امتیازدهی به : post

بازاریابی به روش کرونا ویروس

بازاریابی به روش کرونا ویروس به صورت غیرحضوری اشاره می کند. در واقع در زمان همه گیری کرونا بسیاری از کسب‌وکارها دیگر توانایی استفاده از شیوه‌های معمول جذب مشتری را نداشتند به همین دلیل بهترین و مناسب ترین روشی که به آن ها کمک می کرد تا به کسب درآمد بپردازند و مشتریان خود را جذب کنند بازاریابی به روش کرونا ویروس بود! در ادامه بیشتر شما را با این مفهوم آشنا می کنیم.

فروش محصول در دوران کرونا

دقیقاً چهار سال پیش بود که جهانیان با یک ویروس ناآشنا و کاملا کشنده روبرو شدند که هیچ گونه آشنایی قبلی با آن نداشتند! در ابتدا همه گمان می کردند که تنها باید به محافظت از جان خود بپردازند .

اما به مرور زمان شرایط برای تمامی افراد سخت تر شد به گونه‌ای که حتی توانایی کسب درآمد روزانه را نداشتند. زیرا ویژگی های این بیماری به دلیل ویروسی و قابل انتقال بودن زمینه های کسب درآمد به خصوص برای کسب و کارهای اینترنتی را به طور کامل مسدود کرد از همین رو بسیاری از افراد با این سوال مواجه می شدند که آیا با شرایط موجود امکان تبلیغ و بازاریابی برای کسب و کارشان وجود دارد یا خیر؟

 مسلماً عوامل متعددی می توانست زمینه های از بین رفتن و افول کسب و کار های اینترنتی را فراهم کند، اما افرادی که در زمینه بازاریابی تخصص و دانش کافی داشتند با این شرایط به شکل متفاوتی برخورد کردند به گونه ای که با مشاهده شرایط به وجود آمده تسلیم نشدند و سعی کردند از نکاتی استفاده کنند که مسیر را برای آنها روشن کند.

تسلیم نشدن در برابر اتفاقات و حوادثی که به صورت ناگهانی همه انسانها را درگیر کرد بهترین و عاقلانه ترین انتخابی بود که بسیاری از افراد می توانستند بکنند. بازاریابی به روش کرونا ویروس این فرصت را در اختیار افراد گذاشت که در ابتدا محدودیت های زمان خود را شناسایی کنند سپس بر اساس تمامی محدودیت ها و عوامل بازدارنده به کسب درآمد و بازاریابی بپردازند.

بازاریابی در زمان کرونا

همانطور که اشاره کردیم بسیاری از افراد پس از مواجهه با ویروس همه گیر کرونا ناامید شدند و کسب و کار خود را رها کردند! به نظر شما رهاسازی کسب و کار در این دوران کار منطقی بود یا خیر؟

مثل من اینگونه نیست حتی اگر به شما بگوییم که بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی در زمان همه‌گیری ویروس کرونا پر رونق تر از قبل شدند اشتباه نکرده ایم.

دلیل آن هم این است که دیگر برای افراد فرصت خرید حضوری مانند قبل فراهم نبود و همین دلیل حتی اقشاری که تا آن زمان مخالف خرید اینترنتی بودند به آن روی آوردند زیرا ویژگی های منحصر به فرد آن نظیر عدم مراجعه حضوری باعث می‌شد که بتوانند به راحتی و بدون اینکه در معرض ویروس کرونا قرار بگیرند خرید خود را انجام دهند.

بازاریابی به روش کرونا ویروس برای تمامی دوره ها

بحث اصلی بازاریابی به روش کرونا ویروس است. حتی اگر تمامی افراد با کسب و کار شما آشنا باشند باید تمام تلاش خود را بکنید که میزان مشتریان متعهد و وفادار خود را بیشتر کنید. ویروس کرونا افراد را در ارائه خدمات اینترنتی خلاق تر از قبل کرد به گونه‌ای که تمامی صفحات اجتماعی تمام تلاش خود را کردند تا با ارائه ویژگی های مناسب اعتماد مشتریان مختلف را جلب کنند.

بنابراین بازاریابی به روش کرونا ویروس آنقدرها هم که فکر می کنید دارای محدودیت نبود! زیرا بسیاری از افرادی که در زمینه جذب مشتری و معرفی برند به فعالیت می پرداختند توانستند از این فرصت برای چندین برابر شدن فروش خود استفاده کنند.

اگر کمی به عقب برگردیم متوجه خواهید شد که تا چه اندازه فروش وسایل بهداشتی مانند ماسک، الکل و مواد ضدعفونی کننده بیشتر از قبل شد. بنابراین ناامیدی اولیه که در ابتدا پس از همه گیری کرونا به وجود آمد رو به افول رفت زیرا اکثر افراد تلاش کردند که کسب و کار خود را حفظ کنند به خصوص کسانی که دارای کسب و کارهای اینترنتی بودند.

حتی افرادی که تا قبل از آن برای افزایش فروش خود هیچ گونه صفحه اجتماعی در سوشال مدیا نداشتند، سعی کردند که با اصول آن آشنا شوند و از این طریق به بازاریابی و جذب مشتری بپردازند.

دوران کرونا بهترین فرصت برای دیده شدن

شاید هم اکنون که در حال مطالعه این مقاله هستید کرونا مانند قبل گسترش پیدا نکرده باشد. اینکه ما از فرصت های فراهم شده در زمان همه‌گیری ویروس کرونا صحبت می کنیم، بدین معنا نیست که امروزه و پس از کاهش همه گیری ویروس دیگر توانایی استفاده از روش های بازاریابی و جذب مشتری به شیوه کروناویروس را نداشته باشید!

هنگامی که از بازاریابی به روش کرونا ویروس صحبت می‌کنیم منظورمان این است که محدودیت های فراهم شده برای جذب مشتری باعث شد که یک شیوه مشخص برای بازاریابی طراحی شود. که تا امروز هم بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند.

بازاریابی به شیوه های کرونا ویروس و غلبه بر محدودیت ها

 در واقع محدودیت‌های ایجاد شده فرصت دیده شدن بسیاری از کسب و کارها را چندین برابر کرد ایجاد عادت جستجو در شبکه‌های اجتماعی و بررسی قیمت محصولات مختلف در افراد باعث شد که بسیاری از کسب و کار ها بتوانند از این فرصت به نفع افزایش فروش خود استفاده کنند.

بنابراین تمامی افرادی که به دنبال جذب مشتری و بازدیدکنندگان مختلف هستند می توانند در دنیای پر از رقابت و با انجام فعالیت های اصولی و کاملا هدفمند مشتریان متعدد را جذب کنند.

بنابراین با استفاده از بازاریابی به روش کرونا ویروس فرصت دیده شدن برای تمامی کسب و کارهای آنلاین فراهم شده است. بنابراین تمامی افراد می توانند به راحتی و با رعایت یکسری از اصول مشخص به ارائه اطلاعات مناسب از محصول خود به مشتریان بپردازند آنها پس از این که توانستند اطلاعات مورد نظر را به دست بیاورند تصمیم به خرید می گیرند.

در صورتیکه از شیوه های مختلف اقناع و جذب مشتری آگاه باشید مطمئناً بسیار بهتر می توانید افراد مختلف را جذب کسب و کار خود کنید فرصت دیده شدن برند شما در کنار سایر برندها هنگامی بیشتر خواهد شد که برای دریافت بازخورد مشتری کاملاً انتقاد پذیر و منصفانه رفتار کنید.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فوری

با سئو تهران همراه باشید ….

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144030236

(دفتر)

09012805106

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran