سئو چیست

به صورت اساسی مقاله سئو اقساطی سایت سئو به همه شیوه هایی گفته می شود که سبب افزایش دیده شدن وب سایت شما در نتایج سرچ می گردد. این روش ها شامل تنوع زیادی هستند. بعضی از آن ها در درون سایت اجرا شده که به سئو داخلی مشهورند.بعضی دیگر همچنین مثل لینک سازی در بیرون از سایت اتفاق می افتند که با اسم سئو خارجی شناخته می شوند.

چرا به سئو احتیاج دارید؟ساخت وب سایتی با معماری عالی و سیستمی مناسب برای منتقل کردن کاربران میان صفحات سایت، کمک کثیری به ایندکس شدن هر اندازه بهتر صفحات آن در موتور های سرچ می کند. همینطور به گفته مقاله سئو اقساطی سایت این خصوصیت ها سبب بدست آوردن رضایت کاربران شده.

و آن ها را ترغیب به بازگشت مجدد به وب سایت می کند. باید در گمان داشته باشید که دقت گوگل به رضایت کاربران روز به روز در حال بالا بردن است.اگر تماشایی به سهم موتور های سرچ از ورودی سایت بیندازید، ممکن است با رقم قابل مهمی روبرو می شوید که این مسئله خود مناسب ترین گواه اهمیت سئو می باشد.

براساس آمار ها فقط در سال 2014، سهم موتور های جستجو از ترافیک وب سایت ها 64% به صورت متوسط بوده است. در صورتی که شبکه های اجتماعی فقط 2%، تبلیغات کلیکی 6%، وروردی مستقیم 12% و 15% از مابقی شیوه ها بوده است.در تحقیق دیگری که در سال 2015 صورت گرفته شد.

سهم گوگل 90% از کل ورودی وب سایت ها شمارده شده است. همینطور در نظر مقاله سئو اقساطی سایت مطالعات دیگری از وب سایت Advanced Web Ranking نشان می دهد که پنج وب سایت نخست نتایج جستجو، 67.60% ترافیک حاصله از سرچ یک عبارت را به خود مختص می کند. تمام این اعداد و ارقام نشان از مهم بودن سئو و رتبه سایت در نتایج سرچ دارد.

موتور های سرچ به دنبال چه مواردی هستند

1. ارتباط محتوا با جملات جستجو شده :

موتور های جستجو همیشه در تلاشند تا مناسب ترین و مربوط ترین نتایج را به کاربرانشان عرضه کنند. آن ها هم با پرسش های ساده ای مثل “سن رونالدو چقدر است” روبرو هستند و هم اینکه بواسطه کاربران پرسش های پیچیده تری مثل “بهترین بهترین پیتزا ایتالیایی تهران کدام است” در آن ها سرچ می شود.

شیوه ارائه این نتایج بواسطه موتور های سرچ به الگوریتم آن ها وابسته است که یقینا هیچ گاه بواسطه آن ها فاش نخواهد شد. ولی معیار هایی وجود دارند که بر روی این نتایج اثر گذارند و اساسا همچنین با پارامتر “ارتباط محتوا با عبارت سرچ شده” مربوط هستند.

2. کیفیت محتوا :

آیا شما به طور مستمر محتوا های مهم، ویدئو های با کیفیت و دیگر مدل های مدیای پر طرفدار را در وب سایتتان انتشار می دهید؟ آیا مخاطبین واقعی شما در نوشتن محتوا، کاربران حقیقی هستند یا اساسا برای موتور های جستجو می نویسید؟ مطالعات اخیری که بواسط Searchmetrics صورت داده شده اشاره می کند.

که علاقه گوگل به جهت محتوا های بلندتری رفته است که به جای آن که اساسا مبتنی بر لغات کلیدی باشد، با مقصود جواب به سوال های کاربران ایجاد شده اند. در نتیجه مقاله سئو اقساطی سایت نگران لغات کلیدی نباشید و بر روی احتیاح اصلی کاربران متمرکز شوید.

3. تجربه کاربری :

بوجود آوردن یک تجربه کاربری شگفت انگیز فواید زیادی به دنبال دارد. در این جهت شما احتیاج به وب سایتی با معماری مناسب دارید که دارای جستجو کردن است و در آن از لینک های داخلی به درستی استفاده است. در اساس مفهوم هر چیزیست که سبب نگه داشتن کاربران در وب سایت شده و آن ها را برای جستجو در وب سایت تشنه تر کند.

ادامه ی موارد مهمی که موتورهای سرچ گوگل به دنبال آن هستند

4. سرعت وب سایت :

سرعت وب سایت می تواند وجه تمایز میان شما و دیگر رقبایتان باشد. گوگل در حال آزمایش معیار های متنوعی برای ارزیابی سرعت سایت است. سرعت بارگذاری وب سایت اتر به سزایی در تجربه کاربری داشته و اساسا همچنین بر روی رتبه سایت شما تاتیرگذار است.

4. نمایش در دستگاه های متفاوت :

آیا وب سایت شما در مدل های متفاوت دستگاه ها با رزولوشن های مختلف درست نمایش داده می شود؟ در مقاله سئو اقساطی سایت فراموش نکنید که طراحی مورد علاقه گوگل، دیزاین رسپانسیو است. مفهوم طراحی است که با دقت به اندازه و ابعاد صفحه نمایش، خود را با آن وفق می دهد.

5. لینک سازی داخلی :

بوجود آوردن لینک های داخلی تکنیکیست که نویسندگان و ویرایشگر ها می توانند در زمان منتشر کردن محتوا از آن استفاده کرده و به دیگر محتوا های مربوط لینک دهند. این کار سبب منتقل کردن کاربران به دیگر نقاط وب سایت شده و سیگنال مناسبی از دید گوگل به شمار می رودد.

لینک های داخلی شامل فوایدی در مقاله سئو اقساطی سایت هستند:کاربران را علاقه مند به دیدن دیگر برگه های سایت می کند. هر اندازه ارتباط میان محتوا ها زیادتر بوده و از انکرتکست خوبی استفاده شده باشد، ممکن است دست یافتن به این نتیجه بالا بردن خواهد یافت. همینطور با این رویه، از بانس ریت وب سایت کم خواهد شد.

سبب بالا بردن رتبه در جستجوی بعضی لغات کلیدی می گردد. به عنوان نمونه مقاله سئو اقساطی سایت این محتوا با جملات مبانی سئو در ارتباط است . با لینک دادن به این جملات در صفحات مربوط به گوگل خواهیم بیان کرد که این پست با پست مبانی سئو در ارتباط بوده و به آن محتوا در سرچ عبارت مبانی سئو رتبه خوب تری دهد.

البته بعضی از کارشناسان سئو پیشنهاد داده اند که از انکرتکست های مختلفی برای لینک دادن به یک صفحه به کار ببریم، به دلیل آن که استفاده از یک انکرتکست ثابت احتمال دارد از دید گوگل حرکت مشکوکی تحلیل شود.سبب پایش و ایندکس همه محتوای سایت می گردد.

با دارا بودن لینک های داخلی، ربات های گوگل گردش خوبتری در سایت داشته و بنابراین ایندکس بهتری از سایت صورت می گیرد. همینطور تعداد لینک های داخلی به یک صفحه، پارامتری برای تحلیل میزان اهمیت یک صفحه همچنین به شمار می رود.

6. آتوریتی :

یک وب سایت شامل آتوریتی بالا، وب سایتی است که مورد اعتماد کاربران، دیگر وب سایت های شبیه به آن و موتور های جستجو است. گرفتن لینک از یک وب سایت دارای اعتبار به طور سنتی به صورت یک رای مثبت از آن وب سایت به شمار می رود. هر اندازه تعداد این لینک های باکیفیت زیاد تر بوده.

و محتوای ارزشمندتری به موازات بدست آوردن آن ها در وب سایت شما درست شود، احتمال بالا بردن آتوریتی برای شما همچنین به بیان مقاله سئو اقساطی سایت بیشتر خواهد شد.

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام