استفاده از مدل Race در دیجیتال مارکتینگ

استفاده از مدل Race در دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن به جذب مشتری و در ادامه به حفظ این رابطه بپردازید بسیاری از افراد تنها به جذب مشتری فکر می کنند و گمان میکنند که تنها با استفاده از روش هایی که به جذب مشتری می انجامد می توانند کسب و کار خود را ارتقا ببخشند .

اما باید بگوییم که جذب مشتری تنها راه حفظ بقاء کسب و کار شما نیز برای ادامه مسیر خود نیازمند حفظ آنها هستید بنابراین باید از روش هایی استفاده کنید که کاملا اصولی و حساب شده هستند و به بهترین شکل ممکن باعث حفظ مشتریان و بقای کسب و کار شما می شود‌‌‌.

روش های نظری زیادی در بازاریابی وجود دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید با استفاده از آنها به جذب و حفظ مشتریان بپردازید این فرآیند یک پروسه طولانی مدت است و نیازمند یک راهنمایی جامع و کامل می باشد که به افراد کمک کند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن در این مسیر پیش بروند و به توسعه کسب و کارخود بپردازند.

استراتژی فروش از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است به همین دلیل روش های بسیار زیادی در بازاریابی مدرن به وجود آمده است و به افراد کمک می‌کند تا بتوانند به واسطه به کارگیری راهکارهای ساده اما مهم و کاربردی به جذب و حفظ مشتریان مختلف خود بپردازند.

استفاده از مدل Race در دیجیتال مارکتینگ یک روش کاملا جدید و مدرن است که به کمک افراد شتافته است گاهی اوقات شما با وجود انتخاب های زیادی که پیش رو دارید اما توانایی این را ندارید که بهترین روش را برگزینید. روش Race جدیدترین و کاربردی ترین روشی است که به شما کمک می کند تا بتوانید به جذب کاربران و ارتقای کسب و کار خود بپردازید.

این روش دارای چهار مرحله است و به گونه ای طراحی شده است که به افراد کمک می‌کند تا بتوانند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و کلیه تجارب آن ها در طی این فرایند ثبت می شود. این مراحل با آگاهی دادن به مشتری آغاز و با خرید پایان می یابد.

 بررسی مراحل و استفاده از مدل Race در دیجیتال مارکتینگ

استفاده از مدل Race در دیجیتال مارکتینگ به عنوان کاربردی ترین روشی که می تواند باعث افزایش مشتریان شما شود، دارای مراحل متعددی است که به شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن برای آینده اطلاع رسانی و خرید را در مشتریان به انجام برسانید.

تمام حروف کلمه Race بیانگر تک تک مراحل این روش هستند که در ادامه به آنها می پردازیم. R نشان دهنده Reach، حرف A نشان دهنده Act،  C نشان دهنده convert و E نشان دهنده Engage است.

برسی مفهوم Reach

استفاده از مدل Race در دیجیتال مارکتینگ تنها به جذب مشتری مربوط نمی شود شما باید تک تک مراحل را به صورت سلسله مراتبی پیش ببرید که مهمی که در اولین مرحله این روش وجود دارد این است که باید بتوانید به درستی و مشتریان بالقوه خود آگاهی و اطلاعات برند مورد نظر را بدهید.

در این صورت است که آنها می توانند از نحوه فعالیت شما آگاه شوند و به بهترین شکل ممکن این زمینه به اهداف خود دست پیدا کنند البته شما به عنوان فردی که نیازمند به مشتریان و کاربران مختلف هستید باید به درستی اصول آگاهی و اطلاع رسانی به مشتریان را انجام بدهید و آنها را جذب کنید بنابراین تنها کاری که باید انجام بدهید.

در مرحله اول به دست آوردن مشتریان هدف از کسانی که به صورت بالقوه جذب کرده اید اما آگاهی زیادی از برند شما و نوع محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید ندارند بنابراین وظیفه شما این است که به درستی آنها را آگاه کنید و مرحله اول را به خوبی پشت سر بگذارید.

شما در مرحله اول برای جذب مشتری باید از یک سری روش‌های کارآمد و اصولی استفاده کنید برخی از مهم ترین روش ها که امروزه توانسته اند به خوبی به افراد کمک کنند تا کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنند شامل:

  • استفاده از اصول سئو
  • بازاریابی و جذب مشتری از طریق رسانه های اجتماعی
  • استفاده از روابط عمومی آنلاین
  • استفاده از تبلیغات آنلاین
  • و.‌‌‌..

بررسی مرحله Act

دومین مرحله در استفاده از مدل Race در دیجیتال مارکتینگ ایجاد رابطه و تعامل با مشتریان است در واقع پس از این که توانستید به جذب مشتریان مختلف پردازید کاری که باید انجام دهید این است که آنها را به درستی حفظ کنید بنابراین در این زمینه تعامل با مشتری از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار می‌شود.

به طور کلی مشتریان شما برای اینکه بتوانند از خدمات مختلف فروش یا ارائه خدمات استفاده کنند نیازمنده اعتماد از جانب شما هستند بنابراین باید به آنها این حس امنیت را بدهید تا بتوانند با اطمینان خاطر از شما خرید کنند‌.

بنابراین وظیفه شما در این مرحله این است که مراحل قبلی را به درستی انجام داده باشید و بتوانید در این مرحله مشتریان خود را نسبت به برنده مورد نظر بیشتر از قبلا وا کنید آن ها باید بتوانند به خوبی با محصول شما ارتباط برقرار کنند و این کار را شما باید انجام دهید .

در واقع تلاشی که برای جذب مشتری انجام میدهید تنها زمانی جواب میدهد که تک تک این استان را به درستی اجرا کنید پس با تمام وجود سعی کنید اطلاعات برند را به صورت صادقانه در اختیار مشتریان قرار بدهید‌‌‌‌.

تبدیل مشتریان بالقوه به مشتری واقعی Convert

در این مرحله باید بتوانید مشتریانی را که جذب کرده‌اید به مشتری واقعی و پایبند به برند خود تبدیل کنید مانند کاری که بسیاری از برندهای معتبر جهانی انجام داده اند بنابراین استفاده از مدل Race در دیجیتال مارکتینگ باید به درستی صورت بگیرد و در این مرحله از تمامی اصوله مشتری‌مداری آگاه شوید.

تعهد داشتن به مشتریان Engage

از دیگر مراحلی که باید به درستی آن را طی کنید تعهد مشتریان است پس از اینکه تمامی موارد بالا را به درستی انجام دادیم و توانستیم به جذب و پایبند کردن مشتریان بپردازید این توانایی باید در شما شکل بگیرد که به مشتریان خود متعهد باشید و به هیچ عنوان مواردی که باعث ایجاد نارضایتی در آنها می شود را به کار نبرید.

استفاده از مدل Race در دیجیتال مارکتینگ یک روش کاملاً علمی است که توانسته در این بود دست به افراد کمک کند تا بتوانند به اهداف شغلی خود دست پیدا کنند بنابراین بهتر است که این اصول را به درستی اجرا کنید.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

با سئو تهران همراه باشید ….

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144030236

(دفتر)

09012805106

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran