برنامه سئو یک وب سایت نسبت به وب سایتی دیگر کاملا متفاوت است و نمی توان یک استراتژی مشخصی داشت و برای تمام سایت ها از آن استفاده کرد. از این رو ممکن است هزینه ماهانه اجرایی سرویس سئو برای یک سایت دو یا چند برابر سایتی دیگر باشد.
هزینه های سرویس سئو در فایل پروپوزال برای هر درخواست محاسبه شده و ارسال می گردد.
از این رو برخی کلمات ممکن است در 6 ماه به رتبه های مناسب برسند، در صورتیکه برای رتبه گرفتن در برخی کلمات سخت تر گاه زمانی بیش از یکسال نیاز است.
در صورتیکه قصد دارید تا از سرویس سئو تخصصی سئو تهران استفاده نمایید، اولین قدم ارتباط با کارشناسان سئو تهران است.
پس از تماس تلفنی یا ارسال پیام، کارشناسان ما سایت شما را بررسی خواهند کرد و ممکن است اطلاعات و دسترسی های بیشتری از کنسول گوگل یا آنالیتیکس درخواست شود و پس از بررسی دقیق، پروپوزال بهترین پلن سئو برای وب سایت شما ارائه خواهد شد.
معمولا پروپوزال های ارائه شده بصورت 6 ماهه یا یکساله می باشند.
خدمات سئو اقساطی سایت مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران
اگر برای رشد کسب و کار آنلاین خودتون احتیاج به سئو دارید و قطعا واقفید که خدمات سئو چیز ارزانی نیست ، اما خیالتون راحت باشه چون مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران به صورت سئو اقساطی سایت ارائه خدمات می کنه ، پس با ما همراه باشید.
چرا به سئو احتیاج دارید؟ساخت وب سایتی با معماری عالی و سیستمی مناسب برای منتقل کردن کاربران میان صفحات سایت، کمک کثیری به ایندکس شدن هر اندازه بهتر صفحات آن در موتور های سرچ می کند.
همینطور به گفته مقاله سئو اقساطی سایت این خصوصیت ها سبب بدست آوردن رضایت کاربران شده.
و آن ها را ترغیب به بازگشت مجدد به وب سایت می کند. باید در گمان داشته باشید که دقت گوگل به رضایت کاربران روز به روز در حال بالا بردن است.اگر تماشایی به سهم موتور های سرچ از ورودی سایت بیندازید، ممکن است با رقم قابل مهمی روبرو می شوید که این مسئله خود مناسب ترین گواه اهمیت سئو می باشد.
براساس آمار ها فقط در سال 2014، سهم موتور های جستجو از ترافیک وب سایت ها 64% به صورت متوسط بوده است. در صورتی که شبکه های اجتماعی فقط 2%، تبلیغات کلیکی 6%، وروردی مستقیم 12% و 15% از مابقی شیوه ها بوده است.در تحقیق دیگری که در سال 2015 صورت گرفته شد.
سهم گوگل 90% از کل ورودی وب سایت ها شمارده شده است. همینطور در نظر مقاله سئو اقساطی سایت مطالعات دیگری از وب سایت Advanced Web Ranking نشان می دهد که پنج وب سایت نخست نتایج جستجو، 67.60% ترافیک حاصله از سرچ یک عبارت را به خود مختص می کند. تمام این اعداد و ارقام نشان از مهم بودن سئو و رتبه سایت در نتایج سرچ دارد.
موتور های سرچ به دنبال چه مواردی هستند
1. ارتباط محتوا با جملات جستجو شده :
موتور های جستجو همیشه در تلاشند تا مناسب ترین و مربوط ترین نتایج را به کاربرانشان عرضه کنند. آن ها هم با پرسش های ساده ای مثل “سن رونالدو چقدر است” روبرو هستند و هم اینکه بواسطه کاربران پرسش های پیچیده تری مثل “بهترین بهترین پیتزا ایتالیایی تهران کدام است” در آن ها سرچ می شود.
شیوه ارائه این نتایج بواسطه موتور های سرچ به الگوریتم آن ها وابسته است که یقینا هیچ گاه بواسطه آن ها فاش نخواهد شد. ولی معیار هایی وجود دارند که بر روی این نتایج اثر گذارند و اساسا همچنین با پارامتر “ارتباط محتوا با عبارت سرچ شده” مربوط هستند.
2. کیفیت محتوا :
آیا شما به طور مستمر محتوا های مهم، ویدئو های با کیفیت و دیگر مدل های مدیای پر طرفدار را در وب سایتتان انتشار می دهید؟ آیا مخاطبین واقعی شما در نوشتن محتوا، کاربران حقیقی هستند یا اساسا برای موتور های جستجو می نویسید؟ مطالعات اخیری که بواسط Searchmetrics صورت داده شده اشاره می کند.
که علاقه گوگل به جهت محتوا های بلندتری رفته است که به جای آن که اساسا مبتنی بر لغات کلیدی باشد، با مقصود جواب به سوال های کاربران ایجاد شده اند. در نتیجه مقاله سئو اقساطی سایت نگران لغات کلیدی نباشید و بر روی احتیاح اصلی کاربران متمرکز شوید.
3. تجربه کاربری :
بوجود آوردن یک تجربه کاربری شگفت انگیز فواید زیادی به دنبال دارد. در این جهت شما احتیاج به وب سایتی با معماری مناسب دارید که دارای جستجو کردن است و در آن از لینک های داخلی به درستی استفاده است. در اساس مفهوم هر چیزیست که سبب نگه داشتن کاربران در وب سایت شده و آن ها را برای جستجو در وب سایت تشنه تر کند.
ادامه ی موارد مهمی که موتورهای سرچ گوگل به دنبال آن هستند
4. سرعت وب سایت :
سرعت وب سایت می تواند وجه تمایز میان شما و دیگر رقبایتان باشد. گوگل در حال آزمایش معیار های متنوعی برای ارزیابی سرعت سایت است. سرعت بارگذاری وب سایت اتر به سزایی در تجربه کاربری داشته و اساسا همچنین بر روی رتبه سایت شما تاتیرگذار است.
4. نمایش در دستگاه های متفاوت :
آیا وب سایت شما در مدل های متفاوت دستگاه ها با رزولوشن های مختلف درست نمایش داده می شود؟ در مقاله سئو اقساطی سایت فراموش نکنید که طراحی مورد علاقه گوگل، دیزاین رسپانسیو است. مفهوم طراحی است که با دقت به اندازه و ابعاد صفحه نمایش، خود را با آن وفق می دهد.
5. لینک سازی داخلی :
بوجود آوردن لینک های داخلی تکنیکیست که نویسندگان و ویرایشگر ها می توانند در زمان منتشر کردن محتوا از آن استفاده کرده و به دیگر محتوا های مربوط لینک دهند. این کار سبب منتقل کردن کاربران به دیگر نقاط وب سایت شده و سیگنال مناسبی از دید گوگل به شمار می رودد.
لینک های داخلی شامل فوایدی در مقاله سئو اقساطی سایت هستند:کاربران را علاقه مند به دیدن دیگر برگه های سایت می کند. هر اندازه ارتباط میان محتوا ها زیادتر بوده و از انکرتکست خوبی استفاده شده باشد، ممکن است دست یافتن به این نتیجه بالا بردن خواهد یافت. همینطور با این رویه، از بانس ریت وب سایت کم خواهد شد.
سبب بالا بردن رتبه در جستجوی بعضی لغات کلیدی می گردد. به عنوان نمونه مقاله سئو اقساطی سایت این محتوا با جملات مبانی سئو در ارتباط است .
با لینک دادن به این جملات در صفحات مربوط به گوگل خواهیم بیان کرد که این پست با پست مبانی سئو در ارتباط بوده و به آن محتوا در سرچ عبارت مبانی سئو رتبه خوب تری دهد.
البته بعضی از کارشناسان سئو پیشنهاد داده اند که از انکرتکست های مختلفی برای لینک دادن به یک صفحه به کار ببریم، به دلیل آن که استفاده از یک انکرتکست ثابت احتمال دارد از دید گوگل حرکت مشکوکی تحلیل شود.سبب پایش و ایندکس همه محتوای سایت می گردد.
با دارا بودن لینک های داخلی، ربات های گوگل گردش خوبتری در سایت داشته و بنابراین ایندکس بهتری از سایت صورت می گیرد. همینطور تعداد لینک های داخلی به یک صفحه، پارامتری برای تحلیل میزان اهمیت یک صفحه همچنین به شمار می رود.
6. آتوریتی :
یک وب سایت شامل آتوریتی بالا، وب سایتی است که مورد اعتماد کاربران، دیگر وب سایت های شبیه به آن و موتور های جستجو است. گرفتن لینک از یک وب سایت دارای اعتبار به طور سنتی به صورت یک رای مثبت از آن وب سایت به شمار می رود. هر اندازه تعداد این لینک های باکیفیت زیاد تر بوده.
و محتوای ارزشمندتری به موازات بدست آوردن آن ها در وب سایت شما درست شود، احتمال بالا بردن آتوریتی برای شما همچنین به بیان مقاله سئو اقساطی سایت بیشتر خواهد شد.
روش های سئو در همه رنگ
قبل از توضیح درباره ی سئو اقساطی سایت باید بگوییم رنگ های متفاوت در سئو به چه معناست ؟ سئو رنگارنگ است و سه رنگ متفاوت هم دارد: سیاه، سفید و خاکستری. هر یک از این رنگ ها یک مفهوم بخصوص دارند و شما باید مفهوم آن ها را حقیقتا بدانید. به دلیل آن که مطالب سئو خیلی در هم ادغام شده و مرز بین روش های قانونی و غیرقانونی سئو، خیلی باریک است. در جهان بازاریابی دیجیتال، روش های سئو را به سه گروه بخش بندی می کنند.
سئو کلاه سفید :
اگر شما از روش های سئو صحیح به کار می برند و همه قوانین موتورهای سرچ را رعایت کنید، شما یک کلاه سفید هستید! بطور نمونه تهیه محتوای درست، لینک سازی درست و استفاده بهینه عکس ها از روش های سئو کلاه سفید هستند. مورد پر اهمیت درباره انواع سئو این است که معین کردن آن ها از همدیگر کمی اشکال دارد.
احتمال دارد شما یقین داشته باشید که همه خدمات هایتان قانونی است، ولی ناگهان مشاهده می کنید مورد خشم گوگل قرار گرفته اید.حتما درباره روش های سئو مطالعه کنید و مشاوره بگیرید. فراموش نکنید سئوی کلاه سفید بطور سریع به نتیجه نمی رسد. شما باید بردبار باشید، ایمان داشته باشید و وقت بگذارید.
سئو کلاه سیاه :
همانگونه که خودتان اطلاع دارید رنگ سیاه نماد پلیدی و بدذاتی است. سئو کلاه سیاه وقتی رخ می دهد که خواستار باشید قوانین موتورهای سرچ را دور بزنید و بویژه سر گوگل را کلاه بگذارید.
اگر فردی به شما گفت که با مبلغ کم و در مدت زمان کوتاه سئو سایت شما را تصحیح می کند.ما را در سئو اقساطی سایت دنبال نمایید.
و شما را به رتبه اول نتایج جستجو می رساند، در ارتباط با این عبارت این را هم متوجه باشید که او از روش سئو کلاه سیاه وب سایت شما را بالا می برید. بطور نمونه برایتان لینک های اسپم می سازد.
به کار بردن از سئو کلاه سیاه سبب خشم گوگل می شود! شما قرار بود با گوگل یک ارتباط عاطفی داشته باشید نه آن که به او خیانت کنید.
ما که تا به الان نشنیدهایم فردی پس از خیانت کردن به عزیزش، مجدد در قلب او جا بشود! الگوریتم های گوگل منظم بروزرسانی میشوند و گوگل حتی توسعه ترین شیوه سئو کلاه سیاه را هم تشخیص می دهد. بعد رتبه ای که بدست آوردید را از شما می گیرد. بعد یادتان باشد کار را صحیح و منظم انجام بدهید حتی اگر وقت ببرد.
سئو کلاه خاکستری :
این بخش از سئو خیلی شک برانگیزست به دلیل آن که سئو کلاه خاکستری گروهی از روش های سئو است که حقیقتا معلوم نیست قانونی به شمار می رود یا غیر قانونی! روش های سئو کلاه خاکستری مناسب ترین روش سئو هستند واگر به طور صحیحی استفاده شوند در بهینه سازی سایت خیلی اثرگذارند.
ولی مورد در مقاله سئو اقساطی سایت اینجاست که به کار بردن از آن ها خیلی ریزه کاری دارد و کار هر فردی نیست. بطور نمونه همواره تاکید می کنند که طراحی سایت خودتان را پس از زمانی عوض کنید.
این کار سبب می شود کد ها و دستورات عوض کنند و گوگل آن را به صورت محتوای جدید شناسایی می کند. به همین علت اهمیت جدیدی برای آن قائل می شود.
البته طراحی دوباره سایت برای آن که یکی از روش های سئو خاکستری به شمار می رود و به سئو سایت شما یاری کند، کار دشواری است و موارد خیلی ریزی دارد. پیشنهاد می کنیم در مقاله سئو اقساطی سایت اگر درباره روش های سئو کلاه خاکستری اطلاعات و تجربه لازم را ندارید، دست به عمل نشوید. به دلیل آن که با یک اشتباه راحت، گوگل شما را به طور دشواری جریمه می کند.
انواع سئو و بهینه سازی سایت را از کجا آغاز کنیم
پیش از هر چیز باید در مقاله سئو اقساطی سایت مشاهده کنیم اصلا مقصود ما از سئو چیست؟ آیا ما یک مجله آنلاین هستیم و خواستاریم که کاربران بیشتری جذب کنیم؟
یا یک فروشگاه آنلاین داریم و خواستاریم اشخاص بیشتری از ما خرید کنند؟ وقتی که مقصود ما از سئو معین بشود، می توانیم متناسب با مقصودمان، کاربران هدفمند جذب کنیم.
نخستین کار این است که ببیند مقصود او از فعالیت سئو چیست؟ اگر یک فروشگاه آنلاین دارا هستید و می خواهید وسایل اسباب بازی بفروشید. نه بلاگر هستید و نه در ارتباط با فشن چیزی دارید. حالا گام به گام ادامه داستان را به شما بیان می کنیم تا متوجه شوید ما چگونه وب سایت شمار را به صفحه نخست گوگل میآوریم!
۱. تحقیق لغات کلیدی :
اگر به یاد داشته باشید در اول داستان دیدیم که ۸۸۰ شخص در ماه عبارت اسباب بازی را در گوگل سرچ می کنند. شما از شنیدن این عدد خوشحال می شوید و از ما سوال می کنید:
آیا همه این 880 نفر می خواهند در اینترنت اسباب بازی بخرند؟
چند شخص از آنها به وب سایت من می آیند؟
چگونه به دیگران بگویم که به وب سایت من بیایند؟
اصلا چگونه به گوگل بگویم که من در وب سایتم اسباب بازی می فروشم؟!
نظر شما در این رابطه چیست؟ از کجا متوجه شویم که مشتری دقیقا چه فردی است و چه چیزی را سرچ می کند؟ بیایید مجدد به همان ابزار جادویی یعنی KWFinder برگردیم. همانگونه که مشاهده می کنید کوئری ها مختلف است و مشتریان عبارات متفاوتی را سرچ کردهاند.
به عبارت هایی که مرتبط به کسب و کار شما هستند و سبب می شوند و مشتریان با سرچ آن ها به سایت شما می آیند، لغات کلیدی بیان می کنند. بطور نمونه عبارات مرتبط به اسباب بازی لغات کلیدی کسب و کار شما هستند.شما باید از این لغات در وب سایت خودتان به کار ببرید تا گوگل متوجه شود عنوان وب سایت او چیست.
ولی آیا همه لغت واژه ها برای کسب و کار شما خوب هستند؟ در این مرحله شما باید یک کار خیلی اصولی انجام بدهید و آن کار تحقیق لغات کلیدی است. شما باید متوجه شوید کدام یک از این لغات ترافیک زیاد تری به سایت شما می آورد. به نظر شما چه فرقی میان دو دسته اشخاص زیر وجود دارد؟با ما در مقاله ی سئو اقساطی سایت همراه باشید.
- فردی که کلمه اسباب بازی را جستجو می کند.
- فردی که عبارت خرید آنلاین اسباب بازی را جستجو می کند.
افرادی که عبارت اسباب بازی را جستجو می کنند الزاما به دنبال خرید اسباب بازی نیستند. ممکن است آن ها می خواهند نوع جدید اسباب بازی را ببینند و یا اصلا به جستجو تاریخچه اسباب بازی برای یک تحقیق دانشگاهی می گردند.
ولی فردی که مستقیما عبارت خرید آنلاین اسباب بازی را تایپ کرده است به احتمال ۹۹٪ برای خرید آنلاین اسباب بازی آمده است.
حالا شما باید متوجه شوید مخاطبانتان چه افرادی هستند و برای خرید از شما چه راهی را طی می کنند. در دنیای دیجیتال مارکتینگ به این راه قیف فروش می گویند. بطور نمونه در اول قیف بازاریابی، اشخاصی قرار دارند که کمترین محبوبیت را به اسباب بازی دارند.
شما باید ویژگی های مخاطب را کشف کنید و محبوبیتش را متوجه شوید تا ببیند در موقعیت قیف قرار دارد. در آخر شما باید بتوانید لغات کلیدی خود را را با قیف بازاریابی مطابقت دهید.حالا بیایید در مقاله سئو اقساطی سایت لغات کلیدی شما را با هم ارزیابی کنیم و مشاهده کنیم مخاطبان شما حقیقتا چه افرادی هستند:
اسباب بازی: این لغت برای او یک لغت کلیدی اساسی است. به دلیل آن که همه افرادی که این لغت را سرچ می کنند به جستجو خرید نیستند. این اشخاص در مرحله اطلاع دادن به سر می برند. در این مرحله از قیف شما باید کاربران را از وجود خودتان اطلاع رسانی کنید .
نوع اسباب بازی: این اشخاص علاقمند به اسباب بازی هستند به دلیل آن که میخواهند ببینند نوع متفاوت اسباب بازی کدام است و اطلاعات بیشتری درباره آن بدست آورند. این مرحله همان مرحلۀ محبوبیت است به دلیل آن که مخاطبان شما به اسباب بازی علاقه نشان دادهاند.
خرید اسباب بازی: ممکن است بگویید : آهان! این دیگر همان لغت کلیدی جادویی است! ولی یک لحظه صبر کنید. صحیح است که این عبارت یکی از لغات کلیدی اصلی شما است و این گروه از مخاطبان قصد به خرید اسباب بازی گرفتهاند، ولی دقت کنید که خیلی از آن ها می خواهند حضوری اسباب بازی بخرند و دنبال آدرس یک فروشگاه در فضای حقیقی می گردند.
خرید آنلاین اسباب بازی: این دیگر خود خودش است! این عبارت لغت کلیدی اصلی شما است و شما باید این عبارت را در سایت خودتان به کار ببرید. افرادی که عبارت خرید آنلاین اسباب بازی را جستجو کردهاند، حتما به جستجو خرید آنلاین اسباب بازی آمدهاند!
تحقیق لغات کلیدی یکی از پر اهمیت ترین خدمات های سئو است.تا اینجای کار شما 4 لغت واژه دارد که می توانید از آن ها در وب سایتتان به کار ببرید.
حالا در مقاله سئو اقساطی سایت به مرحله بعد برویم تا مشاهده کنیم شما چگونه باید از این لغت واژه ها به کار ببرید تا مخاطبان به وب سایتتان سرازیر شوند.
- بهینه سازی صفحات :
همین نخست در مقاله سئو اقساطی سایت بگذارید یک مورد خیلی خیلی پر اهمیت را به شما بگوییم که متاسفانه نفهمیدن آن بیشتر کسب و کارها را به غلط می اندازد: استفاده بهینه صفحه را با بهینه سازی وب سایت غلط نگیرید! گوگل به صفحات رنک می دهد نه به دامنه ها.
خیلی از کسب و کار ها با خودشان بیان می کنند: خُب! حالا ۵۰ لغت کلیدی داریم که باید آن ها را در صفحه اصلی خود قرار دهیم! بعد همه آن ها را در صفحه اصلی سایت می چپانند.
این مسیرش نیست. البته که دامنه ای که روی آن هستید خیلی پر اهمیت است و اندازه کل لینک ها و اعتبار دامنه می تواند یاری کننده باشد، ولی مطلب بهینه سازی در اینجا بر اصول آدرس URL به URL یا همان صفحه به صفحه است.
هر صفحه یا URL می تواند برای خیلی از لغت واژه های متفاوت بهینه سازی شود، ولی در اول کار خوب است برای هر صفحه یک لغت کلیدی در نظر داشته باشید و هر URL ویژه به یک عبارت بخصوص باشد. این کار سبب می شود در شروع کار، همه چیز مرتب تر و راحت تر انجام شود. همراه ما در مقاله ی سئو اقساطی سایت باشید.
- تهیه محتوا :
این مرحله حقیقتا مرحله ای است که ما به صورت یک تهیه محتوا به آن علاقه داریم! شما می توانید برای جذب کاربر به وب سایتتان، تهیه محتوا انجام بدهید. به این معنی که مقاله بنویسید، عکس بگذارید و یا ویدئو بارگذاری کنید.
همه این موارد اشکال متفاوت محتوا هستند ولی ما در اینجا خواستاریم مشخصا به تهیه محتوای متنی بپردازیم.
به دلیل آن که تطبیق گوگل بیشتر با محتوای متنی است و در این مرحله برای شما مناسب تر است که روی محتوای متنی وقت بگزارید.لغات کلیدی اصلی شما خرید آنلاین اسباب بازی و خرید اسباب بازی است و حالا شما باید از این لغت کلیدی به نحو احسن استفاده کنید.
همانگونه که در مقاله سئو اقساطی سایت بیان کردیم، افرادی که این عبارت را سرچ می کنند، مثصود کاملا معینی دارند و به جستجو خرید آنلاین اسباب بازی هستند.پس هیچ تردیدی نیست که ما باید در وب سایت شما یک صفحه فرود درست کنیم تا کاربران با سرچ عبارت خرید آنلاین اسباب بازی، به این صفحه منتقل بشوند.
تهیه محتوای این صفحه باید دارای عکس های اسباب بازی ها، هزینه، نوع و همه اطلاعات لازم برای خرید باشد. در این مرحله کاربر شما نمی خواهد اطلاع داشته باشد اسباب بازی چه مزایایی دارد.
او از پیش به این مساله اطلاع یافته است. بنابراین یک صفحه مناسب و پر فایده و جذاب درباره لغت کلیدی اصلیتان دارا باشید تا این مرحله را با بهترین شکل پشت سر بگذارید.
هر چه لغت کلیدی اختصاص تر می شود، اندازه سرچ ماهانۀ آن کم تر می شود. این همان قیف که گفتیم است! حالا اگر شما بخواهید اشخاص بیشتری را داخل قیف کنید بنابراین باید برای لغات کلیدی بیشتری را مد نظر جای دهید.
بطور نمونه عبارت نوع اسباب بازی را در نظر داشته باشید. فردی که این عبارت را سرچ می کند مکن است به دنبال خرید اسبب بازی نباشد و تنها می خواهد اطلاع داشته باشد مدل های جدید کدام ها هستند. در واقعیت او به جستجو اطلاعات آمده است.
بنابراین در این مرحله شما میتوانید مقالاتی با موضوع مدل های اسباب بازی، مدل های تازه اسباب بازی و… بنویسد. دقت کنید که بدست آوردن رتبه در لغت واژه های عمومی دشوار تر است به دلیل آن که رقبای شما بیشتر هستند. ولی هر چه تهیه محتوای شما عملکرد تر و پر فایده تر باشد.
کاربران سایت شما زیاد تر می شوند و گوگل اعتبار زیاد تری به وب سایت شما می دهد. شما می توانید لغات کلیدی اسباب بازی های جدید، انواع اسباب بازی، اسباب بازی فکری و… را هم مد نظر داشته باشد تا بتوانید کاربران بیشتری را جذب کنید. تهیه محتوا ارتباط می سازد. ارتباط، اعتماد بوجود می آورد و اعتماد سبب به فروش می شود.
حالا شما اهمیت استفاده از تهیه محتوا را متوجه شده اید و می خواهید برای وب سایت خود محتوا تهیه کنید.
شما تصمیم دارید علاوه بر صحیح انجام دادن یک صفحه فرود شگفت، یک مقاله هم درباره اسباب بازی های مختص فکری بنویسید. حالا برای شما یک پرسش رخ داده است و شما نمی دانید مقاله باید چند لغت باشد؟
متاسفانه خیلی از اشخاص مثل شما، گمان می کنند نخستین علل اثرگذار در جذب مشتری، اندازه محتواست. این یک تفکر اساسا غلط است.
هرچند که گوگل به محتوای بیشتر علاقه زیاد تری دارد، ولی فراموش نکنید که شما دارید برای آدم های حقیقی مینویسید نه برای گوگل.ما را در محتوای سئو اقساطی سایت دنبال کنید.
اگر محتوای شما مورد اهمیت کاربران قرار بگیرد، گوگل هم به محتوای شما اعتبار می بخشد. شما نمی توانید یک مقاله را راحت و در ۱۰۰ لغت پایان یابید و یا یک مقاله را تا آخر کش بدهید. همه چیز وابسته به کیفیت محتوای شما دارد و آن که چه اندازه برای کاربران شما پر فایده است. پس فراموش نکنید:
تمام تمرکز خود را روی کیفیت محتوا بگذارید نه اندازه محتوا
مشاهده کنید کاربران شما دقیقا چه چیزی جستجو می کنند و چه درخواستی دارند. سپس تلاش کنید یک محتوا تولید کنید که اساسا به پرسش های آن ها جواب بدهد. اندازه محتوا را ماهیت محتوای شما معین می کند. واقعیت این است که استاندارد معینی در ارتباط با اندازه محتوا در وب سایت ها موجود نیست.
ولی وب سایت های معتبر جهان اعلام کردهاند که بهترین صفحات در محیط اینترنت از ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ لغت محتوای متنی داشتهاند. البته این آمار مرتبط به محتوای انگلیسی است. در ایران آمار ها مشخص شده است که محتوای فارسی خوب تر است که میان ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ لغت داشته باشد.
این آمار به این مفهوم نیست که شما نمی توانید کمتر یا زیاد تر از این حالت بنویسید، ولی تلاش کنید محتوای خود را در این اندازه ها نگه دارید. حالا ممکن است با خودتان بگویید دیجیکالا که محتوا ندارد، پس چگونه در عبارت اسباب بازی لینک نخست گوگل را بدست آورده است؟!
علتش این است که دیجی کالا خدمات های دیگری برای سئو انجام داده است که ما خواستاریم در ادامه مقاله سئو اقساطی سایت آن ها را برای شما بیان کنیم.
- عنوان سئو :
عنوان سئو همان جمله ای است که در صفحۀ سرچ گوگل نشان داده می شود و نخستین موردی است که کاربر از مقاله شما مشاهده می کند. اگر عنوان شما جالب باشد، کاربر قصد آن را می گیرد که روی آن کلیک کند.
عنوان سئو به همین علت مهم است به دلیل آن که هرچه عنوان سئوی شما جالب تر و عملکرد تر باشد، کاربران بیشتری روی آن کلیک می کنند و نرخ کلیک آن بیشتر می شود.
عنوان سئو برای گوگل هم خیلی پر اهمیت است. وفتی که یک مخاطب عبارتی را در گوگل جستجو می کند، گوگل بین عناوین سئوی مخلف می گردد و مواردی را که قرابت معنایی زیاد تری با پرسش کاربر دارند، می یابد.
برای آن که شما بتوانید برای مخاطبان و گوگل یک عنوان سئوی جالب بنویسید، باید کمی مهارت به خرج بدهید و موارد مقاله سئو اقساطی سایت را هم رعایت کنید!
لغت کلیدی مفصود را در اول عنوان سئوی صفحه جای بدهید تا کاربران در نخستین نگاه آن را مشاهده کند. بعد به آن صفت های جالب بیفزایید. اگر هم موردی به ذهنتان نمی رسد، پیشنهاد داریم لغت کلیدی خود را جستجو کنید و مشاهده کنید رقبای شما از چه عنوان هایی برای مقالات خود به کار برده اند.
عنوان سئو را در کمتر از ۵۵ لغت بنویسید به دلیل آن که اگر عنوان شما زیاد تر از ۶۰ لغت داشته باشد، گوگل آن را به طور نقطهچین نشان می دهد. تازه گوگل اکثر صفحاتی که عنوان آن ها کمتر از ۵۰ لغت است را به هیچ وجه در رنک بندی در نظر نمی گیرد. راستی از یاد نبرید که این ۵۵ لغت که بیان می کنیم با احتساب فاصله بین لغات یا همان اسپیس است.
برای هر صفحه یک عنوان سئو مختلف بنویسید به دلیل آن که در غیر این مورد گوگل شما را به دلیل تکراری بودن جریمه می کند. هیچ زمان نباید به دو عنوان سئو بر روی یک لغت کلیدی تأکید کنید.ما را در محتوای سئو اقساطی سایت همراه باشید.
- توضیحات متا :
توضیحات متا همان جملاتی هستند که زیر عنوان سئو مشاهده می کنید. این توضیحات در نتایج سرچ اثر نمی گذارد ولی اگر جذاب و عملکردی باشد سبب بیشتر شدن نرخ کلیک می شود. در توضیحات متا حتماً از لغت کلیدی به کار ببرید ولی نباید آن ها را بیش از اندازه استفاده کنید.
توضیحات شما باید راحت و جمع و جور باشد بصورتی که هم کاربر متوجه شود و هم گوگل محتوای صفحه شما را بفهمد.نوشتن توضیحات متا کمی برای شما دشوار است به دلیل آن که بهرحال توضیح دادن یک مطلب در دو سه جمله کار هر فردی نیست و کارایی کپیرایتینگ می خواهد.
پیشنهاد ما در مقاله سئو اقساطی سایت به شما این است که تا می توانید جملات مورد نظر خود را در گوگل جستجو و نتایج را ارزیابی کنید. مشاهده کنید دیگران چطور فکر می کنند و چطور می نویسند. ولی به جز مطلب خلاقیت، چند مورد بدیهی درباره نوشتن توضیحات متا موجود است که شما باید حتما آن ها را انجام دهید.
توضیحات متا باید بیشتر ۱۶۰ کاراکتر باشد.حتما در توضیحات متا از لغت کلیدی به کار ببرید به دلیل آن که در وقت نشان دادن نتایج، گوگل آن لغات کلیدی را برجسته می کند و با فونت بزرگ نشان می دهد.بعضی زمان ها گوگل از توضیحات متای شما خوشش نمی آید. بعد خودش دست به عمل می شود.
و یک بخش از مقاله شما را به عنوان توضیحات متا نشان می دهد. پس تلاش کنید خودتان توضیحات متا را مناسب با مخاطب و مناسب با گوگل بنویسید. توضیحات متای شما باید اصولی و جالب باشد تا مخاطب را راضی کند روی لینک شما کلیک کرده و داخل صفحه شما بشود.
به چه دلیل سئو پر اهمیت است
سو پر اهمیت است به دلیل آن که الان دیگر مخاطبان به صفحۀ دوم، سوم و چهارم گوگل نمی روند. فعالیتی که مخاطبان الان انجام می دهند این است که از ۵ نتیجۀ نخست به کار می برند و اگر چیزی یافت نکردند، مجدد به گوگل برمی گردند و مدل عبارت سرچشان را عوض می کند.
به این فعالیت اصلاح کوئری بیان می کنند. به این معنی که لغتی را اضافه یا کم می کنند، جمع می بندند یا کل پرسش مورد سرچ را عوض می کند.۷۵% از کلیک ها روی ۵ نتیجۀ نخست است. به این معنی اگر در ۵ نتیجۀ نخست گوگل نیستید، بیخیال کسب و کار اینترنتی بشوید!
همین است که مشخص می کند چرا سئو پر اهمیت است! وب سایت شما نباید در فهرست مناسب ترین وب سایت ها قرار بگیرید بلکه تنها باید جز ۵ تای نخست باشد! هر فردی که در رتبۀ نخست باشد، بیشترین اندازه کلیک را می گیرد. بنابرین برای برنده شدن در سئو باید در لغت کلیدی مورد نظرتان رتبۀ نخست را بدست آورید.
پس یک دفعه دیگر در مقاله سئو اقساطی سایت بیان می کنیم به علت این که خیلی حائز اهمیت است؛ اگر در ۵ تای نخست نیستید، هیچ زمان دیده نمی شوید!
۵ شایعۀ درباره سئو
همانگونه که می دانید شایعه به سرعت می پیچد! چند شخص از همسایگان شما متوجه شده اند که شما دارید برای سئو و بهینه سازی وب سایت خودش سعی می کیند. آن ها درباره فعالیت سئو توضیحاتی به شما میدهید و هر یک تجربیات خود را از شرکت های دیجیتال مارکتینگ بیان می کنند.
این سخن ها سبب می شود شما سبب سوتفاهم شود و نتواند معین کند بالاخره سئو به چه معناست و چه عملکردی دارد!شما همه پس انداز خود را برای فعالیت سئو هزینه کرده اید و حالا از دوستانتان شنیده اید که می توانید خیلی کم هزینه تر و زود تر به لینک یک برسید! ما قصد داریم یک دفعه برای همیشه به این شایعات پایان بدهیم.
سئو کم هزینه است: قیمت سئو به اندازه جستجو و رقابت در آن زمینه و شرایط رقبای شما وابسته دارد. شرکت های بزرگ ها برای سئو هزینه پرداخت می کنند و ممکن است برای یک شرکت کوچک که رقبای بیشتری ندارد، ماهانه یک میلیون تومان برای فعالیت سئو لازم باشد. مورد پر اهمیت تر این است که همواره از چند شرکت دارای اعتبار هزینه بگیرید و کیفیت مدل کار ها را مقایسه کنید.
سئو قوانین گوگل را از بین نمی برد. اگر سئو صحیح و اساسی انجام شود، اساسا قابل پذیرفتن و طبیعی است. فعالیت سئو خود را به شرکت های دارای اعتبار بسپارید به دلیل آن که اگر سئو غلط انجام شود فاجعه رخ می دهد.ما را در ادامه ی محتوای سئو اقساطی سایت همراهی نمایید.
سئو زود انجام می شود : ممکن نیست بتوانید نتیجه سئو را به طور سریع مشاهده کنید. اگر یک روزه به لینک نخست گوگل بروید، یک روزه هم سقوط خواهید کرد! به سئو وقت بدهید تا مثل قورمه سبزی جا بیفتد.
سئو تنها برای گوگل است : سئو یک معنا است و مفهوم آن بهینه سازی است. شما می توانید استفاده بهینه را در هر پلتفرمی انجام بدهید. حتی فضا های اجتماعی. بطور نمونه به کار بردن از هشتگ درست یکی از شیوه های سئو در اینستاگرام است.
سئو دشوار و نشدنی است : حقیقتا سئو خیلی آسان و محبوب است. لازم است ساختار آن را متوجه شوید. مشاهده کردید افرادی که علاقمند ریاضی هستند چه اندازه شیرین مسائل را برطرف می کنند؟ ما اطلاع داریم سئو چیست و علاقه به سئو هستیم!
با ما در سئو تهران همراه باشید.
بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی
با سئو تهران همراه باشید ….
برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید
02144030236
(دفتر)
09012805106
09218495036