تبلیغات‌ خلاقانه

تبلیغات خلاقانه یکی از مهمترین روشهای این است که می توانید با استفاده از آن در ذهن و خاطره مخاطب خود باقی بمانید اما نکته ای که وجود دارد این است که باید با اصول و شیوه‌های مختلف تبلیغ خلاقانه آشنا شوید تا بتوانید به درستی محتوای کسب و کار خود را در اختیار دیگران بگذارید و بسیاری از افراد با اینکه هزینه‌های بالایی برای تبلیغات کسب و کار خود می کنند.

اما متاسفانه در این زمینه موفقیت های بالایی دست پیدا نمی کنند و تبلیغات آنها بازخورد مورد انتظار را نخواهد داشت به نظر شما دلیل این عدم بازخورد و عدم استقبال کاربران از تبلیغات چیست؟

متاسفانه بسیاری از افرادی که هزینه های بالایی برای تبلیغات خود می‌کنند از اصول مهم تبلیغات غافل هستند و گمان می کنند که تنها ساختن یک ویدیو یا قرار دادن متن محتوا در یک مجله برای جذب مشتری کافی است اما باید بگوییم که تبلیغات چیزی فراتر از آماده کردن یک محتوا است گاهی اوقات یک تبلیغ بسیار کوتاه می تواند کاربران بیشتری را جذب کند اما یک تبلیغ پر هزینه و طولانی این تأثیر را ندارد پس باید متوجه شده باشید که همه چیز را صرف هزینه های زیاد و ساختن ویدیو های طولانی نیست تنها دانستن یکسری باسول ساسی می تواند زندگی شغلی شما را زیر و رو کند.

تحقیقات ثابت کرده است که همه ما به صورت روزانه حدود ۳۶۰ تبلیغ را مشاهده می کنیم از تبلیغاتی که روی بیلبورد ها رسانه‌های مختلف مشاهده می‌کنیم گرفته تا تبلیغات متعددی که در فضای مجازی با آن ها روبه رو می شویم همه آنها تبلیغاتی هستند که با هدفی ساخته شده اند تا مورد بازدید قرار بگیرند.

اما بسیاری از افراد حتی با شروع آن تبلیغ هم دچار دلزدگی و کلافگی می‌شوند و تمایل دارند تبلیغ هر چه زودتر تمام شود یا در این را می بندند بدون اینکه به آن گوش کنند شاید برای شما هم پیش آمده که برای دانلود ویدیو های مختلف یا تماشای آنها مجبور به دیدن یکسری تبلیغات می شویم. این تبلیغات زمانی می‌تواند روی مخاطب تاثیر بگذارد تا با اشتیاق تا انتهای آن را مطالعه کند و به وب سایت مربوطه منتقل شود که بسیار جذاب و خلاقانه باشد.

اگر تبلیغات به اندازه کافی افراد را جذب نکند و نتواند بازده ی کافی را برای صاحب آن به دست بیاورد توانیم بگوییم که این تبلیغ یک تبلیغ غیر خلاقانه و بدون کاربرد است. پس نکته‌ای که باید به آن توجه کنید تا آن طور که می خواهید دیده شوید.

خلاقیت در تبلیغات است برای انجام یک تبلیغ خلاقانه نیازمند دریافت راهنمایی و مشاوره هستند چه افرادی هستید که در این زمینه تجربی کافی و سوابق کاری موفقیت آمیز دارند درست است که میزان هزینه تبلیغات زیاد است اما اگر این تبلیغ یک تبلیغات پر بازده و موفقیت آمیز شود می تواند بازدهی بالایی داشته باشد و نه تنها کل هزینه تبلیغ شما را بلکه بیشتر از آن را برایتان کسب می کند.

شما در طول روز تبلیغات مختلفی را می بینید و تمایل دارید که تبلت شما هم به این صورت در جاهای مختلف قرار بگیرد باید به شما بگویم که تنها قرار گرفتن برند شما برای تبلیغ در ویدیو های مختلف و مجلات متعدد مهم نیست چیزی که اهمیت دارد این است که تبلیغ شما دارای ویژگی هایی باشد که آن را جزء تبلیغات خلاقانه و موثر در نظر بگیریم.

با یاری از ما از کودکی تاکنون تبلیغات متعددی را دیده‌ایم و برخی از آنها به قلبی تأثیرگذار بودند که هنوز هم شعر آنها یا قسمتی که تاثیر گذار تر بوده است را به یاد داریم به همین دلیل شما به عنوان فردی که خواهانه دیده شدن هستید و می‌خواهید با این کار به برند سازی کسب و کار خود کمک کنید باید از اصول کلی و موثر تبلیغات آگاه شوید و با اطلاعات و دانش کامل در این مسیر قدم بگذارید در ادامه شما را با برخی از تبلیغات خلاقانه که کمپانی های بزرگ انجام داده اند آشنا می کنیم.

خلاقیت در تصاویر با در نظر گرفتن جزئیات

تبلیغاتی که به جزئیات بسیار زیاد توجه می کنند و می خواهند مخاطبان خود را از موارد جزئی به تبلیغ خود تشویق کنند طبیعتا میزان موفقیتشان نسبت به محتوا های غیر خلاقانه که به صراحت افراد را تشویق به استفاده از خدمات خود می کنند بسیار بیشتر است.

اگر محتوایی تبلیغ شما یک تصویر است باید تمام تلاش خود را بکنید با به کار بردن برخی از جزئیات جذاب مخاطب را تشویق کنید تا تمامی جوانب تصویر را بررسی کند نتایج نشان داده که افرادی که در تبلیغات تصویری خود به جزئیات بیش از اندازه اهمیت می دهند معمولاً در زمینه جذب مخاطب موفق تر هستند.

استفاده از حیوانات در تبلیغات خلاقانه

یکی از مهمترین و جذاب ترین نکاتی که باعث می شود تبلیغ شما مورد توجه قرار بگیرد استفاده از حیوانات در تبلیغات است به گونه ای که افراد مدافع حقوق حیوانات شما را در این زمینه تشویق کنند معمولاً اینا تبلیغات بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و در زمره تبلیغات خلاقانه برای مثال یک کمپانی در کشور ترکیه برای تبلیغات ماشین فورد از یک سگ استفاده کرده است.

که تصویری را نشان می دهد که این سگ دارد از خودش سلفی می گیرد اما در حقیقت تبلیغ نشان دهنده دوربین عقب خودرو است که نشان داده که سگ در پشت آن قرار دارد. این یک تبلیغ بسیار موثر و تاثیرگذار برای کاربران مختلف است که باعث برانگیختن احساسات آن ها می‌شود. به گونه ای که ارتباط خوبی با تبلیغ پیدا می کنند.

در درج تبلیغ در مجلات خاص باشید

اگر می‌خواهید تبلیغ خود را در مجلات مختلف وارد کنید و سعی کنید که تبلیغ شما در زمره تبلیغات خلاقانه قرار بگیرد به گونه‌ای که مخاطبان مختلفی که مجله را باز می‌کنند و در حال ورق زدن آن هستند زمانی که به تبلیغ شما برسند با دقت بیشتری به آن نگاه کنند و ظاهر آن به گونه‌ای باشد که کنجکاوانه مطالب آن را مطالعه کنند تنها افرادی که دارای تجربه و سابقه کافی در زمینه تبلیغات خلاقانه هستند می‌توانند به شما کمک کنند تا به بهترین شکل ممکن و کاملاً متفاوت تبلیغ کسب و کار خود بپردازید.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran