رازهای طراحی بنر تبلیغاتی موفق

طراحی بنر تبلیغاتی یکی از راههای تبلیغات در سایت های پرترافیک برای بیشتر دیده شدن وبسایت شماست. برای مثال ممکن است شما در سایت های خبرگزاری یا وبسایت های معروف حوزه کسب و کار خود اقدام به تبلیغات بنری کنید و در نتیجه رعایت یکسری نکات برای بیشتر دیده شدن در این روش تبلیغاتی می تواند برای شما مفید باشد. در این مقاله نکاتی ساده درباره طراحی بنر های تبلیغاتی برای شما بیان می کنم.

هر بنر تبلیغاتی را مطابق با سایت میزبان طراحی کنید

پس از یافتن یک وب سایت مناسب برای رویداد خود، باید بنر تبلیغاتی متناسب با موضوع تبلیغاتی طراحی کنید. این طرح از یک سوی باید خدمات شرکت یا محصول مورد نظر شما را به بهترین نحو ممکن به مشتری معرفی کند و از سوی دیگر سلیقه و علایق، تبلیغ کنندگان اصلی را در نظر گرفته و بر اساس شرایط آنها بنر پایه را طراحی کند.

از طرفی یک طراحی بنر تبلیغاتی موفق باید با طراحی وب سایت همخوانی داشته باشد.

بهره گیری از تصاویر متحرک در بنرها

استفاده از تصاویر متحرک قادر خواهد بود شانس شما را برای دریافت کلیک افزایش دهد. اما به یاد داشته باشید که از رنگ ها یا بنرهای تبلغاتی که به سرعت تغییر می کنند استفاده نکنید.

درواقع چنین بنرهایی باعث عصبانیت مخاطب می شود و امکان دارد تمامی صفحه را ببندد. می توانید بخشی از بنر تبلیغاتی را که طراحی کرده اید ذخیره کنید. به یاد داشته باشید که بنر شما منعکس کننده شخصیت وب سایت شما است، پس با دقت  طراحی بنر تبلیغاتی را انجام دهید.

مختصر و وسوسه انگیز

تبلیغات بنری زیادی انجام دهید تا آماده شوید. درواقع طراحی بنر تبلیغاتی با اطلاعات گرافیکی عالی، تجربه ثابت کرده است که این گونه بنرها تا 7 درصد قابل کلیک هستند که عدد بسیار خوبی برای یک بنر تبلیغاتی موفق است.

اکنون که بنرهای مختلفی را طراحی کرده اید، سعی کنید آنها را در فواصل 72 ساعته بچرخانید و نرخ بازدید یکدیگر را مقایسه کنید. با انجام این کار، تجربه ارزشمندی در مورد پاسخ بازدیدکنندگان به دست خواهید آورد، که می تواند در طراحی بنر تبلیغاتی موفق آینده اعمال شود.

از یک گرافیست حرفه ای تجربه کسب کنید

همانطور که قبلا ذکر شد، طراحی گرافیکی بنر شانس کلیک را افزایش می دهد. بنابراین برای طراحی بنر تبلیغاتی موفق به یک گرافیست حرفه ای نیاز دارید. شرکت های زیادی در زمینه طراحی بنر تبلیغاتی فعالیت می کنند که با یک جستجوی ساده می توانید بهترین شرکت را در زمینه خود پیدا کنید.

اگر شرکت شما به طراحی مستمر زیادی نیاز دارد، می توانید یک طراح گرافیک را به صورت تمام وقت یا پاره وقت نیز استخدام کنید. مطمئن باشید درآمد شما از طراحی بنرهای تبلیغاتی موفق و حرفه ای طوری خواهد بود که به راحتی خرج های شما را جبران می کند.

حجم گرافیک بنر را متعادل کنید

طراحی بنر تبلیغاتی موفق را با سرعت اینترنت مناسب انجام دهید. در کشور ما که مشکل سرعت اینترنت وجود دارد بهتر است بنرهای کوچک با زمان بارگذاری کمتر را ببینید. برای شرایط امروزی معمولا 15 تا 20 کیلوبایت توصیه می شود. البته برای طراحی تبلیغات بنری متحرک می توان این مبلغ را سه برابر کرد.

کارایی بنر تبلیغاتی خود را محاسبه کنید

یک بنر معمولی به طور متوسط ​​نیم درصد از بازدیدکنندگان وب سایت را جذب می کند، بنابراین اگر بازدید کنندگان روی یک بنر 2 درصد کلیک کند، این آمار خوبی است. اما گاهی اوقات به دست آوردن چنین آماری دشوار است. اگر بنر شما پس از سه روز عملکرد خوبی نداشت، باید بنر تبلیغاتی خود را تغییر دهید. همچنین وب سایت های مختلف را امتحان کنید.

به یاد داشته باشید که تمام بودجه خود را صرف تبلیغات در یک وب سایت نکنید، بلکه بهتر است تبلیغات خود را در چندین وب سایت عرضه کنید، سپس باید در هر مورد درآمد و بازدهی خود را با هم مقایسه کنید تا وب سایت ها را بدست آورید.

از تاثیرگذار ترین اندازه های استاندارد جهت طراحی بنر تبلیغاتی استفاده کنید

درواقع شما قادر خواهید بود بنر تبلیغاتی خود را در اندازه های مختلف طراحی و اجرا کنید و این اندازه به فضای تبلیغاتی وب سایت تبلیغ کننده نیز بستگی دارد. مانند رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات کلیکی و بنری در اندازه‌های استاندارد زیادی وجود دارد، اما باید ببینید کدام بهترین است.

 هرچه معمولی تر باشد بهتر است

تمام زیبایی، جذابیت و توجه در سادگی است. در نتیجه بسیاری از افراد تبلیغات شلوغ را نادیده گرفته می گیرند و نتیجه مطلوب حاصل نمی شود. زمانی برای جلب توجه مخاطب ندارید و برای کلیک روی طراحی بنر تبلیغاتی باید یک کار بسیار ساده و سریع انجام دهید. بنابراین، زمانی که مطالب و تصاویر قابل درک، جذاب و ساده هستند، بلافاصله روی مخاطب کلیک کنید.

چارچوب مشخصی برای طراحی بنر تبلیغاتی مشخص کنید

چشم افراد به طور طبیعی آنچه را که در یک قاب خاص وجود دارد می بیند. طراحی بنر تبلیغاتی موفق باید دارای یک قاب باز با گرافیک خوب باشد که تا لبه ها گسترش یابد. به عنوان مثال، اگر بنر تبلیغات شما به دلیل پس زمینه سفید اکثر سایت ها سفید است، معمولاً بهتر است از یک حاشیه خاکستری 1 پیکسلی در اطراف تبلیغ استفاده کنید.

حس فوریت را در کاربر به وجود بیاورید

کاربران اغلب به پیام هایی که دارای حس فوریت، اورژانسی، پشت سر گذاشتن دیگران، ضرب الاجل، محدودیت های محصول، مهارت های خاص و … هستند، سریع پاسخ می دهند و به دنبال ادامه داستان هستند. پس به این موضوع در پیام خود و فراخوان خود به شکلی بسیار محبوب و منحصر به فرد فکر کنید تا کاربر بتواند به سرعت بر روی بنر تبلیغاتی شما کلیک کند.

از دکمه ها به درستی استفاده کنید

یکی از مهمترین عناصر در طراحی بنر تبلیغاتی موفق دکمه هایی هستند که با تماس مناسب می توانند سرعت کلیک بالایی داشته باشند. استفاده از هر دکمه ای با طرح های مختلف و هر محتوایی مشکلی ندارد، اما تجربه نشان داده است که برخی از دکمه ها در کنار یک سری مطالب مختلف و موقعیت های مختلف عملکرد بهتری دارند و نرخ کلیک بهتر نسبت به بقیه دارند.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran