اثرگذاری کامنت های کاربران در سئو درونی سایت

به گفته متخصصین میزان کامنت های یک مقاله از سایت مشخص کننده میزان اهمیت آن است. حتما متن هایی که نظر های بیشتری دریافت کرده اند و در رتبه مناسبی در نتایج جست و جو جای گرفته اند را تا به حال مشاهده کرده اید؟ مقاله ای که بازدید های زیادی دریافت می کند و کاربران بیشتری را درگیر خود می کند.

و درگیر کننده با کیفیت بودن محتوای آن و اندازه رضایت مندی کاربران بیشتری از آن است.گوگل هم به این مطلب بطور اساسی اهمیت می دهد و رتبه خوبی به مقالاتی که کامنت های بیشتری دریافت می کنند می دهد. در ادامه این مقاله  این کار را زیادتری با هم وارسی خواهیم کرد.

در مقاله ای که در عنوان الگوریتمRankBrainگوگل نوشتاری شده درباره تعامل کاربران در صفحه مورد مطالعه و زیاد بودن مهم بودن آن در سئو به طور کلی صحبت کرده ایم.ولی در این مقاله حقیقتا هدف داریم به این مطلب بپردازم که به چه دلیل کامنت هایی که کاربران شما در مقالات سایت شما بارگزاری می کنند می تواند اهمیت زیادی روی سئو درونی سایت شما بگذارد.

در مورد اینکه چگونه کاری کنیم تا مطالبی که می نویسیم نظر زیادتری دریافت کنند هم ترفند های مناسبی را به شما می گوییم.در نتیجه به گفته این مقاله اگر حقیقتا به سئو داخلی خود اهمیت می دهید این مقاله را فراموش نکنید و تا پایان همراه ما باشید . به دلیل اینکه اندازه بازدید های مطالب بر سئو داخلی اثر گذار است؟

اندازه نظر های درج شده در مقالات سایت به طور مستقیم و غیر مستقیم بر روی سئو سایت اثر گذار اند.در حقیقت همانطور که اطلاع دارید تعامل کاربران با سایت اهمیت زیادی از دید گوگل دارد که در ادامه در مقاله کامنت به هر کدام از پر اهمیت ترین آن ها اشاره خواهم کرد.

چند مدل از تعامل کاربران با سایت

1.اندازه رضایت کاربران از محتوای صفحه :

همانطور که اطلاع دارید گوگل با انتشار الگوریتمRankBrainخود پر اهمیت بودن اندازه رضایت کاربران از محتوای صفحه را یکی از پر اهمیت ترین فاکتور های سئو در سال 2018 عنوان کرده است. البته پیش از این هم همینطور بوده است. مطمعنا محتوای با کیفیت کاربران بیشتری را در صفحه مورد نظر نگه می دارد و این از انوان گوگل یک فاکتور خیلی پر اهمیت است.

مقالاتی که از هر سبب بحث بر انگیز باشند و به گفته مقاله کامنت کاربران بیشتری را مجبور به درج نظر کند خب حقیقتا اندازه ماندگاری آن ها را در صفحه بالا می برد و در این طور بازگشت به صفحه نتیجه های جست و جو رخ نمی افتد و این معین کننده  با کیفیت بودن محتوای صفحه مورد بیان است. چیزی که حقیقتا در الگوریتم رنک برین گوگل با هم وارسی کردیم.

2.آپدیت شدن محتوای صفحه :

همانطور که اطلاع دارید به گفته مقاله کامنت یکی از پر اهمیت ترین فاکتور ها در سئو داخلی سایت آپدیت کردن محتوا است. در سئو کار تخصصی به این مسئله پردازش کرده ایم که چه گونه باید از نظرات کاربران سایت در سبب آپدیت محتوا به کار ببریم. در این مقاله هم چیزهای نام برده شده به این عنوان داریم.

وقتی که کاربران سایت شما نظرات خود را در مورد نحوه مقالات سایت شما صحبت می کنند و شما هم سریعا به آن ها پاسخ می دهید این معین کننده مملو بودن و ارزشمند بودن محتوای سایت شما است. و به این طور محتوای سایت شما همواره در حال آپدیت شدن است و این حقیقتا همان چیزی است که برای گوگل مهم بودن بخصوصی را دارا است .

3.گسترش جملات و کلمات کلیدی در صفحه :

یکی از مناسب ترین اتفاقاتی که در محتوای صفحه مورد منظور احتمال دارد اتفاق رخ دهد آپدیت شدن محتوای صفحه با جملات و لغات کلیدی متفاوت است. حقیقتا افرادی که هدف درج نظر در مقالات سایت شما را دارند شامل طرز تصور ها و اعتقاد های متفاوتی هستند.

همین عنوان سبب شده این است که چگالی لغات و جملات کلیدی مرتبط به محتوای شما زیاد شوند .بعضی اوقات پرسش هایی که کاربرانتان از شما در کامنت ها سوال می کنند سبب می شود محتوای صفحه شما در همان پرسش ها هم بالا بیاید. بعنوان مثال در مقاله کامنت شما در مورد میل چیمپ مقاله ای درست کرده اید و کاربری از شما چنین پرسشی را می پرسد.

با سئو تهران همراه باشید…

پشتیبانی سایت