تگ متا چیست

وقتی که در مورد تگ‌ های متا در مقاله سئوکار تمام وقت صحبت می‌ کنیم در حقیقت در حال اشاره به نکاتی مثل عنوان سئو یا عنوان متا و توضیحات متا هستیم. در حقیقت تگ‌ های متا در کنار آدرس url محتوا های توضیحی کوچکی هستند که در برگه نتایج سرچ نشان داده می‌ شوند. به همین علت اهمیت کثیری دارند و باید این المان‌ های متنی کوچک دقت بخصوصی داشته باشید.

به دلیل آن که ربات‌ های گوگل از راه تگ‌ های متا می‌ توانند محتوای صفحات سایت شما را معین کنند. در واقعیت شما با به کار بردن از تگ‌ های متا می‌ توانید شیوه نمایش سایت خود در نتایج سرچ گوگل را معین کنید. ابزار های سئو کثیری وجود دارند که به شما یاری می‌ کنند تا تگ‌ های متا را شخصی سازی کنید و بر اصول احتیاج خود آن‌ ها را عوض کنید.

تگ عناوین چیست؟ چرا باید از آن‌ها به کار ببریم؟Heading tags یا تگ عناوین که دارای H1 تا H6 می‌ شوند، شامل قوانین سئو برای عنوان و تیتر های یک محتوا هستند و به مقاله شما شکل می‌ دهند. تصور کنید در مقاله سئوکار تمام وقت که پست وبلاگی شما یک روزنامه است.

در این صورت عنوان اصولی پر اهمیت ترین نکته مقاله شما خواهد بود بعد دیگر تیتر ها به تدریج اهمیت کمتری پیدا می‌ کنند. در سایت‌ ها تگ H1 بیشترین مهم بودن را دارد و همان موضوع اصلی شما است. پس از آن تگ H2 و به صورت تا تگ H6 کمترین اهمیت را دارند.

افزودن تگ هدینگ خوانایی محتوای شما را برای بازدید کنندگان سایت و البته ربات‌ های گوگل راحت تر بهبود می‌ دهد. بنابراین سئو سایت شما را همچنین بهبود پیدا خواهد کرد.

Redirect چیست

وقتی که می‌ خواهید ترافیک یک صفحه را به یک صفحه دیگر منتقل کنید باید از redirect ها به کار ببرید . اصولا ریدایرکت به موتور های سرچ از جمله گوگل می‌ گوید که آدرس یک صفحه عوض شده و به آن‌ ها این امکان را می‌ دهد تا صفحه بروز را پیدا کنند.

به این صورت با صفحات بروز می‌ توانند از توانایی سئو صفحات پیشین استفاده کنند و لازم نیست همه محتوا ها از اول در گوگل ایندکس شوند.چقدر زمان می برد تا در نتایج گوگل دیده شویم؟ در این مورد از مقاله سئوکار تمام وقت باید صبر داشته باشید. گوگل برای این که سایت شما را در نتایج سرچ نشان دهد اول باید مراحلی که پیش از این در مورد آن‌ ها صحبت کردیم را پشت سر بگذارد.

بویژه وقتی که وبسایت شما به طور جدیدی راه اندازی شده باشد. ما نمی‌ توانیم یک وقت معین برای این عنوان تعیین کنیم به دلیل آن که این عنوان به فاکتور های کثیری مانند، میزان رقابت در حوزه فعالیت و لغات کلیدی مرتبط به شما، کیفیت و به روز بودن محتوایی که انتشار کرده‌اید و اندازه بهبود هایی که روی سایت خود صورت داده‌اید وابسته است.

علاوه بر این از یاد نبرید که به دست آوردن جایگاه درست در نتایج گوگل یک شبه رخ نمی دهد. شما باید به ربات‌ های گوگل وقت دهید تا تغییراتی که در سایت خود بوجود آورد و آن را بررسی کنند. در آخر باید در مقاله سئوکار تمام وقت بیان کرد سئو مثل یک ماراتن طولانی است. این پردازش همواره ادامه دارد.

و شما در طول زمان باید به طور پیاپی وبسایت خود را با محتوای با کیفیت، غیر کپی و جدید آپدیت کنید تا رنک زیاد تری بدست آورید.

چطور سایت ساخته شده را بهبود دهم

ممکن است سئو به گمان شما کمی پیچیده و دشوار باشد ولی در نظر مقاله سئوکار تمام وقت وقتی که کاربر سئو تهران هستید نباید نگرانی از جهت سئو سایت خود داشته باشید. از دید تکنیکال سایت‌ های طراحی شده با سئو تهران تا اندازه امکان به فاکتور های گوگل نزدیک شده‌اند تا به راحتی بواسطه ربات‌ های گوگل شناسایی و خوانده شوند.

علاوه بر این سرعت بارگزاری سایت و عملگر بودن آن در دستگاه‌ های گوشی سبب می‌ شود تا از همان اول سایت شما نمره پذیرفتنی را از دید گوگل دریافت کند.

سئو و بازاریابی محتوا باهم یکسان اند : بر عکس تصور عده‌ای که فرض می‌ کنند سئو و بازاریابی محتوا جدا از هم و کاملاً مختلف و متمایز از همدیگرند ، این دو درهم‌ آمیخته شده اند. سئو و بازاریابی محتوا به اندازه زیادی باهم یکسانی دارند.  البته بین سئو و بازاریابی محتوا اختلاف هایی هم موجود است.

و گونه دیگر این دو را می‌ توان از هم مختلف دانست – و حقیقت هم همین است – اما از این بیان مقاله سئوکار تمام وقت نمی‌توان چنین نتیجه گرفت که این دو باهم در ضد و دشمنی هستند!به عنوان نمونه، سئو محدود و تخصصی تر اما بازاریابی محتوا گسترده و اساسی تر است.

سئو و بازاریابی محتوا ارتباط مکمل دارند

ارتباط میان سئو و بازاریابی محتوا را از یک دید دیگر هم می‌ شود به این بخش از مقاله سئوکار تمام وقت نگاه کرد: سئو تقاضا می‌آفریند و بازاریابی محتوا به این در خواست ها جواب میدهد. آشکار است که سئو بدون محتوا مفهومی ندارد.شما به لغت ها، کلمات کلیدی، مقالات، تصاویر و فیلم و … احتیاج دارید تا بتوانید سخنی از سئو به میان آورید.

به قول یک کارشناس، سئو به این معنی که لغات کلیدی، و بازاریابی محتوا به مفهوم به کار بردن از این لغات کلیدی.سئو و بازاریابی محتوا در هم آمیخته اند : البته اگر ریزبینانه تر نگاه کنیم، متوجه می شویم که سئو چیزی زیاد تر از تولید محتوا، وبلاگ نویسی و لغات کلیدی است.

و بهبود تجربه کاربر را به جهت دارد. به همین دلیل است که به گفته مقاله سئوکار تمام وقت و بازهم تأکید می کنیم ارتباط بین سئو و بازاریابی محتوا ناگسستنی است.که تمام زیر و بم های آن را برای شما در این مقاله وضیح دادیم ، امیدواریم که برای شما ماثیر واقع شده باشد.

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام