چرا سئو سایت برای کسب و کارها پر اهمیت است

ما در این مقاله سعی در توضیح سئوکار پاره وقت داریم که چرا سئوی سایت شغلی پر اهمیت می باشد.نرخ پهنای باند اینترنت و تعداد گوشی های هوشمند در ایران بالا رفته است، ضریب نفوذ اینترنت در سال 1397 به 60 درصد رسیده و اندازه کاربران اینترنت در ایران از مرز 40 میلیون فرد گذشته است. میلیون ها کاربر ایرانی از گوگل برای یافتن جواب پرسش های خود، پیدا کردن محصولات و .. استفاده می کنند.

گوگل دومین برند برتر دنیا ،که به بیان مقاله سئوکار پاره وقت بر اصول یک سری الگوریتم های پیچیده بصورت یک موتور سرچ قدرتمند شناخته می شود، که آگاهی سایت ها را می خواند و در سرور های خود ذخیره می کند، بعد نتایج این آگاهی را بر اصول لغات کلیدی و جملات سوال شده بواسطه کاربران در کوتاه ترین وقت ممکن به نمایش می گذارد.

درآمد اساس شرکت گوگل از راه تبلیغات در گوگل ادوردز “Google Adwords”، تبلیغات گوگل ادسنس “Google AdSense” و تبلیغات گوگل ادز “Google Ads” است. که به شیوه تبلیغات کلیکی آن ها را به نمایش می گذارد و به در برابر هر کلیک کسب در آمد می کند.

به صورت اساسی مقاله سئوکار پاره وقت عملکرد بهینه سازی سایت از راه تبلیغات در گوگل برای ایرانیان در طولانی زمان کم هزینه تر است، تبلیغات در گوگل با اتمام بودجه معین شده شما در کمپین گوگل ادوردز از نتایج گوگل پام می شود، ولی سایت هایی که با شیوه سئو به نتایج بالای گوگل دست یافته اند.

کارکرد تغییر نتایج آن به طور آرامی انجام می پذیرد. ( در گمان داشته باشید انتخاب شیوه سئوسایت یا تبلیغات در گوگل به ارزیایی نوع کسب و کار شما و مقصودتان وابسته است و بعضی اوقات احتمال دارد ، استفاده از شیوه هم زمان مناسب ترین راهکار برای شما باشد).

بر اصول نتایج سایت رتبه بندی الکسا، موتور سرچ گوگل در ایران شامل رتبه یک و محبوب ترین سرویس سرچ آنلاین در دنیا به شمار می آید و بیش از 80 درصد ترافیک یک وب سایت از راه گوگل تامین می شود.تقریبا هر کاربری اگر پرسشی برایش رخ دهد به بیان مقاله سئوکار پاره وقت ، بجای سرچ در کتاب های مرجع مانند دایره المعارف، لغت نامه به گوگل و الگوریتم های مشهورش اعتماد می کند.

و گوگل در کمتر از چند ثانیه میان میلیارد ها اطلاعات ذخیره شده، مناسب ترین و نزدیکترین جواب را به نمایش می گذارد.

فواید سئو سایت در دیجیتال مارکتینگ

بهبود رتبه سایت در گوگل را می توان بصورت یک سرمایه ارزشمند در گمان گرفت، به دلیل آن که بالاترین نرخ تبدیل در محیط اینترنتی را دارد و به طور اساسی می توان نکات زیر را در مقاله سئوکار پاره وقت در گمان گرفت :

  • نرخ تبدیل زیاد
  • نرخ بازگشت پذیری سرمایه زیاد ( ROI)
  • قیمت کمتر در وقت طولانی

معایب سئو وب سایت در بازاریابی اینترنتی

یکی از خطا های یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ تمرکز فقط بر سئو است، به دلیل آن که بهینه سازی وب سایت یک پردازش وقت بر بود و شامل ریسک های بالقوه خود است.

  • احتیاج به مشاور سئو تخصصی
  • سرمایه گذاری بالا در آغاز خدمات دیجیتال مارکتینگ
  • ریسک عوض کردن الگوریتم های گوگل
  • وقت طولانی و عدم قطعیت در دستیبانی به نتایج

انواع شیوه متفاوت بهینه سازی وب سایت

قدم نخست برای یک سئوسایت موفق، معین بودن برنامه بازاریابی اینترنتی، مشتریان مقصود، بودجه کمپین سئو و نکاتی از این دست از مقاله سئوکار پاره وقت است که بر اصول آن مجموعه ای از لغات کلیدی و جمله هایی که در کسب و کار شما و میام رقبا و همکاران بیشتر مورد سرچ قرار می گیرند، شناسایی و معین می شوند.

حال می توان سئوسایت را شروع کرد. به زبان ساده، بهینه سازی بدون دارا بودن برنامه ریزی و برنامه درست همواره نتایج درستی ندارد و بعضی اوقات کم کاری و یا حتی به کار بردن زیاد از حد از بهینه سازی سایت، سرمایه گذاری شما در این قسمت را به هدر می دهد.

الگوریتم های مختلف گوگل یک راز است، اما متخصصان سئو یا سئو کاران سایت بر اصول تجربه، آزمون و خطا زیاد تر از 205 فاکتور و سیگنال سئو که بر نتایج گوگل اثرگذار هستند را معرفی کرده اند. البته با بروز رسانی های الگوریتم های گوگل تاتیرگذار هر کدام از این معیار ها تغییر می کند.

از مشهور ترین الگوریتم های گوگل می توان در مقاله سئوکار پاره وقت به الگوریتم پاندا ، الگوریتم مرغ مگس خوار ، گوگل پنگوئن و رنک برین اشاره کرد البته حتی تاثیرگذار ترین این معیار ها در زبان فارسی با انگلیسی مختلف است. به طور کلی می توان بهینه سازی سایت را به دو قسمت سئو درونی سایت “On-Site SEO” و سئو برونی سایت “Off-Site SEO” بخش بندی کرد.

و البته اساسا متخصصان بهینه سازی وب سایت ( سئوکار ) بر اصول تجربه و بازدهی پروژه (نسبت قیمت به زمان) فقط قسمتی از این معیار ها بهینه سازی وب را اجرا می کنند.سئو به مفهوم بهینه‌سازی robots.txt، بهینه‌سازی متاداده‌ ها، به کار بردن از تگ‌ های مناسب و یک تعدادی مسائل تخصصی ازاین‌ دست. این بهینه‌سازی‌ های تخصصی، فعالیت را برای بازاریابی محتوا راحت می‌ سازد. به مفهوم این بهبود ها در فعالیت ترویج مطالب و محتو اهای سایت است.

معیار های سئو برون سایتی یا سئو خارجی (Off-Site SEO) : سئو خارجی به خدمات هایی که بیرون از سایت سبب بهبود رتبه سایت در گوگل انجام می گیرید، بیان می شود. این خدمات ها دارای لینک سازی یا لینک بیلدینگ (Link Building) و خدمات در فضا های اجتماعی می شود.

در بهینه سازی لغات کلیدی و عبارت های پر رقابت اساسا از این شیوه ها استفاده می شود. امیدواریم این مقاله سئوکار پاره وقت برای شما مفیده بوده باشد.و از خواندن آن تمام سوال های شما حل شده باشد تا ما و شرکت ما قادر به این باشیم که در این عرصه به دانش جویان کمک رسانی کنیم.

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام