امتیازدهی به : post

ریتارگتینگ یا ریمارکتینگ (بازاریابی مجدد) در گوگل

ریتارگتینگ ریمارکتینگ (بازاریابی مجدد) در گوگل دو مفهوم جدید در بازاریابی دیجیتال هستند که بسیاری از افراد به دنبال آشنایی با نحوه استفاده و کارایی آن می باشند. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که می خواهید اطلاعات لازم راجع به این دو مفهوم بازاریابی نوین را به دست بیاورید با ما همراه باشید.

ریتارگتینگ و ریمارکتینگ (بازاریابی مجدد) در گوگل به عنوان مفاهیم جدید و پرکاربرد که توسط برخی از فروشندگان اشتباه مورد استفاده قرار می گیرد از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است.

متاسفانه امروزه به دلیل تعدد مفاهیم مطرح در بازاریابی دیجیتال و گسترش تکنولوژی بسیاری از افراد از رسیدن به معنای دقیق مفاهیم باز مانده اند و به اشتباه آنها را به جای یکدیگر به کار می برند در صورتی که از لحاظ کارایی و عملکرد این مفاهیم با یکدیگر تفاوت های مشخصی دارند.

 اگر بخواهیم مفهوم ریتارگتینگ و ریمارکتینگ(بازاریابی مجدد)  در گوگل را بررسی کنیم باید بگوییم که ریتارگتینگ به معنای هدف گذاری مجدد و ریمارکتینگ به معنای بازاریابی مجدد است.

همان طور که می دانید این دو واژه آشنا هستند اما در کاربرد به اشتباه به کار می روند. بنابراین باید به این نکته توجه داشته باشید که با وجود شباهت های زیاد دو مفهوم بازاریابی دیجیتال تفاوت های مشخصی نیز با یکدیگر دارند که بسیار فروشندگان از آن غافل می‌شوند.

اما پیشرفت توسعه کسب و کارهای مختلف در خلال همین تفاوت های جزئی می باشد بنابراین اگر سوال شما هم این است که تفاوت این دو روش چیست و چگونه باید از آنها استفاده کنیم با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

بررسی تفاوت های ریتارگتینگ و ریمارکتینگ

برای بررسی تفاوت‌های ریتارگتینگ و ریمارکتینگ(بازاریابی مجدد)  در گوگل باید به این موضوع اشاره کنیم که هر دوی این مفاهیم کمک بسیار زیادی به توسعه و پیشرفت کسب و کارهای مختلف می کنند اما در نحوه استفاده و اعمال با یکدیگر تفاوت دارند و بنابراین باید میزان توجه و دقت خود را در کاربرد بالا ببرید و تمام سعیتان را بکنید و در این زمینه به اشتباه یکی را به جای دیگری به کار نبرید.

اگر بخواهیم شباهت این دو مفهوم را مشخص کنیم باید به این موضوع اشاره کنیم که از لحاظ اهمیت و جایگاه هر دوی این مفاهیم مهم هستند و در دیجیتال مارکتینگ به آن ها توجه ویژه ای می شود. از لحاظ تقابل با مشتری شما می توانید از هر دوی این مفاهیم برای اقناع و تشویق مشتریان به خرید استفاده کنید .

معمولاً تمامی کسانی که قبل از شما محصولی را خریداری کرده‌اند یا خدماتی را دریافت نموده اند با استفاده از این دو روش به راحتی جذب خواهند شد. در واقع می توانیم بگوییم که این دو روش از لحاظ تاثیر در جذب مشتری آن هم کسانی که قبلاً با برند تجاری شما آشنا شده اند حرف اول را می زنند‌‌.

توجه به شباهت این دو مفهوم از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است زیرا با یادگیری شباهت مفاهیم بسیار بهتر می توان روشی را انتخاب کرد که متناسب با کسب و کار شما است.

شباهت ریتارگتینگ و ریمارکتینگ در هدف

شباهت ریتارگتینگ و مارکتینگ در هدف شامل موارد زیر می باشد:

  • مخاطبینی را هدف قرار می دهند که از قبل با برند شما آشنایی دارند: ریتارگتینگ و ریمارکتینگ(بازاریابی مجدد) در گوگل شباهت های زیادی با یکدیگر دارند که یکی از مهم‌ترین آنها هدف قرار دادن مخاطبینی است که از قبل با برند تجاری آشنا شده‌اند. فرقی نمی‌کند که نحوه آشنایی به چه صورت باشد.
  • همین که شما بتوانید آنها را تشخیص بدهید و در جهت افزایش تعداد بازدیدکنندگان فروشگاه از آنها بهره بگیرید به اهداف مورد نظر خود دست یافته اید. مشتریان مختلف به روش‌های متعدد در سایت شما ثبت نام می کنند و یک نشانی از خود به جای می گذارند، بنابراین با استفاده از این صورت می توانید آنها را دنبال کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

ریتارگتینگ یا ریمارکتینگ (بازاریابی مجدد) در گوگل

  • توجه مخاطبینی را جلب می‌کنند که به نوعی به خرید محصولات و خدمات شما تمایل دارند: شما به عنوان یک فروشنده می توانید به تشخیص این موضوع بپردازید که چه کاربران چه مشتریانی که به خرید محصولات شما تمایل نشان می دهند و کدام یک قصد خرید محصولات شما را ندارند، بنابراین این اشتیاق و تمایل به صورت مشخص توسط فروشندگان قابل تشخیص می باشد. بنابراین ریتارگتینگ و ای مارکت این در گوگل از لحاظ تشخیص مخاطبان متمایل به خرید با یکدیگر شباهت دارند‌.
  • ایجاد شناخت و آگاهی در مشتریان: هم ریتارگتینگ و هم ریمارکتینگ در ایجاد شناخت و آگاهی در مشتری با یکدیگر شباهت دارند. همانطور که اشاره کردیم هر دو مفهوم در دیجیتال مارکتینگ از جایگاه مناسبی برخوردار هستند و این اهمیت نشان دهنده ایجاد شناخت و آگاهی در مخاطبین است بنابراین اگر شما هم به دنبال تشویق مشتریان به خرید و ایجاد بستر مناسب برای آشنایی با محصولات خود هستید حتما از این دو روش متناسب با اهداف خود استفاده کنید.

بررسی تفاوت ریتارگتینگ و ریمارکتینگ

ریتارگتینگ و ریمارکتینگ (بازاریابی مجدد) در گوگل به عنوان مفاهیم جدید و کاربردی علاوه بر اینکه شباهت های زیادی به یکدیگر دارند تفاوت های بارز ای هم در آنها دیده می شود.

شاید برای شما چه درک درستی از این دو مفهوم ندارید کمی مشکل باشد تا بتوانید تشخیص دهید که کدام را برای کسب و کار خود به کار ببرید اما با بررسی تفاوت‌های جزئی توسط تیم متخصص دیجیتال مارکتینگ سئو تهران به روشنی برای شما بیان خواهیم کرد که تفاوت آنها در چیست.

ریتارگتینگ یا هدف گذاری مجدد برای جذب مشتری از تبلیغات پولی استفاده می کند. در واقع با دریافت پول به جذب مشتریانی می پردازد که از قبل از از وب سایت و شبکه اجتماعی شما بازدید کرده اند.

تفاوت دیجیتال مارکتینگ در گوگل دارند این است که برای جذب مشتریانی که از قبل از شما خرید کرده اند یا به نوعی به محصولاتتان تمایل نشان داده اند استفاده می کند.

به طور کلی تفاوت مشخصات ریتارگتینگ و مارکتینگ در این موضوع است که ریتارگتینگ یا هدف گذاری مجدد به شناسایی مشتریان آنلاین می‌پردازد که از قبل به خرید از شما متمایل بوده‌اند. اماری مارکتینگ پس از شناسایی به برقراری تعامل و ارتباط با این مشتریان می‌پردازد به گونه ای که با روش‌های مختلف آنها را برای خرید محصولات قانع می‌کند.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فوری

با سئو تهران همراه باشید ….

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144030236

(دفتر)

09012805106

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran