امتیازدهی به : post

تبلیغات پیامکی

تبلیغات پیامکی یکی از مهم ترین روش هایی است که می توانید با استفاده از آن کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید. این یک روش راحت و پر بازده است که بر خلاف آنچه راجع به این نوع تبلیغات گفته می شود. می توان از آن در کنار سایر روش ها مانند تبلیغات محیطی استفاده کرد.

 در تبلیغات پیامکی شما با خرید یک پنل پیامکی پیغام مورد نظر خود را به مجموعه ای از شماره ها که در این پک قرار دارد ارسال می کنید.  زمانی که این روش را با سایر روش های تبلیغ مقایسه می کنیم. متوجه می شویم که تا چه اندازه روش تبلیغ پیامکی بر جذب مخاطبان تاثیر دارد و میزان هزینه آن کمتر از سایر روش ها است. برای مثال تبلیغات محلی یا تبلیغات محیطی علاوه بر داشتن هزینه های بالا برای چاپ بنر یا موارد تبلیغاتی، بازدهی بسیار خوبی برای شما ندارد.

زیرا شما نمی توانید مخاطبان خود را انتخاب کنید و هیچ کنترلی روی آن ها نیست. علاوه بر این این نوع تبلیغ یک سری محدودیت های جغرافیایی و محیطی برای شما ایجاد می کند. در این روش شما نمی توانید به سایر افراد که در محله های دیگر و یا شهرهای دیگر هستند خود را معرفی کنید. اما با استفاده از روش تبلیغات پیامکی می توانید به شیوه موثری متن تبلیغاتی مورد نظر را تنظیم و به شماره های مختلف ارسال کنید.

از طرف دیگر بسیاری از کسب و کارهای کوچک می توانند از این روش ارزان برای افزایش مشتریان خود استفاده کنند. زیرا آن ها نمی توانند از پس تبلیغات گران قیمت محیطی بر بیایند. بنابراین روش  تبلیغات پیامکی می تواند یک روش کاملا مناسب برای افزایش بازدید و افزایش مشتری برای کسب و کارهای کوچک محلی باشد.

برخی از افراد این روش را با روش های مشکل تری چون ایمیل مارکتینگ مقایسه می کنند در صورتی که این روش ها کاملا با یکدیگر فرق می کنند ایمیل مارکتینگ به صرف زمان و هزینه بیشتری برای طراحی گرافیک و سایر موارد نیاز دارد در صورتی که روش تبلیغات پیامکی به هیچ یک از این کارها نیاز ندارد و شما می توانید خیلی راحت با استفاده از تنظیم متن مورد نظر آن را برای لیست شماره هایی که در پنل قرار دارد ارسال کنید‌‌. بنابراین می توانیم بگوییم که این روش از پر بازده ترین و مناسب ترین روش های تبلیغ است. که تمامی کسب و کارها می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

اما یک نکته مهم در رابطه با تبلیغات پیامکی وجود دارد درست است که تمامی روشهای این تبلیغ را راحت تر و مقرون به صرفه تر از بسیاری از روش های تبلیغ محیطی هستند اما نکته ای که وجود دارد این است که مخاطبانی که برای آنها پیامک ارسال می کنید باید آماده پذیرش تبلیغات باشند در صورتی که آنها نخواهند تبلیغات شما بر روی گوشی تلفن همراهشان نمایش داده شود. احتمال عدم موفقیت این روش بسیار بالا خواهد بود متاسفانه در چند سال اخیر به دلیل هجوم پیامک های تبلیغاتی مختلف بر روی خط های تلفن افراد باعث شده است که نسبت به این پیامک‌ها بدبین باشند و بلافاصله قبل از خواندن آن را حذف کنند.

راه حل این مشکل این است که شما رضایت مخاطبان خود را اولویت ببخشید و پیامک تبلیغاتی را برای افرادی ارسال کنید که خود آماده و مشتاق دریافت این نوع پیامک ها هستند. برای ارسال پیامک شما ابتدا باید مطمئن شوید که افراد خود به خواسته خودشان خواستند این تبلیغات بر روی گوشی آن ها ارسال شود.

در واقع آنها باید از قبل در خبرنامه پیامکی ثبت نام کنند‌. در صورتی که آنها از نحوه خدمت رسانی و ارائه محصولات شما رضایت کافی داشته باشند خودشان برایتان بازاریابی می‌کنند و شما را به دیگران نیز معرفی می کنند

از پیامک تبلیغاتی پیامکی استفاده کنیم یا نه؟!

همانطور که گفتیم روشهای مختلفی برای تبلیغ انواع کسب و کار وجود دارد در صورتی که نسبت به این موضوع اهمیت باشید احتمال اینکه کسب و کار شما برای همیشه از بین برود بسیار زیاد است بنابراین اگر می خواهید میزان فروش و مشتریان خود را به صورت قابل توجهی افزایش دهیم از روش‌های درستی برای تبلیغ استفاده کنیم .

بسیاری از افراد را می‌پرسند که آیا تبلیغات پیامکی مناسب است یا خیر ما نمی‌توانیم یک جواب مشخص برای این سوال بدهیم زیرا بسیاری از افراد از این روش به صورت کاملا منفی استفاده می‌کنند و این خود باعث ایجاد دلزدگی و تنفر در کاربران و مخاطبان مختلف می‌شود.

 بنابراین اگر از این روش به درستی استفاده کنید و رضایت مشتریان را هدف قرار دهید زودتر به نتیجه خواهید رسید در واقع شما نباید به هر شکلی که شده پیامک تبلیغاتی خود را برای کاربران مختلف ارسال کنید زیرا بسیاری از آنها آماده پذیرش چنین پیامک‌هایی نیستند و این باعث هدر رفتن هزینه شما برای تبلیغات پیامکی می‌شود به همین دلیل توصیه ما به شما این است که تا قبل از وارد شدن به این کارزار حتماً مخاطبین خود را شناسایی و افرادی که خودشان اقدام به ثبت‌نام و دریافت چنین پیامک هایی کرده اند را هدف ارسال پیامک‌های تبلیغاتی قراردهید.

مزایای مهم روش تبلیغات پیامکی

همانطور که گفتیم روش تبلیغات پیامکی علاوه بر معایب اندکی که دارد دارای مزایای زیادی هم هست در ادامه شما را با برخی از مهم ترین مزایای که این روش برای شما به همراه می‌آورد آشنا می کنیم.

سرعت بالا در رسیدن به دست مشتری

زمانی که شما متن تبلیغاتی خود را از پیش تنظیم می کنید و در پنل تبلیغاتی آن را برای شماره های مختلف ارسال میکنید مطمئن هستید به همان لحظه به دست مخاطبانتان می‌رسد زیرا بسیاری از افراد رابطه نزدیکی با گوشی تلفن همراه خود دارند و آن را از خود جدا نمی‌کنند از احتمال اینکه پس از ارسال پیامک همان لحظه مورد بازدید قرار بگیرد بسیار بالا است. حذف می توانیم رسیدن فردی پیامک به دست مشتری را از مزایای اصلی و مهم این روش به حساب بیاوریم.

دریافت بازخورد از مخاطبان

شما می توانید با ایجاد یک پیامک نظرسنجی و ارسال آن برای کاربران مختلف در همان لحظه بازخورد آنها را دریافت کنید در صورتی که مورد پسند آنها باشد و بازخورد مثبت برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی دیگر استفاده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

با سئو تهران همراه باشید ….

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144030236

(دفتر)

09012805106

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran