نکاتی که باید درباره ی سئو بدانید

ما کارشناسان تیم سئو تهران قصد در این داریم تا در این محتوا به شما بیان کنیم که در کل سئو در تهران تکنیکی به چه معناست و ما چگونه می توانیم سئو ی تکنیکال داشته باشیم ، همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

همه ما گوگل با آشنایی داریم و پرسش های خود را از آن سوال می کنیم. هر وقت که عبارتی را در گوگل سرچ می‌کنیم،‌ نتایج مختلفی به ما نشان می‌ دهد. چه موردی سبب می‌ شود در کسری از ثانیه توانایی داشته باشیم به نتایج مربوط دسترسی پیدا کنیم؟

گوگل براصول چه اصولی ترتیب صفحات نشان داده‌ شده را معین می‌ کند؟ گوگل علل مختلفی را در نظر می‌ گیرد اما هر سایت همچنین اقداماتی را صورت می‌دهد تا در صفحه نتایج گوگل بالاتر جای گیرد. این کار ها به مفهوم سئو کردن سایت است. در این مقاله سئو در تهران تکنیکی قصد داریم با معنای سئو آشنا شویم و بعد از اینکه اطلاع دانستیم سئو چیست.

اساس سئو در تهران تکنیکی و فعالیت هایی که برای سئو کردن سایت لازم است انجام گیرد را بشناسیم. در جلسه نخست سئو درباره معانی کلی سئو صحبت خواهیم کرد و به شما خواهیم بیان کرد چه عللی سبب می‌ شود با سرچ لغات مختلف در گوگل،‌ نتایج مختلفی را دیدن کنید.

سئو در تهران تکنیکی

موتور های سرچ چطور کار می‌ کنند؟

موتور های جستجو مثل کتابخانه‌ های عصر دیجیتال هستند. آن ها براساس ذخیره نسخه‌ های کتاب ، نسخه‌ هایی از صفحات وب را ذخیره می‌ کنند. زمانی که یک لغت یا عبارت را در موتور جستجو تایپ می‌ کنید، موتور جستجو در میان همه صفحات وجود داشته و تلاش می‌ کند بهترین نتایج را نشان دهد.

برای این فعالیت و به دست آوردن نتایج درست از الگوریتم‌ ها به کار برده می‌ شود. فردی دقیقاً نمی‌ داند که این الگوریتم‌ ها چطور کار می‌ کنند، ولی با سرنخ‌ هایی که گوگل به ما داده است می‌ توان نتایج مناسبی گرفت. گوگل در مقاله «الگوریتم های جستجو چطور کار می کنند» عنوان کرده است.

الگوریتم‌ های سرچ برای به دست آوردن پر فایده ترین اطلاعات، به علل متفاوتی از جمله لغات عبارات جستجو شده، ارتباط صفحات سایت، زمینه کاری و تخصص سایت، شرایط مکانی و تنظیمات کاربر دقت می‌ کنند.اهمیت هر علل بسته به ماهیت عبارت سرچ شده، مختلف است.همراه ما در محتوای سئو در تهران تکنیکی باشید.

به عنوان نمونه،‌ برای مطالب شامل اهمیت زمانی مثل اخبار، جدید بودن محتوا شامل اهمیت زیاد تری است. برای سایت‌ هایی که موقعیت مکانی مهم است،‌ مثل وب‌سایت دندان پزشکان نتایج مشخص کرده است براساس شرایط کاربران، مختلف خواهد بود. همینطور نتایج نشان داده شده برحسب سرچ های پیشین کاربر و انتخاب‌ های او همچنین مختلف است.

به عبارت ساده، با سئو کردن مطالب می‌ شود به موتور های سرچ نشان داد محتوای شما مناسب ترین نتیجه برای عنوان مورد نظر است. علت این کار این است که همه موتور های سرچ یک هدف هماهنگ دارند: نمایش بهتر و مناسب ترین نتایج به مخاطبان خود شیوه انجام این کار وابسته به موتور جستجوی مورد نظر دارد.ما را در مقاله ی سئو در تهران تکنیکی دنبال نمایید.

به علت دقیق تر بودن الگوریتم های گوگل و نشان دادن نتایج بهتر، این موتور جستجو، مورد علاقه ترین موتور سرچ در دنیا است و بیشتر از همه برای سئوی سایت به آن دقت می‌ شود. گوگل برای نشان دادن نتایج بهتر به کاربران از الگوریتم‌ های مختلف مثل رنک برین، الگوریتم موبایل و الگوریتم مرغ مگس به کار می برد تا از بین میلیون‌ ها صفحه، مربوط ترین نتایج را در کسری از ثانیه نشان دهد. درباره مدل های الگوریتم‌ های گوگل و شرح بیشتر درباره آن‌ ها در جلسات آتی توضیح داده‌ شده است.

انواع سئو چیست ؟

سه نوع سئو موجود است که برای کامل کردن برنامه سئوی سایت به آن احتیاج دارید: سئوی داخلی، سئوی فنی و سئو خارجی. با تجزیه برنامه و فکر کردن در مورد سئو به صورت این سه مدل، سازماندهی و اجرای برنامه‌ های بهینه‌ سازی خیلی راحت تر خواهد بود.

در این مقاله سئو در تهران تکنیکی، مراحل مهم برای بهینه‌سازی سایت براصول فاکتور های سایت معین شده است. بعضی از مراحل مرتبط به سئوی فنی و بعضی مربوط به سئوی داخلی هستند. در ادامه مقاله انواع سئو به تفضیل گفته شده اند.

سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه سفید

“سئو کلاه سفید” به روش های سئو بیان می‌ شود که دارای تعیین برنامه سئو براساس قوانین موتور جستجو است. تمرکز اساسی سئوی کلاه سفید برای عرضه ارزش بیشتر به کاربران است.

“سئوی کلاه سیاه” به روش ها و برنامه هایی اشاره دارد که تلاش در فریب موتور های جستجو دارند. سئو کلاه سیاه می‌ شود وب‌سایت‌ ها را در معرض ریسک جریمه و یا پنالتی شدن و پاک کردن از نتایج جستجو قرار دهد. این سئوی کلاه سیاه بر استفاده بهینه مطالب تنها برای موتور جستجو متمرکز است و تجربه مخاطب را در نظر نمی‌ گیرد.

در مقاله سئو در تهران تکنیکی درباره به چیستی سئو، اهمیت و علل موثر بر آن، انواع سئو و سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه سیاه بیان کرده ایم. در ارتباط به الگوریتم‌ ها گوگل بیان کردیم.

بیشتر بخوانید : ادمین اینستاگرام

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran