امتیازدهی به : post

استراتژی B2B سئو چیست؟

استراتژی B2B سئو چیست؟ اگر به فکر افزایش بازدیدکنندگان و رنکینگ سایت خود هستید ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید‌. به طور معمول افراد برای اینکه بتوانند رتبه خوبی در گوگل به دست بیاورند، نیازمند بررسی فاکتورهای مهمی هستند که به آنها کمک می‌کند در این زمینه خودی نشان دهند که در ادامه به آن ها می پردازیم‌.

اهمیت استراتژی B2B در سئو

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجوی گوگل به عنوان یکی از بهترین استراتژی های افزایش نرخ تبدیل هنوز هم در مراتب اول افزایش رنکینگ سایت قرار دارد. با وجود اینکه تبلیغات آنلاین با تبلیغات کلیکی برای افزایش نرخ تبدیل امروزه به یکی از روش های پر استفاده توسط کمپانی ها تبدیل شده اند هنوز هم حرف اول را می زند.

زیرا توانایی تبدیل در این روش حدود ۳۰ درصد است، در حالی که در روش تبلیغات کلیکی ۱/۹۲ درصد می باشد. با وجود آمارهای عجیب و غریبی که از تاثیر سئو در افزایش رنکینگ سایت منتشر می شود بسیاری از افراد به دنبال به روز رسانی های جدید در این زمینه هستند تا بتوانند وب سایت خود را مبتنی بر موتورهای جستجوی گوگل ارتقا دهند.

استراتژی B2B سئو چیست؟

بنابراین اگر نمی دانید که استراتژی B2B سئو چیست؟ باید به دنبال کسب اطلاعات لازم راجع به آن باشید، زیرا کمک زیادی به بهبود وضعیت فعلی سئو سایت شما می کند.

سئو محلی

کمپانی B2B که به صورت محلی به جذب مشتریان می پردازد نیازمند راه اندازی ساخت اکانت google  my Business است تا سئوی محلی خود را ایجاد کند. در صورتی که قصد دارید خود را به عنوان یک کسب و کار محلی به گوگل معرفی کنید ملزم به رعایت اصول و ضوابط زیر هستید.

باید با مشتریان خود رو به رو شوید! این یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که شما را به عنوان کسب و کار محلی به کاربران معرفی می کند. مواجهه با مشتریان تنها از طریق صفحه نتایج گوگل صورت می گیرد.

آدرس یا موقعیت شما باید در قسمت po درج شود

یکی از مهم ترین نکاتی که در ثبت موقعیت شما اهمیت ویژه ای دارد ثبت آدرس جدید یا موقعیت مکانی فعلی در گوگل مپ است‌. اکثر کسب و کارهای بزرگ به ثبت آدرس در گوکل مپ نیاز دارند زیرا گوگل با استفاده از داده های گوگل مپ به شناسایی کسب و کارهای لوکال می پردازد‌.

یکی از مهمترین مواردی که به شما کمک می کند تا بتوانید در google my Business  به فعالیت هدفمند بپردازید ثبت نظرات کاربران مختلفی است که وارد صفحه سایت شما می شوند. این فرآیند غیر قابل کنترل است.

زیرا تمامی نظرات برای کاربران نمایش داده می شود و شما نمی توانید آنها را پنهان کنید. بنابراین باید تمام توجه خود را بر روی پر کردن فیلدهای ضروری و پروفایل متمرکز کنید. آدرس، شماره تماس و ساعت های کاری از مواردی هستند که باید برای پر کردن فیلدها تا از آنها استفاده کنید.

علاوه بر این می توانید از قابلیت رزرو قرار ملاقات برای افزایش تعامل با کاربران استفاده کنید این امر می تواند به آنها کمک کند تا بدون ورود به سایت به رزرو قرار ملاقات پردازند.

یک اصل روانشناسی مهم در صنعت و تجارت وجود دارد و آن این است که اگر می‌خواهید همیشه در بازار بهترین باشید سعی کنید که برای برقراری ارتباط با مشتریان و تعامل هرچه بیشتر به آنها نزدیک شوید، بنابراین قابلیت رزرو می تواند امکان وفاداری مشتریان به شما را افزایش دهد.

استراتژی B2B سئو چیست؟ هنوز هم این یکی از مهمترین سوالاتی است که در حوزه استراتژی سئو توسط کاربران مختلف مطرح می‌شود در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در دنیای پر رقابت تجارت الکترونیک بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند جایگاه بهتری را به خود اختصاص دهند از فاکتورهای مهم اساسی استفاده می‌کنند.

بنابراین اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد و می خواهید به بهترین شکل ممکن بازار را در دستان خود بگیرید حتما به این استراتژی توجه داشته باشید زیرا هنوز هم که هنوز است به عنوان غول افزایش نرخ تبدیل در وب‌سایت‌های مختلف عمل می‌کند و به شما کمک می کند تا نتایج دلخواه را از تعامل با مشتریان دریافت کنید.

فرایند تبلیغ در B2B

استراتژی B2B سئو چیست؟ استراتژی بی طوبی یکی از مهمترین راهبرد هایی است که وب سایت های تجاری را در برابر کاربران قرار می‌دهد که نیازمند دریافت خدمات یا محصولات مشخص هستند.

در واقع با استفاده از این راهبرد می توانید با کسانی تعامل کنید که تا حد زیادی نیازمند دریافت اطلاعات لازم راجع به محصول یا خدمات شما هستند در واقع هدف آن افزایش نرخ بازدید در نتایج جستجوی واقعی است.

افرادی که در این زمینه به فعالیت می پردازند، معمولاً برای به دست آوردن جایگاه دلخواه خود دست به هرکاری می زنند اما آیا بدون هدف رفتار کردن میتواند دوباره به نتیجه دلخواه برساند یا خیر؟

استراتژی B2B سئو چیست؟

 مسلما برای پیشبرد اهداف تجارت الکترونیک خود نیازمند تبلیغات مشخصی هستید که به روش های مختلف صورت می‌گیرد. فرایند تبلیغ در B2B بسیار پیچیده و سخت است! اما رسیدن به نتیجه احتمال بسیار بیشتری نسبت به سایر روشها دارد.

با استفاده از این روش می توانید چندین خریدار را مورد هدف قرار دهید. در برخی از روش‌های تبلیغاتی فرآیند خرید و دریافت یک محصول بسته به نظر یک مشتری است. اما در این روش چندین خریدار مورد هدف قرار می گیرند و نظر آنها مورد بررسی واقع می شود‌.

تدوین استراتژی سئو در B2B به صورتی است که برای جذاب و خلاقانه بودن محتوا دیدگاه تمامی کاربران را در نظر می‌گیرد بنابراین می تواند تضمین کننده رضایت خیل عظیمی از کاربران باشد.

راهبرد کلمات کلیدی در B2B

استراتژی B2B سئو چیست؟ همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم استراتژی B2B ایجاد بهترین و مهمترین روش هایی است که به دنبال افزایش نرخ تبدیل و نمایش شما در موتورهای جستجوی گوگل به صورت واقعی است .

بنابراین اگر روش سئو را برای افزایش بازدیدکنندگان سایت انتخاب کرده اید باید به این موضوع توجه داشته باشید که کلمات کلیدی کانون استراتژی شما در سئو هستند.

نکته دیگری که در این زمینه وجود دارد و باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که در انتخاب کلمات کلیدی هم باید سلایق، علایق و موضوعات روز را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین محتوا را به مشتریان ارائه کنید.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فوری

با سئو تهران همراه باشید ….

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144030236

(دفتر)

09012805106

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran