گرفتن بک لینک

گرفتن بک لینک یا همان ساختن بک لینک از چالش های عظیم وب مستران (یا صاحبان سایت ها) می باشد. راه های زیادی برای بک لینک سازی توصیه می شود. محتوا های زیادی برای لینک بیلدینگ تولید شده.

در نوشتن محتوا دقت کنید که هر چه محتوا شما عمومی تر باشد احتمال اینکه گرفتن بک لینک کند بیشتر است. این دیگر به راه و روش شما باز می گردد که نوشته عمومی منتشر کنید برای لینک سازی یا تمرکز نمائید بر روی تولید محتوای تخصصی سایت خودتان.

افرادی هم پیشنهاد گرفتن بک لینک می دهند. پیشتر در مطلبی تحت عنوان “بک لینک بخریم؟ یا نه؟” در مورد این بحث صحبت کردیم.

خرید بک لینک را پیشنهاد نمیکنم، اما با رپورتاژ آگهی در وضعیتی که سرمایه نخستین زیادی دارید یا رقابت در صنعت شما سنگین است موافقم.

گرفتن بک لینک به روش پایدار و اثر بخش پروسه بسیار کند و زمان بری می باشد. شاید به وجود آوردن محتوای مفید و کاربردی به شکل پیوسته بتواند کمی به سرعت آن اضافه کند.

فعال بودن در شبکه های اجتماعی بسیار خواهد توانست برای شما اثر گذار باشد و بک لینک های بسیار پر اهمیت هستند.

گرفتن بک لینک چیست؟

موقعی که یک وبسایت دیگر به شما لینک می دهد در حقیقت یک گرفتن بک لینک برای شما ایجاد می شود، به همین علت اکثر مردم به آن لینک خارجی و به پروسه  آن لینک بیلدینگ یا لینک سازی نیز اطلاق می کنند.

اگر رتبه بندی وبسایت را به عنوان یک مار پله بزرگ در تصور کنیم، بک لینک ها را یک قطعه بزرگ از این پازل باید به حساب آورد. پیش از اینکه به شکل گسترده اقدام به گرفتن بک لینک نمایید باید وبسایت خود را به شکل کامل آماده برای جذب بک لینک کنید، در حقیقت لینک سازی یکی از راه های موثر در سئو خارجی به حساب می آید که باید و نبایدهای آن بر طبق آپدیت الگوریتم پنگوئن پیچیده تر خواهد شد.

گرفتن بک لینک

روش های گرفتن بک لینک معتبر

گرفتن بک لینک و لینک سازی همواره با یک حقیقت بد را با خود به همراه دارد! و آن هم پر هزینه بودن و طولانی بودن گرفتن بک لینک است. برای مقابله با این مبحث شما همواره باید علم این را داشته باشید که به چه شکل بیشترین نتایج ممکن را از هر کدام از بک لینک های خود جذب کنید. با دنبال کردن این موارد می شود به این هدف دست یافت :

  • دارا بودن یک سایت تخصصی و بهینه شده در زمینه سئو
  • داشتن یک طراحی سایت قوی و حرفه ای
  • داشتن محتوای با ارزش و طولانی

در ادامه مواردی موجود است که شما باید پیش از ساختن بک لینک به آنها توجه کنید و مرتبط با سئو درونی سایت است.

حذف کردن تمام خطاهای تکنیکی

خطاهای تکنیکی به تجربه مخاطب وبسایت شما آسیب وارد خواهد کرد، زمانی که شما به تجربه مراجعه کننده آسیب می زنید Google متوجه این مبحث خواهد شد و سعی خواهد نمود تا ترافیک ارگانیک شما را کم کند. (ترافیک ارگانیک به معنای ترافیکی است که از موتورهای جستجو به دست می آید.)
خوب تر است به سرعت اقدام کنید و وبسایت خود را از مشکلات تکنیکی پاک کنید، در غیر اینصورت امکان دارد از رونق بیافتید.

چرا بک لینک ها فعال نمی شوند؟

سئو را مثل یک پازل تصور نمائید، شما نخواهید توانست بدون داشتن همه تکه های یک پازل آن را تکمیل کنید. سعی کنید که وبسایت خود را از نظر فنی (سئو داخلی) بهینه کنید، که این یک قطعه پر اهمیت از پازل سئو می باشد.

بهینه سازی فنی وب سایت شامل  نکته های زیر می باشد و در نظر گرفتن آنها بسیار پر اهمیت است :

  • سرعت بارگزاری سایت
  • سازگاری با موبایل و تبلت
  • محتوای تکراری
  • ریدایرکت های 302
  • ریدایرکت چاین ها
  • خطاهای 404
  • خطاهای کانونیکال
  • تکرار متا دیتا
  • استفاده نادرست از دستورالعمل ها

شما می توانید برای پیدا کردن بیشتر این موارد مثل ریدایرکت های 302، ریدایرکت چاین ها، ارور های 404، خظاهای کانونیکال، تکرار متا دیتا و استفاده غیر صحیح از دستورالعمل ها از ابزار Screaming Frog بهره ببرید.

داشتن یک طراحی سایت پر قدرت

معماری سایت به چه شکلی توزیع شدن عادلانه یک لینک در سراسر سایت را نمایان می کند. هر چه طراحی سایت شما بهتر و قوی تر باشد، احتیاج شما به بک لینک ها کمتر خواهد شد.

تولید محتوای خوب و طولانی

محتوا نخستین و پر اهمیت ترین بخش از این پازل سئو سایت می باشد. استراتژی محتوای سئو شما خواهد توانست موجب پیروزی یا شکست کمپین شما شود. مهم نیست که چقدر بک لینک برای خود ساخته اید و مهم نیست که چقدر خوب سایت خود را بهینه کرده اید، اگر شما به طور جدی بر روی تولید محتوا تمرکز ننمائید، کمپین شما در آخر شکست خواهد خورد. بدانید که محتواهای شما موفقیت پروژه سئو شما را تعیین خواهند کرد.

ریسک پذیری در سئو سایت

پیش از اینکه به موارد تخصصی تر بپردازیم، مورد نیاز است که شما مقدار ریسک پذیری خود را بسنجید. سوال اینجاست که، آیا شما علاقه به استفاده از تاکتیک های ریسک دار وسئو کلاه سیاه دارید؟ یا اینکه شما از ریسک تنفر دارید و دوست دارید همواره یک رویکرد واضح را پیش بگیرید که شانس جریمه (penalize) شدن شما را ازبین ببرد؟

ما به عنوان مشاور سئو در سئو تهران توصیه می کنیم که رویکرد مورد نظر خود را را انتخاب کنید. بهترین رویکرد در سال 2018 این می باشد که بر روی گرفتن بک لینک های مرتبط از وبسایت های واقعی تمرکز نمائیم.

این به شما کمک خواهد نمود که همواره از جریمه گوگل در امان باشید و در بلند مدت نتایجی که دوست دارید را به دست آورید، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تیم سئو تهران در ارتباط باشید.

با سئو تهران به بهترین ها برسید….

بیشتر بخوانید: طراحی انواع لوگو

شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید