پشتیبانی سایت فروشگاهی

انجام پشتیبانی سایت فروشگاهی یکی از کارهای مهمی است که باید به آن توجه داشته و پیشنهاد می کنیم که تا پایان همراه ما باشید.

پشتیبانی سایت فروشگاهی بسیار مهم می باشد و اگر شما از پرداخت آنلاین در سایت خود استفاده می کنید، حتما باید سایت شما یک پشتیبان داشته باشد.

پشتیبانی سایت برای تمامی سایت ها ضروری می باشد و باعث می شود تا سایت شما را از خطرات احتمالی حفظ کند.

اگر شما یک سایت فروشگاهی دارید حتما برای پشتیبانی آن یک نفر را انتخاب نمایید و فردی که انتخاب می کنید باید دانش لازم در این زمینه را داشته باشد.

پشتیبان سایت باید بر تمامی فعالیت های سایت تسلط داشته باشد و تمامی محصولات و محتواها باید زیر نظر پشتیبان بر روی سایت بارگذاری شود.

پشتیبانی سایت فروشگاهی

چرا پشتیبانی سایت فروشگاهی مهم می باشد؟

به دلیل آن که تمامی پرداخت ها به صورت آنلاین در سایت شما انجام می شود و در صورتی که این روند با مشکل مواجه شود باعث خسارت می شود.

اگر سایت شما از نظر امینت دچار مشکل باشد، حملات سایبری می تواند باعث خرابی و تداخل در سایت شما شود و با این کار می توانند به حساب های سایت شما نفوذ کنند.

البته اگر شما سایت خود را به یک پشتیبان حرفه ای بسپارید می تواند جلوی این خطرات را بگیرد و سایت شما را ایمن کند و این باعث می شود تا رتبه شما در google افت نداشته باشد.

همچنین اگر سایت شما با چنین مشکلاتی مواجه شده است می توانید با یک پشتیبان مشورت کنید تا شما را راهنمایی نمایند.

بسیاری از سایت های بزرگ در زمینه فروش محصولات آنلاین فعالیت می کنند اما در صورتی که این سایت ها پشتیبان نداشته باشد، می تواند خسارت های سنگینی برای صاحب سایت به وجود آورد.

انجام پشتیبانی سایت فروشگاهی

اگر شما یک سایت فروشگاهی دارید اما برای آن هنوز پشتیبان تعیین نکردید، می توانید این کار را به تیم ما بسپارید.

تیم ما در زمینه سئو سایت و پشتیبانی سایت به صورت حرفه ای فعالیت می نماید و شما می توانید برای انجام این کار با ما تماس بگیرید.

یک سایت فروشگاهی باید چه خصوصیت هایی دارا باشد

پیشتر در همه مطالب مرتبط در مقاله پشتیبانی سایت فروشگاهی ذکر کردیم که یکی از اساسی ترین مولفه های یک کسب و کار آنلاین موفق داشتن یک سایت فروشگاهی دارای اعتبار است. واقع به حقیقیت سایت های فروشگاهی معتبر شامل خصوصیت هایی هستند که آن ها را از سایر سایت های فروشگاهی متفاوت می کند.

در ادامه به توضیح خصوصیت های یک سایت فروشگاهی تخصصی خواهیم پرداخت تا مدل یک سایت فروشگاهی معتبر را برای شما تصویر کنیم.پر اهمیت ترین فعالیت برای دارا بودن یک سایت فروشگاهی معتبر آن است که از همان نخست سایت را به مدلی دیزاین کنیم که همیشه امکان گسترش و پیشرفت آن را دارا باشیم.

و همینظور در نظر مقاله پشتیبانی سایت فروشگاهی بتوانیم اشکالات فنی به وجود آمده در وب سایت را به طور سریعی برطرف نموده و آن را پشتیبانی کنیم. بدین مفهوم باید از اشهاص حرفه ای در حیطه دیزاین سایت فروشگاهی یاری بگیریم و تلاش کنیم مناسب ترین انتخاب را داشته باشیم. دیزاین سایت دارای قسمت های مختلفی است که در ادامه به توضیح هر یک خواهیم پرداخت.

دیزاین ظاهری

یکی از نکاتی که کاربران را به وب سایت شما جلب می کند، شکل وب سایت شماست؛ به دلیل آن که کاربران در بدو شروع به سایت، شکل آن را مشاهده می کنید و چنانچه شکل وب سایت نظر خود  را جلب کند، ممکن است آن که به دیگر قسمت های سایت شما سر بزنند و در آخر تبدیل به یکی از مشتریان با معرفت شما شوند زیاد تر است.

دیزاین یک لوگوی بخصوص و خاص از نکاتی است که می تواند اسم وب سایت شما را برای همواره در فکر مشتریان حک کند و به سایت فروشگاهی شما اعتبار بدهد. تجربه مشخص کرده است که اشخاص به سایت هایی که نشان بخصوص خود را دارند زیاد تر اعتماد می کنند؛ به دلیل آن که سایت های نامعتبری که هدف کلاهبرداری دارند هیچ گاه برای دیزاین لوگو هزینه نمی برند.

دیزاین تکنیکال

حدودا بدتربن تجربیات اشخاص در خرید اینترنتی مرتبط به شرایطی  است که سرعت سایت در خریداری آن ها اختلال ایجاد کرده است. برای نمونه در این مقاله پشتیبانی سایت فروشگاهی سبب نا تمام ماندن مراحل کامل خرید شده و یا سبب شده اشخاص در همان مراحل نخست از خرید کردن در آن سایت انصراف بدهند.

در نتیجه اگر مشتریان از این سبب در وب سایت شما تجربه خوبی بدست آورند ، ممکن است آن که باز هم به سایت فروشگاهی شما نگاهی بیندازد و در نتیجه بالا می رود. همینطور سرعت مناسب در یک سایت فروشگاهی به آن سایت اعتبار می دهد.

به دلیل آن که در حال حاضر حدودا تمام اشخاص مطلع اند که پشتیبانی فنی در محیط وب کاری حرفه ای و در ادامه قیمت دار است. در نتیجه سرعت زیاد یک وب سایت می تواند معین از دارا بودن پرسنل فنی حرفه ای باشد و این کار سبب جلب اعتماد مشتریان می شود.

دیگر خصوصیت های حیاتی سایت فروشگاهی

اداره کردن مشتریان :

یکی از امکانات حیاتی  که صاحب سایت فروشگاهی باید به خوب ترین نحوه آن را فراهم آورد، اداره کردن مشتریان است. مشتریان باید اطلاع داشته باشند  که همه خدمات  آنان در وب سایت که شامل مواردی که در مقاله پشتیبانی سایت فروشگاهی گفته شدن: ثبت کردن سفارش، واریز، رزرو و… در پنل آن ها می ماند.

و بواسطه ادمین ها یا همان مدیران سایت نشان داده شده و مورد پیگیری جای می گیرد. سایت فروشگاهی توانایی دارد با بوجود آوردن این توانایی که همه فعالیت های صورت داده شده بواسطه مشتری با فرستادن ایمیل یا SMS به او آگاهی رسانی شود، یک سامانه اداره کردن مشتریان درست کند.

و همه درخواست های مشتری و مراحل کار کردن پردارش خرید را مدیریت کرده و با فرستادن یک کد به مشتری سفارش یا خرید او را دارای پیگیری کند.با ما در مقاله ی پشتیبانی سایت فروشگاهی همراه باشید.

اداره کردن کالا ها :

سیستم فروش اینترنی باید بطوری دیزاین شود که آگاهی های موجودی، شرایط فروش و خصوصیت هر محصول همیشه معین باشد. به گفته دیگر وقتی که یک مشتری از هر راهی (اپلیکیشن فروشگاهی، وب سایت، ربات فروشگاه تلگرام و…) از هر کسب و کار آنلاین خرید می کند، این خرید باید به طور خودکار در سیستم فروشگاه اینترنتی ثبت شود.

و تغییرات ممکن در آگاهی های مرتبط به آن کالا لحاظ گردد. در این گونه شرایط کالا های باقی مانده، محصولات فروش رفته و محصولات رزرو شده همیشه برای مدیران سایت معین بوده و می توانند تمهیدات کافی را تصور کنند.ما را در پشتیبانی سایت فروشگاهی همراهی کنید.

اداره کردن سفارشات :

برای اداره کردن سفارشات در وب سایت باید شرایطی را فراهم کنیم که هم مدیر ها و هم مشتری از هر یک مراحلی که باید از آن آگاهی داشته باشند مطلع شوند. در پنل مدیر ها باید شرایطی فراهم شود که همه درخواست هایی که در سایت بارگذاری می شود و باید بواسطه آن ها وارسی شود.

بر روی صفحه ادمین آن ها جای گیرد تا توانایی داشته باشند آن را پیگیری کنند و فعالیت لازم را به مشتری بدهد. همینطور همه مراحل سفارش از اول تا آخر تحویل گیری محصول بواسطه مشتری، باید به صورت ایمیل یا SMS به آگاهی مشتری رسانده شود.با ما در محتوای پشتیبانی سایت فروشگاهی همراه باشید.

گزارش های مختلف 

اگر مدیر ها امکان دیدن گزارش خدمات کاربران را به طور کامل دارا باشند، می توانند با جمع کردن و وارسی این گزارشات تصمیماتی به عمل آورد که سبب فروش زیاد تر و در آخر سود زیادی در فروشگاه شود. برای نمونه تماشا کردن گزارش هایی که شامل :

نکاتی که مشتریان در وب سایت جستجو کردند ، سبد های ترک شده، محصولات پرفروش، محصولات کم فروش، مانیتورینگ بازدید ها و… توانایی دارد تا اندازه ای برای ادمین ها، نقشه مسیر ایجاد کند یا به آن ها نظر بدهد که تا اندازه ممکن مطابق سلیقه مشتری و عموم اشخاص متقاضی محصولات فروشگاه آن ها عمل کنند و از این راه اندازه فروش وسودشان را زیاد کنند.

چت اینترنتی : ممکن بودن چت اینترنتی واحد پشتیبانی با مشتریان می تواند در پیشرفت کیفیت فعالیت رسانی شما به مشتریان، خیلی اثر گذار باشد. وجود این کار در نظر مقاله پشتیبانی سایت فروشگاهی از هدر رفتن قیمت برای تماس تلفنی هم برای مشتری و هم برای فروشگاه آنلاین شما دوری می کند.

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام