امتیازدهی به : post

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مانند مواد غذایی هستند که یک آشپز برای آشپزی به آنها احتیاج دارد. اگر یک آشپز بتواند بدون ادویه، نمک و روغن که به عنوان اساسی ترین مواد اولیه جهت پخت غذا هستند، آشپزی کند، شما هم به عنوان دیجیتال مارکتر می توانید بدون داشتن ابزار مشخص فرایند کسب و کار اینترنتی خود را ادامه دهید!

چرا استفاده از ابزار دیجیتال مارکتینگ ضروری است؟

برای شروع هر کاری نیازمند استفاده و به کار بردن ابزار مشخص آن هستید. بنابراین اگر می خواهید به عنوان دیجیتال مارکتر به فعالیت بپردازید در ابتدا باید با ابزار مهم و ضروری آن آشنا شوید. این ابزارها کاملا تخصصی هستند و استفاده از آنها نیازمند مهارت و تجربه بالای کارشناسان متخصص می باشد.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بسیار متنوع هستند و استفاده از آنها نیازمند تجربه و دانش تخصصی است از همین رو اگر شما هم در این زمینه مهارت کافی ندارید اما می خواهید به عنوان یک دیجیتال مارکتر حرفه‌ای به فعالیت بپردازید.

در ابتدا باید تمام تلاش خود را بکنید تا در زمینه جذب مشتری هر ابزار را برای هدف مشخصی به کار ببرید. اگر شماهم مهارت کافی برای به کار بردن ابزار تخصصی دیجیتال مارکتینگ ندارید در ادامه با ما همراه باشید تا در ابتدا به معرفی ابزار مهم و سپس نحوه استفاده از آنها بپردازیم.

کنار هم قرار دادن کلمات برای پیشرفت شما کافی نیست!

یک نکته مهم در به کار بردن ابزارهای دیجیتال مارکتینگ وجود دارد و آن این است که تنها کنار هم قرار دادن کلمات نمی‌تواند شما را به عنوان یک دیجیتال مارکتر به دیگران معرفی کند! حتی اگر در این زمینه دست به دامان محتواهای ویدیویی یا صوتی شوید اگر خلاقیت کافی نداشته باشید به هیچ عنوان نمی توانید با مشتریان و کاربران مختلف ارتباط برقرار کنید.

این که به این موضوع اهمیت زیادی می دهیم و تاکید می کنیم که حتماً باید برای ارتباط با مشتری و فعالیت به عنوان یک دیجیتال مارکتر حرفه ای گ اقدامات لازم جهت به کار گیری خلاقیت در استفاده از ابزار دیجیتال مارکتینگ را در اولویت قرار بدهید.

دلیل آن هم این است که امروزه میزان رقبا و افرادی که به صورت روزانه وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ می شوند رو به افزایش است. بنابراین اگر بخواهید با وجود محدودیت های به وجود آمده و کاربران مختلفی که همواره نیازمند دریافت بهترین خدمات هستند، بهترین عملکرد را داشته باشید.

نیازمند رعایت اصول مشخص و به کارگیری ابزار دیجیتال مارکتینگ هستید. از همین رو به شما می گوییم که تنها کنار هم قرار دادن کلمات خشک و خالی برای پیشبرد اهداف وبسایت شما هیچ فایده ای نخواهد داشت.

معرفی بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای سئو

در این قسمت به معرفی ابزارهای سئو که کمک زیادی به تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی می کنند می پردازیم. بنابراین اگر شما هم می خواهید در این زمینه عملکرد مناسبی داشته باشید و برای بهتر شدن وضعیت سایت خود تلاش کنید حتماً این ابزارها را به خاطر بسپارید.

  • ابزار گوگل کیورد پلنر

یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ که بسیار قدرتمند و کاربردی است ابزار گوگل کیورد پلنر است.

این ابزار به شما کمک می‌کند تا:

  1. لیست کامل از کلمات کلیدی را در اختیار داشته باشید
  2. میزان جستجوی هر کلمه کلیدی را بر اساس موقعیت مکانی بررسی کنید.
  3. رقبا را رصد کنید

یکی از مهمترین ویژگی های ابزار دیجیتال مارکتینگ کیورد پلنر این است که استفاده از آن کاملا رایگان است و تنها با داشتن یک اکانت کاربرگ گوگل ادز می توانید از آن استفاده کنید.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

  • کیورد تولز

یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ که کاربرد بسیار زیادی در جستجوی کلمات کلیدی دارد کیورد تولز است. این ابزار با پشتیبانی از زبان فارسی و داشتن رابط کاربری ساده به شما کمک می کند تا به راحتی با استفاده از آن فرایند جستجو کلمات کلیدی خود را انجام دهید و از آنجایی که این موضوع تاثیر بسیار زیادی در پیشبرد اهداف شما دارد باید به خوبی از آن استفاده کنید.

در نسخه رایگان میتوانید به اطلاعات مناسبی راجع به رایج ترین کلمات کلیدی مرتبط با موضوع کسب و کار شما هستند بپردازید علاوه بر این با خرید اکانت می توانید از امکانات دیگری نظیر تعداد جستجو و روند آن مطلع شوید.

  • SEMRUSH

این ابزار نیز به شما کمک می‌کند تا فرایند تحقیق کلمات کلیدی را به درستی انجام دهید علاوه بر این کمک بسیار زیادی به سئو سایت شما می کند. بخش عظیمی از فرایندهای مربوط به سئو با استفاده از این ابزار صورت می گیرد.

دو مورد از مهمترین اشکالاتی که این ابزار دارد شامل:

  • رایگان نبودن
  • غیر قابل استفاده برای کاربران ایرانی

البته برای ۷ روز امکان استفاده رایگان وجود دارد اما نسبت به سایر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ کاربرد کمتری در ایران دارد.

  • گوگل ترندز

گوگل ترندز به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا شک و شبهه خود را در انتخاب بهترین و مناسب ترین کلمه کلیدی برطرف کنید.

در واقع گاهی اوقات افراد برای اینکه بتوانند بهترین و مناسب ترین کلمه کلیدی را انتخاب کنند به مشکل بر می‌خورند این ابزار با بررسی جدیدترین کلمات کلیدی که به عنوان کلمات کلیدی ترند مورد استفاده قرار می گیرند، به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

با سئو تهران همراه باشید ….

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144030236

(دفتر)

09367511706

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran