خصوصیت های خدمات پشتیبانی فنی

همینطور چنانچه تمایل دارید به گفته مقاله ماهر ترین آموزش پشتیبانی سایت مشکل شما از راه مراجعه حضوری بر طرف شود، می ‌توانید از راه تماس ما درخواست خود را به قسمت پشتیبانی شاتل ارایه دهید. قسمت پشتیبانی حضوری شاتل به وقت گربتن تقاضای مشتریان در زمان سریعی برای برطرف ‌کردن مشکل به موقعیت مورد نظر مراجعه خواهند کرد.

چنانچه مشکل بوجود آمده  به علت نقص در خدمات شاتل باشد، قیمت درست کردن  این مشکل بر عهده شاتل و در غیر این ‌صورت قیمت ارایه‌ی خدمات تکمیلی طبق تعرفه ‌های شاتل بر عهده مشتری خواهد بود.شاتل ضمن به انجام دادن همه پشتوانه ‌های علمی و فنی خود و همینطور تجربه ‌ی کارساز خود را در ارایه‌ی کار ها به هزاران مشتری، تلاش می کند تا روش های اثرگذاری را در پشتیبانی از خدمات خود در پیش گیرد.

مهم‌ترین خصوصین خدمات پشتیبانی شاتل را که در مقاله ماهر ترین آموزش پشتیبانی سایت بیان شده است ، می‌ توان به طور زیر نام برد:

  •  به کار بردن از نیرو های پشتیبانی کارآزموده و حرفه ای :

اسنفاده کردن از کارکنان و متخصصانی که بطور بخصوصی از روحیه‌ی احترام و همدلی با مشتری، بردباری و حوصله در پی ‌گیری مشکلات مشتریان دارا باشند، روش های معروف در انتخاب ماهر ترین آموزش پشتیبانی سایت شاتل است. این کارشناسان از بین نیرو هایی منتخب می ‌شوند که دانش لازم برای پاسخ‌ گویی به پرسش های مشتریان داشته باشند.

و مشتریان را به مدلی کمک کنند که آنان با صرف پایین ترین زمان و قیمت به جواب های کارساز برای مشکلات خود برسند.

ابزارهای فناوری اطلاعات

  •  به کار بردن از ساز و کار مکانیزه در جواب به مشکلات مشتریان :

به گفته مقاله ماهر ترین آموزش پشتیبانی سایت شاتل با به کار بردن از ابزار های فناوری اطلاعات سعی می‌ کند تا ساز و کار جواب دادن  به مشتریان را به نحوه مناسب تری   مکانیزه سازد تا آنان توانایی داشته باشد در سریع ترین زمان ممکن به اثرگذارترین جواب دست یابند. در این شیوه به زمان تماس مشتری و گفتن هر گونه مشکل، موارد در نرم‌افزار که ارتباط دارد و ثبت و برای آن اشکال ticket باز می‌ شود.

بعد کارشناسان با دقت به مدل مشکل به بررسی و پیدا کردن راه‌حل (بستن ticket) می‌ پردازند. همه نکات نام برده شده، در زمان‌بندی معینی انجام می‌ شود و در هر مرحله بطوریکه کارشناس قادر به حل اشکال نباشد، عنوان را با یاری کارشناسان ارشد پی ‌گیری و حل خواهند کرد. نکات ثبت شده در نرم‌افزار، در تماس‌ های بعد از آن که بصورت مشترک قابل مشاهده خواهد بود و به پاسخ زودترین مشکل یاری خواهد کرد.

شاتل با گرفتن مسئولیت انجام کار هایی که بعضی اوقات حتی در قرارداد های منعقد شده با مشتریان از آن‌ ها حرفی به وسط نیامده است، تلاش می کند تا خدمات کاملی را به مشتریان ارایه کند و رضایت  آنان را بوجود آورد.

  • رسیدگی به مشکلات مشتریان در سریع ترین زمان :

همه کارشناسان و نیرو های پشتیبانی شاتل سعی می ‌کنند تا با شناختن دقیق مشکلات مشتریان، مشکلات آنان را در سریع ترین زمان ممکن برطرف سازند.و طبق گفته مقاله ماهر ترین آموزش پشتیبانی سایت رسیدگی به اشکالات هر مشتری بواسطه یک گروه معین و در سریع ترین زمان از راه برقراری تماس تلفنی یا مراجعه حضوری در همان روز انجام می ‌گیرد.

ماهر ترین پشتیبانی سایت

عالیترین آموزش پشتیبانی سایت