اساس سئو چیست

از تگ های سربرگ به کار ببرید :

در مقاله ی سئو در تهران همیشگی قبل از هر توضیحی باید بگوییم که تگ های سربرگ (h1 , h2 , h3) باید برای نماد گذاری و جدا کردن قسمت های صفحه به عمل برده شوند. پر اهمیت ترین آن ها بدون تردید (h1) است. از این تگ باید برای صورت های صفحه به کار برده شود و حتما باید دارای لغت کلیدی مورد نظر خودتان هم باشد.

برای زیر عنوان ها هم می شود از (h2) و (h3) به کار ببرید و در این قسمت ها هم لغات کلیدی مربوط را به کار ببرید ولی زیاده روی نکنید.سیستم اداره محتوای شما باید از تگ های header را پشتیبانی کند تا در نظر مقاله سئو در تهران همیشگی توانایی داشته باشید آن ها را در مطالب جای دهید.

بوجود آوردن برچسب های عنوان اثرگذار :

تگ عنوان صفحه شما برای موتور های سرچ و مخاطبان سایت شما خیلی پر اهمیت است. این عنوان در تب مرورگر نشان داده می شود، در نتایح سرچ گوگل و زمانی کاربر صفحه را بوک مارک می کند نشان داده می شود.موتور های سرچ از برای معین کردن محتوای صفحه از تگ عنوان به کار می برند، بنابراین زمانی عنوان را می نویسید موارد زیر از مقاله سئو در تهران همیشگی را رعایت کنید.

• لغت کلیدی های اصلی را در اول عنوان قرار دهید.موتور های سرچ از آن ها به کار می برند و در نمایش در رنک بندی ها آن ها را بولد مشخص می کند.

• از اسم برند خود در عنوان به کار ببرید.این فعالیت می تواند احتمال شناخته شدن برند شما بواسطه مخاطبان را افزایش دهد.

• عنوان ها را مثل دکمه های فراخوان به انجام (call to action) بنویسید.عنوان های خود را توصیفی نوشتاری کنید.سئو در تهران همیشگی

چگونه محتوای خود را سئو کنیم

• عنوان ها را کم کنید.عنوان ها نباید زیاد تر از 65 تا ۷۵ کارکتر شوند ( در حدود ۱۰ تا ۱۵ لغت). بیشتر موتورهای سرچ عنوان های بیشتر از این اندازه را ناقص مشخص می کند.بیشتر سیستم های اداره محتوا به طور پیش فرض عنوان ها را بوجود می آورند ولی شما اجازه تغییر دادن آن ها را دارید. عنوان تمام صفحات را سفارشی کنید.

توضیحات متا را نوشتاری کنید،متا تگ ها به این دلیل ساخته شده اند که هر نوع اطلاعاتی را به موتور های سرچ عرضه دهند. با این صورت مقاله سئو در تهران همیشگی موتور های سرچ دیگر به خیلی از آن ها کارایی نمی دهند. برای نمونه لغات کلیدی متا دیگر مهم نیستند و برای سئو مهم نیست.

در حقیقت لغاتت کلیدی متا به رقیبانتان یاری می کند تا از لغات کلیدی مدر نظر شما آگاهی شوند. در صورتی که بیشتر سیستم های اداره محتوا اجازه اساسی کنترل تگ های متا را به شما می دهند ، تنها توضیحات متا برای سئو پر اهمیت می باشد.

با آن که آن ها در رنک بندی در موتور های سرچ اهمیت ندارند، ولی مخاطبان را تشویق می کنند تا در صفحه نتایج موتور های سرچ بر روی لینک شما کلیک کنند.در صفحه نتایح موتور های سرچ طبق مقاله سئو در تهران همیشگی توضیحات صفحه شما در زیر عنوان نشان داده می شود و مثل عنوان ها لغات کلیدی به عمل رفته در آن ها بولد خواهند شد.

برای به دست آوردن مناسب ترین نتیجه از توضیحات قوانین نوشتن عناوین را در ان ها انجام دهید و طول آن ها را میان ۱۵۰ تا ۱۶۰ کاراکتر بنویسید و از لغات کلیدی هم در آن ها به کار ببرید. همینطور از به کار بردن تکراری از توضیحات پرهیز کنید.از خصوصیت اسم جایگزین (ALT) تصاویر به کار ببرید.

شما احتمال دارد طبق مقاله سئو در تهران همیشگی برای خرید آیفون جدید سرچ کنید و یک تصویر مناسب از آن را مشاهده کنید و خرید خود را انجام دهید. این نوعی است که شما تصاویر را مشاهده می کنید ولی موتور های سرچ به همان شیوه تصاویر را مشاهده می کنند. آن ها به تگ ALT وابسته هستند که عکس را برایشان توضیح دهد.

با به کار بردن از تگ ALT بطور نمونه ” آیفون ۱۰ با رنگ مشکی” شما عکس را برای متور های سرچ توصیف می کنید. خصوصیت اسم جایگزین عکس موقعیت مناسبی برای قرار دادن لغت کلیدی تان می باشد. آن ها را شرحی، دقیق و اساسی وارد کنید. با این کار عکس شما کارایی سرچ در قسمت تصاویر را هم پیدا می کنند که می تواند ترافیک مناسبی را برای شما بوجود آورد.

به دلیل این کار ها که در مقاله سئو در تهران همیشگی بیان شده همواره باید برای تصاویر مهم خود خصوصیت ALT را به کار ببرید.URL های مخاطب دوستانه درست کنید.URL ها یا آدرس های وب در طراحی سایت شما خیلی پر اهمیت می باشند و در چندین بخش نمایش داده می شوند.

در صفحه نتایج گوگل میان عنوان و توضیحات، در بخش URL مرورگر، و زمانی کسی به لینک شما رجوع می کند. شما می توانید با درست کردن URL های واضع و کوتاه به مخاطب درک مناسبی از محتویات صفحه بدون مشاهده آن بدهید.

بیشتر بخوانید : لوگو خبر فوری

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran