختيار ديگران جای بدهد يک قسمت در فروم ها را انتخاب مي کند ! همواره در اين قسمت يه پرسش مطرح می شود و هر فردی که بلد باشد به آن پاسخ مي دهد و يك موضوع راه می افتد که می توانیم از عقيده هاي همديگر به کار ببریم.

اختلاف اصلي فروم با چت

همانطور که اطلاع دارید در مقاله فعالیت در فروم ها در فضا چت همه چيز آنلاين است. به این معنی که  شما نوشته هايي که پیش از ورود شما نوشته شده است را نمي تونيد بخوانید ،ولی در فروم ها شما می توانید همه نوشته هاي قبل و بعد از ورود خودتان را مطالعه کنید .به عناوین جديدي که شما در هر با قسمت باز مي كنيد در لغت به معنی تاپيک گفته مي شود.

زمانی كاربري از فروم خارج می شود همه تاپيک هايي که نديده است براي او ذخيره مي شود و پس از رجوع کردن مجدد به فروم با زدن کليد عناوین جديد می تواند همه تاپيک ها را مشاهده کند .پس در نتیجه پرسش يا عنوان شما را همه اعضاي سايت تماشا مي کنند.ولی در چت این مدل نيست!

اختلاف اصلي و عمده چت با فروم اين هست در مقاله فعالیت در فروم ها که چت بیشتر” بي محتواست مگر با مقصود باشد ،ولی فروم ها بسته به مدل آن ها می توانند بطور کامل با محتوا و حتي مرجع آگاهی هم باشند.بطور کلی فروم يا تالار گفتگو يکی از مناسب ترین ابزار اينترنت برای آموختن در هر حیطه ای است.

به دلیل این که از همه جهان اشخاصی با اطلاعات زياد و کم در مورد عناوین متفاوت در يکجا جمع مي شوند و آگاهی های خودشان را به اشتراک می گذارند.

قوانين فروم : در فروم يا انجمن هاي گفتگو يک بخشی از قوانين اساسی مطرح مي شود که تمام آن ها موظف به رعايت  هستند، چه کاربری که لحظه ای از عضو شدن او مي گذرد چه مديران فروم!همچنین که در هر جامعه ای  قوانينی برای همه افراد تعريف شده که همه وظیفه به رعايت اين قوانين هستند .

در هر فروم کاربران نسبت به کار ها ، قابليت و آگاهیهاشون بخش بندی مي شوند و درجاتی را از جهت مدير كل فروم می گیرند.مانند درجات كاربردي :كاربر فعال، مدير بخش. سرپرست ، مدير ارشد ، مدير كل و غیرهبه اين صورت يا مدل نامگذاری اين درجات در هر فروم وابسته به مدل فعاليت و توانايي مديران و كاربران معین می شود.

که از روی اين درجات به سادگی می توان طبق بیان مقاله فعالیت در فروم ها متوجه شود که هر فردی چه وظيفه ای را در اين فروم يا جامعه ي مجازي دارا هستند.با سئو تهران همراه باشید…

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام