نکاتی درباره ی الگوریتم‌ های گوگل در سئو

الگوریتم‌ های گوگل و قوانین تخصصی سئو، همواره در حال عوض شدن هستند و باعث شده که خاص ترین سئو در تهران به وجود بیاید. این عنوان می‌ تواند برای صاحبان کسب و کار های کوچک که علم پایه‌ای تخصصی ندارند، خوشایند نباشد.نمی‌ خواهیم داخل جزئیات شویم بطور نمونه بیان کنیم یک تصویر بزرگ، بیشتر در صفحات نخست گوگل باقی می‌ماند یا کمتر؟

بلکه خواستاریم عنوان را از نظر کلی‌تری ارزیابی کنیم. گوگل می‌ خواهد برای مخاطبان موتور سرچش نتایج مناسبی عرضه دهد و اگر شما با قصد به دست آوردن کاربران کار کنید، رنک بندی خیلی مناسبی در گوگل بدست می‌ آورید. این موردی است در مقاله خاص ترین سئو در تهران که حتی یک تازه کار هم می‌ شود آن را درک کند.

به صورت معین، سه اساس پایه‌ای در سئو وجود دارد که سبب می‌ شود بدون دارا بودن علم تخصصی خاص، به هدف خود که بدست آوردن نتایج مناسب از گوگل است، دست پیدا کنید. در ادامه مقاله خاص ترین سئو در تهران با این سه اساس همواره پابرجا، بیشتر شناخت می یابیم.

خاص ترین سئو در تهران

کاربر نهایی همواره مهم‌ترین مقصود ما است

گوگل خودش یک کسب و کار است که خواستار است کالا خیلی خوبی عرضه دهد. به این معنی که خودش هم می‌ خواهد نتایج مربوط و ارزشمندی را برای سرچ مخاطبانش بوجود آورد. خیلی از صاحبان کسب و کار های کوچک، درگیر نوشتن الگوریتم‌ های سرچ می‌ شوند ولی این فکر درستی نیست.

زمانی در حال نوشتن محتوا هستید، به گوگل فکر نکنید، به مخاطب نهایی فکر کنید. محتوای آشکار، ساختاریافته و آموزنده آماده کنید. اگر برای کاربر حقیقی تان که انسان ها هستند بنویسید، نوشته شما خوب الگوریتم‌ ها هم خواهد بود.

1. خودتان را کلاه سفید بدانید :

کلاه سیاه‌ های سئو خواستارند سیستم را فریب بدهند و قوانین مشهور گوگل را دور بزنند. کلاه سفید های سئو، بر روی اصول گوگل مقاومت می‌ کنند. روش های کلاه سیاه‌، نتایج سریعی تهیه می‌کند ولی هیچگاه نتایج بادوامی نیستند. یک سئوی مناسب و پایدار به یک عملکرد کلاه سفید نیاز دارد.

بنابراین مقاله خاص ترین سئو در تهران سعی نکنید که گوگل را بازی دهید. شما احتیاجی به متوسل شدن به فریب یا خریدن لینک ندارید. تنها لازم است روی محتوای مهم تمرکز کنید که شامل لغت واژ های صحیح و واقعی باشد و به صورت طبیعی از سایت‌ های دیگر لینک بدست بیاورد. به جای به کار بردن از میانبر ها، کار حقیقی و درست را انجام دهید.

2. از همه فرصت‌ ها به کار ببرید :

اگر سعی کنید به زور لغت وا‌ژه در متن‌تان به کار ببرید، کلا فکرش هم غلط است چه برسد به انجام دادن آن. روش درست این است که از لغت واژه‌ ها به طور اصلی و حقیقی استفاده کنید. اگر تمرکز خود را پس از نوشتن مطالب مناسب، روی استفاده از موضوع های درست و به‌جا و شرحیات متای قوی بگذارید، یقین داشته باشید مناسب ترین نتیجه را بدست می‌ آورید.

رعایت کردن این سه اساس می‌ تواند در رنک بندی شما در گوگل اثر زیادی داشته باشد. برخی ها تصور می‌ کنند که سئو، عنوانی پیچیده است و برای انتشار یافتن مطالب پربازدید باید علم فنی پیچیده ای داشت؛ ولی به گفته مقاله خاص ترین سئو در تهران این گونه نیست. همین اساس ساده می‌ تواند اساسی ترین علل موفقیت شما در سئو باشد. می‌ توانید آزمایش کنید و نتیجه‌اش را مشاهده کنید.

برای سئو خارجی سایت (Off-Page SEO) چه کار باید انجام دهیم

پس از کامل کردن چک لیسا سئو داخلی سایت زمان به سئو خارجی می‌ رسد. پر اهمیت ترین مورد در Off-Page SEO درست کردن لینک‌ های خارجی است. برای لینک بیلدینگ خارجی شیوه های متفاوتی وجود دارد که در ادامه مقاله خاص ترین سئو در تهران آن‌ ها را می‌ خوانید.

1 – لینک‌ هایی فعلی را ارزیابی کنید :

اگر مدت نسبتاً بیشتری از تهیه کردن سایتتان می‌ گذرد بد نیست به ارزیابی لینک‌ هایی که تا بحال گرفته‌ابد بپردازید و نکات مخرب را هر چه زود تر پاک کنید. این کار به این علت است که لینک‌ های خارجی سایت باید از منابع دارای اعتبار و مربوط با عنوان سایتمان گرفته شده باشند.

لینک خریدن از سایت‌ هایی که فعالیتشان خرید و فروش لینک است و تعداد بیشتری لینک به انواع و اقسام سایت‌ ها دارند کاری غلط است. پس از الگوریتم فرد هم این عنوان پررنگ‌ تر شد؛ تا جایی که خیلی از سایت‌ ها جایگاه خوب خود را از دست داده و اساسا نابود شدند.

2 – محتوای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

خدمات در رسانه های اجتماعی هم از سبب برندسازی نقش اصولی دارد و هم از این سو که می‌ شود لینک محتوای سایتتان در آن‌ ها به اشتراک گذاشته و کاربران را جذب کنید. دارا بودن یک دکمه به اشتراک گذاری مطالب در سایت به همین علت از مقاله خاص ترین سئو در تهران سفارش می‌ شود.

به این صورت هم خودتان و هم کاربران که محتوای شما را پسندیده‌ اند می‌توانند آن را با سایر افراد به اشتراک بگذارند.از جمله رسانه های اجتماعی که به درد این عمل می‌ خورند می‌ شود به لینکدین، گوگل پلاس، اینستاگرام و تلگرام نام برد.

بیشتر بخوانید : طراحی قالب ایمیل

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran