الگوریتم‌ های گوگل درباره ی سئو

الگوریتم‌ های گوگل و اصول تخصصی سئو در تهران شخصی، همواره در حال تغییر هستند. این عنوان می‌ تواند برای صاحبان کسب و کار های کوچک که علم پایه‌ای تخصصی ندارند، خوشایند نباشد.نمی‌خواهیم وارد جزئیات شویم بطور نمونه بگوییم یک عکس بزرگ، بیشتر در صفحات نخست گوگل باقی می‌ ماند یا کمتر؟

بلکه خواستاریم موضوع را از نظر کلی‌تری بررسی کنیم. گوگل می‌ خواهد برای کاربران موتور سرچش نتایج مناسبی ارائه دهد و اگر شما با مقصود به دست آوردن مشتری فعالیت کنید، رتبه بندی خیلی مناسبی در گوگل بدست می‌ آورید. موردی است که حتی یک تازه کار هم می‌تواند آن را متوجه شود.

به صورت معین، سه اساس پایه‌ای در سئو وجود دارد که سبب می‌ شود بدون دارا بودن دانش تخصصی خاص، به مقصود خود که بدست آوردن نتایج مناسب از گوگل است، دست پیدا کنید. در ادامه مقاله سئو در تهران شخصی با این سه اصول همیشه پابرجا، بیشتر آشنا می‌ شویم.

سه اصول کلیدی و مهم درباره ی سئو

۱. کاربر نهایی همواره مهم‌ ترین مقصود ما است :

گوگل خودش یک کسب و کار است که خواستار است محصول خیلی خوبی ارائه دهد. به این معنی که خودش هم می‌خواهد نتایج مربوط و ارزشمندی را برای جستجوی کاربرانش بوجود آورد. خیلی از صاحبان کسب و کار های کوچک، سروکار با نوشتن الگوریتم‌ های جستجو می‌ شوند ولی این فکر عاقلانه‌ای نیست.

زمانی در حال نوشتن محتوا هستید، به گوگل فکر نکنید، به مقصود نهایی فکر کنید. محتوای شفاف، ساختاریافته و آموختنی آماده کنید. اگر برای مخاطب حقیقی تان که انسان ها هستند بنویسید، نوشته شما برای الگوریتم‌ ها مناسب خواهد بود.

۲. خودتان را کلاه سفید نام ببرید :

کلاه سیاه‌ های سئو که در این مقاله سئو در تهران شخصی بیان شده می‌ خواهند سیستم را فریب بدهند و اصول مشهور گوگل را دور بزنند. کلاه سفید های سئو، روی اصول گوگل ایستادگی می‌ کنند. روش های کلاه سیاه‌، نتایج سریعی درست می‌ کند ولی هیچگاه نتایج بادوامی نیستند. یک سئوی مناسب و پایدار به یک عملکرد کلاه سفید نیاز دارد.

بنابراین سعی نکنید که گوگل را بازی دهید. شما احتیاجی به متوسل شدن به حیله یا خریدن لینک ندارید. تنها کافی است روی محتوای مهمی تمرکز کنید که شامل کلیدواژه‌ های صحیح و واقعی باشد و به صورت طبیعی از سایت‌ های دیگر لینک بدست بیاورد. به جای کاربرد از میانبر ها، کار حقیقی و درست را انجام دهید.

۳. از همه فرصت‌ ها استفاده کنید :

اگر سعی کنید به زور کلید لغت در متن‌تان استفاده کنید، کلا فکرش هم غلط است چه برسد به انجام دادن آن. مسیر درست این است که از لغت واژه‌ ها به طور اصلی و حقیقی استفاده کنید. اگر در نظر مقاله سئو در تهران شخصی تمرکز خود را بعد از نوشتن مطالب مناسب، روی استفاده از عنوان‌ های صحیح و به‌جا و توضیحات متای قوی بگذارید، یقین یابید مناسب ترین نتیجه را بدست می‌ آورید.

ادامه ی اصول های سئو

4- محتوای با کیفیت :

شما می توانید تمام روش ها سئو که در دنیا وجود دارند را فرا بگیرید و برای سئوی سایت خود به عمل آورید ولی اگر محتوای باکیفیتی بر روی وبسایت خود نداشته باشید، هیچ یک از آن ها به شما یاری نخواهند کرد. پس فقط کاری که باید انجام دهید این است که مقالات مناسبی بوجود آورید.با ما در محتوای سئو در تهران شخصی همراه باشید.

و در این مقالات به حل اشکال کاربران دقت داشته باشید. پس می توان متوجه شد که چرا مطالب وبلاگ ها زیادی هستند، آن ها دارای لغات زیادی می شوند تا بتوان تحلیل مناسبی در مورد آن ها نوشت و عناوین مد نظر را از هر زاویه ای پوشش دهند. با دقت به تحقیقات صورت داده شده، طول ایده آل برای یک مقاله که بر روی سایت جای می گیرد 1600 کلمه می باشد.

برای جال تر کردن محتوای خود برای کاربران عادی، از محتوای چند رسانه ای به کار ببرید. برای نمونه در مقاله سئو در تهران شخصی، بررسی کالا به طور فایل ویدئویی، مناسب ترین نتیجه را برای سایت های فروشگاهی اینترنتی می دهد. این مدل محتوای ویدئویی به کاربران اجازه می دهد تا در مورد کالا ها و فعالیت شما مطالب بیشتری فرا بگیرند.

و به خرید مالا پس از دیدن فیلم ترغیب شوند.رعایت کردن این سه اصول می‌ تواند در رتبه‌بندی شما در گوگل اثر زیادی داشته باشد. برخی ها تصور می‌ کنند که سئو، عنوانی پیچیده است و برای انتشار دادن مطالب پربازدید باید علم فنی پیچیده ای داشت؛ ولی این گونه نیست. همین اساس ساده که در مقاله سئو در تهران شخصی نام برده شد می‌ تواند اساسی ترین علل موفقیت شما در سئو باشد. می‌ توانید آزمایش کنید و نتیجه‌اش را مشاهده کنید.

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام