درباره سئو سایت آرایشی

مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ، ارائه دهنده خدمات تخصصی سئو سایت آرایشی، در کوتاه ترین زمان ممکن بصورت اقساطی و فوری توسط برترین متخصصین سئو سایت در ایران ، همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئوتهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

 سئو چیست؟

این عبارت کوتاه شده Search Engine optimization یا همان بهینه سازی سایت های مختلف ازجمله آرایشی برای موتورهای جستجو است که مقصود اصلی آن بدست آوردن جایگاه مناسب و بالا در نتایج موتور های جست و جو است است.

بصورت روزانه مخاطبین متعددی کلمات مورد نیاز خود را در گوگل سرچ میکنند و این موتور جستجو پیشنهاداتی در راستای عبارات جستجو شده به آنها نمایش خواهند داد.

هر چقدر پوزیشن شما در لیست نتایج بهتر باشد شانس زیادتری برای جذب مخاطبین خواهید داشت و اصطلاحا سئو سایت آرایشی شما بهتر است.

روش های سئو سایت آرایشی مجموعه ای از دانش، خلاقیت و بررسی های تخصصی هستند و روش های متعددی برای سئو سایت آرایشی وجود دارد اما همه آنها در هدف مشتر هستند. هدف اصلی همه رسیدن به رتبه نخست گوگل است.

چرا به سئو سایت آرایشی نیاز داریم؟

سرچ انجین ها مانند یاهو، بینگ، یاندکس و از همه محبوب و پر اهمیت تر گوگل با وارد شدن به سایت های اینترنتی محتوای آنها را چک کرده و بر طبق موضوع ارزش گذاری و رتبه بندی خواهند نمود.

برای انجام این کار از الگوریتم های بسیار سختی استفاده میشود که هیچ شخصی از آن اطلاع ندارد برای نمونه فاکتورهای گوگل برای رتبه بندی سایت ها بیش از 3۰۰ مورد می باشد.

مخاطبان فضای وب برای پیداگردن محتوای مورد نظر خود به انواع موتور جستجو مراجعه نموده و از بین نتایج نمایش داده شده جواب خود را دریافت خواهند نمود.

تعداد سرچ در اینترنت بصورت روزانه در حال بیشتر شدن است و در حال حاضر بیش از 8 میلیارد جستجو در روز صورت می پذیرد.

هر اندازه سهم شما از این مخاطبین بیشتر باشد شانس مناسب تری برای فروش محصولات آرایشی، ارایه خدمات یا حتی دریافت تبلیغات آرایشی و بهداشتی خواهید داشت.

برای بدست آوردن مخاطب بیشتر به سئو سایت آرایشی و حضور در صفحه نخست گوگل وابسته خوهیم بود.

آیا فقط سئو سایت آرایشی کافیست؟

چند سال گذشته برترین کانال بازاریابی اینترنتی سئو سایت آرایشی  بود؛ البته الان هم همین موضوع صدق می کند اما کانال‌های دیگری مانند فیلم، شبکه‌های اجتماعی و.. هم رشد بسیار مناسبی داشته‌اند و نمی‌شود از آنها چشم‌پوشی نمود.

بسیار جالب توجه است که همه کانال‌های متفاوت بازاریابی برخط با هم در ارتباط می باشند و می‌توانند به بهبود هم دیگر به شکل مستقیم و غیرمستقیم کمک شایانی کنند.

اگر اندکی به این مبحث فکر کنیم متوجه خواهیم گردید که در آخر این فقط جایگاه سایت نیست که دارای اهمیت ویژه است. تصور نمائید سایت شما با عبارات کلیدی مورد نظر در صفحه نخست نتایج گوگل نمایش داده می شود و میزان ورودی کاربران بسیار خوبی دارد اما موقعی که به نرم افزار بررسی و آنالیز سایت خود مراجعه می‌ نمائید متوجه می‌ گردید که نرخ Bounce Rate یا نزخ پرش سایت آرایشی شما ببیشتر از هفتاد درصد است.

بدین مفهوم که بیش از ۷۰ درصد بازدیدکنندگان سایت آرایشی شما به محض بازدید از سایت شما یا از سایت شما خارج شده‌اند یا به نتایج گوگل بازگشته‌اند.

زمانی که مخاطب پس از بازدید از سایت آرایشی شما و بدون بررسی از صفحات سایت شما به نتایج جستجو برمی گردد به آن Pogo-Sticking بیان می‌شود که می‌تواند برای موتورهای جستجو یک نشانه بسیار منفی از طرف سایت شما باشد.

بخاطر اینکه شما نتوانستید مشکل مخاطبین را حل کنید و مخاطب برای سرچ بیشتر و یافتن جواب مناسب مجددا به صفحه‌ی جستجو بازگشته است.

دائما این را در تحت نظر داشته باشید که موتور های جست وجو در حال حاضر از الگوریتم فراگیری ماشین یا Machine Learning Algorithm بهره می برند و با استفاده از آن توانسته به پیشرفت های بسیار خوبی در تعداد زیادی از فعالیت های خود دست پیدا نمایند.

کلیه بخش های وب سایت شما از برنامه های HTML و CSS گرفته تا فایل های جاوا اسکریپتی که بهره می برید به همراه محتوای سایت آرایشی شما مثل قطعات یک پازل زیر ذره‌بین گوگل کنار یک‌دیگر قرار خواهند گرفت و از فیلتر الگوریتم‌های سنگین گوگل عبور می‌کنند.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran