محتوای خود را در featured snippet رتبه بندی کنید

بر اصول مقاله یادگیری سئو در تهران بر آمار SEMrush در حال کنون 11.3 درصد از نتایج جست‌ و جو شامل featured snippet هستند. این‌رها خیلی زیاد تر از رنک نخست گوگل کلیک می‌ شوند و به مدلی رنک نخست هستند!برای رسیدن به این عنوان لازم است که :

1- اول لغات کلیدی که برای آن‌ ها رنک شده‌اید را پیدا کنید.99.58 درصد snippetها مرتبط به صفحاتی است که با آن لغت کلیدی‌ در صفحه نخست جای دارند. در نتیجه اگر در حال کنون جزو ده تای نخست نیستید، شانس زیادی برای snippet ندارید.

2- بعد لغات کلیدی که snippet دارند را شناسایی کنید.

3- حالا باید یک snippet bait گروه از 40 تا 60 لغت درست کنید.سایت SEMrush با ارزیابی 7میلیون snippet پی برده است که بیشتر آن‌ ها 40 تا 60 لغت دارند.برای این فعالیت من برای تمام متن ها در مورد یوتیوب، snippet bait نوشتم.سایت hubspot هم با فردی مشابه snippet bait بوجود آورده است.

4- مختلف ترین فرمت snippet bait به طور پاراگراف می‌ باشد.ولی فقط فرمت نیست.

▪️اگر خواستارید در List Snippets باشید، برای هر قسمت از نوشته از H2 و H3 به کار ببرید.

▪️اگر خواستارید در Table Snippets، یک جدول درست کنید.

در قبل تمرکز گوگل بر این بود که لغت کلیدی چند دفعه در متن تکرار شده. در واقعیت مقاله یادگیری سئو در تهران تمرکز 100درصد بر content بود. اسپایدر گوگل دارا بودن تگ عنوان، alt عکس، url، H1 و تگ توضیح را ارزیابی می‌کرد.البته الان هم گوگل این نکات را چک می‌کند، ولی باهوش‌تر از پیش شده است!

در نتیجه به جای تمرکز اساسا بر content، گوگل به context همچنین اهمیت می‌ دهد! در واقعیت گوگل به جهت نشان دادن مناسب ترین محتوا به کاربر است و مناسب ترین محتوا الزامو متنی نیست که لغت کلیدی دفعاتی در آن تکرار شده است.یک محتوای اساسی، محتوایی است که به کاربر هر اندازه نیاز دارد را می‌ دهد.

چطور محتوای عمیق بنویسیم

1- محتوای شما کمتر از 2000 لغت داشته باشد.به شیوه ای که در مقاله یادگیری سئو در تهران همه محتوای مورد احتیاج کاربر را بوجود آورد.

2- محتواهای همواره سبز درست کنید.محتوا های اورگرین هستند که در فضا های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌ شوند و بک‌لینک دارا هستند.

3- از LSI Keywordها به کار ببریدزمانی گوگل این لغات را در متن شما مشاهده کنید ، متوجه می‌ شود که به درستی عنوان را پوشش داده‌اید.چند ماه قبل از مقاله یادگیری سئو در تهران میلیون‌ها شخص پیام Mobile-first indexing enabled را بگیرند. به این معنی که نسخه گوشی به یک نسخه حقیقی تبدیل شد.

اکنون 60 درصد کاربران وب‌سایت‌ ها از راه وشی صفحات را دیدن می‌ کنند و سرچ در گوشی روبه بالا ببرند .سه قدم اپتیمایز کردن برای ایندکس در گوشی :

1- محتوای خود را خوب دسکتاپ و گوشی کنید. بعضی محتوا ها در نسخه وشی مخفی می‌ شوند و به دلیل آن که گوگل نسخه گوشی را یک نسخه اساسی می‌ داند، آن محتوا ها از دید گوگل پنهان می‌ ماند. نسخه گوشی محتوای شما باید به شیوه ای باشد که کاربر محتوا را با همان اساسی که در دسکتاپ مشاهده می کنید، در گوشی هم مشاهده کنید.

2- گوگل سفارش می‌ کند که نسخه گوشی ریسپانسیو باشد.

3- توکه کنید که اگر کاربر در نسخه گوشی احساس آسانی نکند، روی دکمه back کلیک می‌ کند و از صفحه بیرون می أید. در نتیجه در مقاله یادگیری سئو در تهران با ابزار زیر گوشی فرندلی بودن صفحات سایت خود را ارزیابی کنید :

حتی سفارش هایی برای بهتر کردن سایت شما در نسخه گوشس در این‌جا عرضه می‌ شود. در قسمت mobile usability وبمستر تولز هم می‌ توانید این نکته را وارسی کنید.ویدئوی اینترنتی فوق‌العاده است!بنا بر آشکار شدن Cisco تا سال 2021، ویدئوی اینترنتی 80درصد ترافیک را به خود مختص خواهد داد!

با دارا بودن این که ویدئو های بیشتری الان وجود دارد، HubSpot گفته که 43 درصد مردم مایل به تماشا کردن ویدئو های زیاد تری دارند!به صورت خلاصه مقاله یادگیری سئو در تهران، اگر محتوای ویدئویی درست نکنید، فرصت را از دست داده‌اید!

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام