نکاتی درباره ی استخدام سئو کار

مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ، در زمینه بهینه سازی سایت شما برای موتور های جست و جو با تعداد زیادی متخصص سئو برای استخدام سئو کار همکاری می نماید تا چه بصورت حضوری یا غیر حضوری خدمات تخصصی بهینه سایت برای موتور های جست و جو را برای شما انجام دهد.

یک مورد دیگر از اصول استخدام سئو کار که اتفاقا گوگل هم نسبت به آن حساسیت زیادی دارد ، مطلب مهم امنیت سایت است. ممکن است برایتان جالب باشد بدانید اگر سایت شما سبب مشکلات امنیتی شود، گوگل مخاطبان را از ورود به آن منع می کند!

همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

این به مفهوم آن است که اگر سایت شما سبب حملات هکری شده، به دست هکران افتاده و گوگل متوجه عنوان شود.به مخاطبانی که هدف ورود به آن را دارند اخطار داده و پیشنهاد می کند داخل سایتتان نشوند.

اتفاق افتادن چنین رخدادی عملا می تواند سبب کم کردن همه رتبه های سایت شما و البته بوجود آوردن یک تاریخچه بد در مورد سایتتان نزد گوگل شود.

با اهمیت به همین، پیشنهاد می کنیم در مرحله نخست به یاری افزونه های وردپرس یا یک متخصص، امنیت سایت خودتان را ضمانت کنید.پس از امنیت، نوبت به گرفتن SSL برای سایت می رسد. SSL البته به گونه مستقیم روی امنیت سایت شما اثر ندارد و بیشتر، عملکردی است برای امن کردن اطلاعات کاربران در سایت. ولی موضوع اینجاست که گوگل نسبت به آن حساسیت بیشتری دارد و عملا به سایت های بدون SSL بهای بیشتری نمی دهد.

اگر اطلا ندارید SSL چیست نگران نباشید. لازم است به شرکت هاست خودتان پیام داده و تقاضا کنید آن را برای سایت شما فعال کنند. به این صورت آدرس سایتتان از HTTP به HTTPS عوض شده و SSL فعال می یابد.

محتوا و اصول پایه استخدام سئو کار

خب تا این قسمت از مقاله استخدام سئو کار با چند تا از اصول پایه سئو آشنا شدیم. در حقیقت مواردی که در بالا به شما اجرایشان را پیشنهاد کرده ایم، اثری روی بهبود سئو سایت شما ندارند، بلکه از اصول الزامی هستند که در صورت انجام نشدن، اصولا باید دور سئو شدن سایت را خط بکشید.

پس از این موارد، نوبت به تهیه محتوا در سایت می رسد. مفهوم از محتوا در مرحله نخست متن صفحات کالا، درباره ما، خدمات و بعد نوشتن مقالات است.

در مرحله دوم هم مفهوم از محتوا، ویدیو، صوت و تصویری است که در سایتتان انتشار می دهید. در ادامه این مقاله اصول سئو در محتوا را به شما فرا می دهم.در گام نخست باید برای صفحات اصلی و مهم سایت محتوا تهیه کنید. مفهوم این صفحات هستند:صفحه اصلی،درباره ما،تماس با ما.

علاوه بر این موارد اگر قرار است صفحه کالا و خدمات اصلی در سایت داشته باشید، باید محتوای آن ها را هم تهیه کنید. چرا؟ به دلیل آن که در صورتی که این صفحات متن خیلی پایینی داشته یا خالی از محتوا باشند، گوگل اعتبار اصول سئو سایتتان را کم می کند.

در نتیجه در مرحله نخست محتوای آن ها را تهیه کرده و ترجیحا تا جای ممکن از بوجود آوردن صفحاتی که در حال کنون محتوایی برایشان ندارید، پرهیز کنید. (به صفحاتی که محتوای کم یا بی اهمیت دارند، زامبی پیج می گویند که می تواند همه قدرت سئو سایتتان را کم کند.).

تحقیقات لغات کلیدی

خب، برای توجه به استخدام سئو کار باید به دنبال گام بعدی، که دقیقا یک گام پیش از تهیه محتوا و محصول به صورت عمده است برویم. پس از آن که صفحات اصلی سایت را با محتوا کامل کردید، نوبت به این می رسد که لغات کلیدی مورد نظرتان در سایت را بیابید. در حقیقت در این مرحله قرار است متوجه شویم:

مخاطبان برای رسیدن به سایتی مانند سایت شما چه عبارت هایی را سرچ می کنند؟ و مشتریان برای رسیدن به صفحه ای از سایت من چه کلمه هایی را سوپ می کنند!بگذارید مثال بزنم:

در حال حاضر مخاطبان برای رسیدن به سایتی مانند سئو تهران این لغات را سرچ می کنند:

آموزش سئو،سئو چیست،دوره سئو،خدمات سئو،و… در نتیجه باید روی هر یک از این لغات یک صفحه و محتوا تولید کنیم. در ادامه اصول سئو مخاطبان برای رسیدن به مقاله آموزش سئو، این عبارت های هم اسم را سرچ می کنند:آموزش سئو،آموزش SEO،آموزش بهینه سازی سایت و… .

در نتیجه باید آن ها را پیدا کرده و در یک صفحه سئو کنیم. به بیان دیگر تحقیقات لغات کلیدی پردازشی است که در آن به یاری ابزار های متفاوت، متوجه می شویم مخاطبانمان برای رسیدن به ما و صفحات سایتمان چه جملاتی را سرچ کرده و می کنند. برای یافتن این لغات از ابزار های تحقیقات لغات کلیدی مانند keywordtool.io یاری می گیریم.برای آن که بیشتر از تحقیق لغات کلیدی بدانید، سفارش می کنم این مقاله اصول سئو را مطالعه کنید.

URL صفحات

URL صفحات و استخدام سئو کار یکی دیگر از اصول اولیه سئو، مبحث url ها یا همان آدرس هر صفحه از سایت است. ممکن است شما هم در خیلی از سایت های جدید با تعدادی آدرس صفحه بهم ریخته، زیاد، نامفهوم و… مواجه شده اید. حقیقت url ها هم برای کاربر و هم برای موتور سرچ گوگل اهمیت دارند. در نتیحه حتما به زیبایی آن ها اهمیت بدهید.

البته راه دشواری هم در جلو رو ندارید.اگر سایت شما وردپرسی است، در همان اول باید به قسمت تنظیمات، پیوند های یکتا رفته و ساختار url ها را روی حالت اسم نوشته قرار بدهید.

پس از این هم با ساخت هر صفحه تازه، آدرس آن را به لغت کلیدی اصلی صفحه (ترجیحا به زبان انگلیسی) عوض کنید.

بطور نمونه URL همین صفحه که در حال مطالعه کردنش هستید، SEO principles به مفهوم آن که اصول سئو است.یکی از معیار هایی که معین می کند صفحات شما در نتایج سرچ چه رتبه ای داشته باشد، CTR یا نرخ کلیک است و مفعوم از CTR تعداد بیشتری است که پس از مشاهده کردن سایت شما در نتایج گوگل روی آن کلیک می کنند.

اینکه چند شخص روی وب سایت شما کلیک کنند، نسبت به 2 مورد معین می شود. نخسا از همه عنوان جذاب و ترغیب کننده و دوم، یک برند شناخته شده که خب این عنوان به مطلب سئو خارجی مربوط است.

در نتیجه در این قسمت حتما روی نوشتن عنوان های جالب در سایتتان زمان بگذارید.

محتوای سئو شده

خود محتوایی که شما در سایت اتتشار می دهید، چه محتوای یک مقاله آموزشی باشد و چه محتوای صفحه کالا و خدمات، باید اساسا بهینه شود.

این مفهوم آن است که این محتوا اضافه بر کاربرپسند بودن، باید به صورتی بهینه شود تا وقتی که کاربر لغا کلیدی آن را در گوگل سرچ می کند، ربات های گوگل محتوا را به صورت یک صفحه مناسب معین کرده و در برابر دید مخاطب قرارش بدهند.

برای رسیدن به چنین مقاصدی و افزایش بازدید سایت، احتیاج به شناخت کامل با سئو محتوا دارید. سئو محتوا صورت گرفته از اصولی مانند نوشتن متن بهینه، توجه روش ها، اصول سئو تصاویر و… است.

با اهمیت به اینکه عنوان آن کمی مرتبط به مفاهیم حرفه ای می شود، پیشنهاد داریم خودتان دنبال متنی و ویدیویی سئو محتوا رفته و آن را سر زمان مشخص مطالعه و مشاهده کنید.

یکی دیگر از موارد مهمی که گوگل برای رنک بندی شما در نتایج به آن توجه می کند، عنوان نرخ پرش است. نرخ پرش آمار آن گروه از مخاطبانی است پس بعد از داهب شدن به سایت شما، به هر علتی مانند سرعت پایین، محتوای نامناسب و… به ناگهان از آن بیرون می آید. هر چه این نرخ پرش زیاد تر باشد مطمئنا قدرت سئو سایت شما هم کم تر می شود.

یکی از روش های مهمی که سبب کم شدن نرخ پرش شده و البته به علل دیگر قدرت سئو سایتتان را بالا می برد، لینک سازی داخلی بین محتواهاست. این به مفهوم آن است وقتی که از محتواهای مربوط سایت خودتان به یکدیگر لینک بدهید؛ مخاطب را میان آن سرگرم کرده و البته ربات های گوگل را هم به ارزیابی بقیه قسمت های سایتتان دعوت می کنید. اگر با لینک سازی داخلی شناخت خیلی بیشتری ندارید.

توجه به استخدام سئو کار در ساختار سایت

خب، به سومین گام از این مقاله استخدام سئو کار رسیدیم. در این قسمت میخواهم یک عنوان مهم همراه با چند مورد اثرگذار را به شما فرا بدهیم.

عنوان این قسمت، ساختار سئو شده و بهینه در سایت است. مفهوم از ساختار، وضعیت دسته بندی ها، برچسب ها، کارایی دسترسی صفحات مهم برای مخاطب و… است. با مواردی که در ادامه شرح میده م، کاملا متوجه مفهوم می شوید:

دسته بندی های سایت : خیلی از کاربرانی که برای سئو سایت به ما رجوع می کنند، با مشکل دسته بندی های غلط در سایتشان مواجه هستند.

متاسفانه در وب فارسی همچنان خیلی از سئوکارها و مدیران کسب و کار اطلاع ندارند که قسمت مهمی از برنامه سئو هر وب سایت، سئو شدن صفحات روی دسته بندی است.

بطور نمونه روی لغتی مانند خرید موبایل، لروزما شما باید یک صفحه دسته بندی کالا سئو کنید نه یک مقاله و صفحه کالا عادی.همانگونه روی لغتی مانند آموزش بازاریابی می توانید به جای مقاله، یک صفحه دسته بندی مقاله درست کنید.

در هر حال مورد مهم اینجاست که پیش از ساخت هر صفحه و تهیه محتوا، مطمئن شوید احتیاج کاربری که آن را سرچ می کند، دیدن یک صفحه دسته بندی است یا مقاله.

علاوه بر این کالا ها و مقالات سایت شما باید به صورت مرتب و به مناسب ترین شکل ممکن، در دسته بندی های متفاوت قرار گرفته تا مخاطب بتواند در زمان کوتاه، به مقصود نهایی اش برسد. به عنوان مثال سایت دیجی کالا به مناسب ترین شکل ممکن کالا های سایت خودش را دسته بندی کرده تا مخاطبان را آسان به آن ها دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این خیلی از همین تقسیم بندی های دیجی کالا در گوگل هم سئو شده و دیده می شود. این حقیقتا موردی است که شما هم باید توجه کنید.

لینک های منو

به صورت الزامی می گویم: لینکِ پراهمیت ترین صفحات سایت شما باید در منو جای بگیرد! این به مفهوم آن است که صفحاتی که یک مخاطب عادی در زمان ورود به سایت به آن ها احتیاج دارد، حتما باید در منو مشاهده شود. بطور نمونه یکی از صفحات مهم، صفحه تماس با ما یا درباره ما است. با اهمیت به اینکه در فروشگاه های آنلاین خیلی از مخاطبان عادت دارند.

نخست مطمئن شوند این سایت شامل یک مکان فیزیکی بوده و قابل اعتماد است، حتما باید لینک صفحه تماس با ما، درباره ما یا هر دو را در منو جای بدهید.همانگونه که لینک صفحات فروشگاه، صفحه وبلاگ، دسته بندی های کالا ها و مقاله، صفحه اصلی و… باید در منو سایت شما مشاهده شود.

پیشنهاد داریم حتما سری به رقبای بزرگ خود زده و مشاهده کنید آن ها دیگر لینک چه صفحاتی را در منو جای داده اند.مورد مهم: با اهمیت به اینکه لینک های درون منو در تمام صفحات سایتتان تکرار می شوند، از راخ لینک داخلی قدرت بیشتری به آنرها انتقال می کنید.

تگ برچسب یا تگ، ساختاری مشابه به همان دسته بندی سایت است و حقیقتا هم باید با همین عملکرد در سایت به کار برده شود. در حقیقت برچسب ها دسته بندی هایی با ساختار نسبتا کمتر هستند ولی متاسفانه به علت آشنایی کم و نبود علم کافی، این روز ها تغییر یافته اند به بلای جان سئو سایت های ایرانی.

در حال کنونی خیلی از سایت ها به اشتباه از برچسب ها به صورت صفحاتی برای بالا بردن تعداد کلمات کلیدی استفاده می کنند و البته شما باید مواظب باشید که چنین فعالیتی نکنید.

با این وضعیت حتی می شود بیان کرد سئو برچسب ها به نوعی یکی از روش های اصولی سئو است.

برد کرامب ها همان لینک هایی گفته می شود که به مخاطبان سایت شما نشان می دهند در حال حاضر حقیقتا در چه صفحه ای هستند و چه راهی از دسته بندی ها در پشت سرشان قرار دارد. بطور نمونه اگر در مقاله سئو خارجی هستند، لینک های برد کرامب به آن ها مشخص می کند که آن ها در حال حاضر در مقاله سئو خارجی، از دسته بندی سئو سایت و در آخر از وبلاگ قرار گرفته اند.

بردکرامب ها روی بهتر کردن تجربه کاربری کاربران اثر مثبت داشته و سبب می شوند آن ها به حس بهتری نسبت به فعالیت با سایت شما برسند. در نتیجه پیشنهاد می کنم حتما لینک های بردکرامب را در سایتتان داشته باشید. فعال سازی آن ها می تواند به یاری افزونه های ویژه این کار، افزونه یوآست سئو یا حتی در برخی قالب ها صرفا به یاری تنظیمات انجام شود.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran