جهت مشاوره رایگان با کارشناسان سئو تهران در ارتباط باشید

09367511706 – 02144030236

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran

آنالیز وب سایت

آنالیز وب سایت اولین کاری است که در بهینه سازی سایت انجام داده می شود. در این مرحله سایت از نظر ساختاری و محتوایی آنالیز شده و مشکلات فنی و ساختاری مشخص می گردد.

تحلیل رقبا

سئو جنگ با رقبا است. در واقع اگر شما در یک کلمه کلیدی رقیبی نداشته باشید همواره رتبه 1 گوگل خواهید بود. تحلیل رقبا به شناخت نقاط قوت و ضعف رقبای کسب و کارها می پردازد.

سئو تکنیکال

مشکلات فنی و تکنیکال گاه عامل مهمی در عدم رتبه گرفتن سایتها هستند. تا زمانیکه مشکلات سئو تکنیکال سایت حل نشده باشد نباید انتظار دریافت رتبه های بسیار بالا را داشت.

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی به ما می گوید که دقیقا باید بر روی چه کلمات کلیدی کار کنیم. بسیاری از کلمات کلیدی که در ابتدا در ذهن مدیران سایت است، کلمات درستی برای کسب و کار نخواهد بود.

تولید محتوا

محتوا پادشاه است. اگر سایت شما محتوایی نداشته باشد گوگل چیزی برای نمایش به کاربر نخواهد داشت. محتوا علاوه بر نقشی که در سئو دارد، در درک کاربر از کسب و کار شما نیز تاثیر زیادی دارد.

لینک سازی

لینک سازی کاتالیزور و معجون انرژی بخش سئو است. لینک سازی علاوه بر افزایش اعتبار سایت باعث افزایش رتبه کلمات کلیدی نیز خواهد شد.

نتیجه گرفتن یک کسب و کار از نظر سئو در کوتاه مدت و با سرعت صورت نمی گیرد، بلکه نیازمند زمان کافی است. در سرویس هایی که هدف رشد وب سایت است مدت زمان همکاری بایستی طولانی مدت باشد.

هر وب سایتی بسته به شرایط فعلی وب سایت و حوزه ای که در آن به فعالیت می پردازد می‌تواند در بازه های زمانی متفاوتی به نتیجه برسد.

از این رو برخی کلمات ممکن است در 6 ماه به رتبه های مناسب برسند، در صورتیکه برای رتبه گرفتن در برخی کلمات سخت تر گاه زمانی بیش از یکسال نیاز است.

برنامه سئو یک وب سایت نسبت به وب سایتی دیگر کاملا متفاوت است و نمی توان یک استراتژی مشخصی داشت و برای تمام سایت ها از آن استفاده کرد. از این رو ممکن است هزینه ماهانه اجرایی سرویس سئو برای یک سایت دو  یا چند برابر سایتی دیگر باشد.

هزینه های سرویس سئو در فایل پروپوزال برای هر درخواست محاسبه شده و ارسال می گردد.

از این رو برخی کلمات ممکن است در 6 ماه به رتبه های مناسب برسند، در صورتیکه برای رتبه گرفتن در برخی کلمات سخت تر گاه زمانی بیش از یکسال نیاز است.

در صورتیکه قصد دارید تا از سرویس سئو تخصصی سئو تهران استفاده نمایید، اولین قدم ارتباط با کارشناسان سئو تهران است. 

پس از تماس تلفنی یا ارسال پیام، کارشناسان ما سایت شما را بررسی خواهند کرد و ممکن است اطلاعات و دسترسی های بیشتری از کنسول گوگل یا آنالیتیکس درخواست شود و پس از بررسی دقیق، پروپوزال بهترین پلن سئو برای وب سایت شما ارائه خواهد شد.

معمولا پروپوزال های ارائه شده بصورت 6 ماهه یا یکساله می باشند.

درباره سئو سایت انگلیسی

مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ، ارائه دهنده خدمات تخصصی سئو سایت انگلیسی، در کوتاه ترین زمان ممکن بصورت اقساطی و فوری توسط برترین متخصصین سئو سایت در ایران ، همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئوتهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

توضیح دقیق مفهوم سئو سایت انگلیسی

موتورهای جستجو که پر استفاده ‌ترین آنها گوگل، فایرفاکس و یاهو می باشند، پیج وب را از سرتاسر جهان اینترنت بر طبق لغات جستجو مرتب نموده و به مخاطبین نشان می‌دهند. در سئو سایت انگلیسی هدف بهتر شدن جایگاه سایت در لیست نتایج موتور جستجو می باشد.

در دیدار های مشاوره برای مشتریان بیشتر با یک مثال دقیق، مفهوم سئو را به نحوی ساده به آنها معرفی می‌ نمائیم.

استفاده از سئو سایت انگلیسی SEO در ارتقای وبسایت در نتایج جستجو، بسیار زیاد شبیه به شرکت در کلاس کنکور و یادگیری متد های مختلف تست‌زنی است.

یقینا، هستند اشخاصی که بدون استفاده از کلاس کنکور و راه ‌های تست‌زنی و فقط با خواندن کتاب‌های درسی، رتبه‌های بسیار خوبی بدست می آورند، اما حقیقتا باید به شما بگویم که این اشخاص زیاد نبوده و بسیار نادرند.

اگر به فکر قبول شدن در کنکور با رتبه تک رقمی هستید، بهره بردن از کلاس کنکور و متد ‌های تست زنی در کنکور در کنار مطالعه دقیق منابع مختلف کمک درسی و جزوات اساتید طراح  کننده پرسش ها یک راه شناخته شده مطمئن برای بدست آوردن نتیجه دلخواه است.

اگر به یاد حضور داشتن در بالای نتایج جستجوی گوگل و بهتر شدن رتبه گوگل هستید باید وب سایت خود را اصطلاحا سئو سایت انگلیسی SEO کنید یا به بیانی دیگر قواعد سئو سایت انگلیسی را بر روی سایت خود بهینه سازی موتور جستجو Search Engine Optimization صورت دهید.

این مقاله سئو سایت انگلیسی برای کیست؟

اگر شما صاحب یا مدیر یا اجرا کننده هر مدلی از محتوا در فضای رسانه‌های آنلاین می باشید یا مالک کسب و کاری هستید و قسمتی از تبلیغات یا خدمات کاری شما آنلاین است و از روش اینترنت کسب درآمد می‌ نمائید، این مقاله سئو سایت انگلیسی برای شما نوشته شده است.

همچنین اگر اهل فن هستید و همه کاره وب سایت خودتان و علاقه دارید از آخرین تجربیات برتر مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران در مورد سئو سایت انگلیسی مطلع شوید این مقاله برای شما نوشته شده است.

اما اگر به دنبال مسیری برای توی چشم آمدن کسب و کار خود در منطقه جغرافیایی مخصوصی می باشید باید وارد مبحث سئو محلی یا Local SEO گردید و اطلاعات مورد نیاز را به دست بیاورید، البته نخست بهتر است با  قواعد اصلی این پست آشنا گردید و سپس سراغ موضوعات زیر شاخه مبحث سئو سایت انگلیسی بروید.

اهمیت سئو سایت انگلیسی SEO در چیست؟

موتورهای جستجو برای در چشم ماندن در بین مخاطبین خود باید نتایج پر کاربرد و به درد بخور را در مناسب ترین جای لیست نتایج جستجو به مخاطبین نشان دهند.

برای نمونه موقعی که شخصی در گوگل جست و جو می‌کند بنزین گران یا گران شدن بنزین گوگل باید به شکل دقیق صفحه‌ای را برای مخاطبین به نمایش بگذارد که تعرفه گرانی بنزین یا قیمت بنزین گران شده در سال ۹۸ را به آن ها نشان می‌دهد.

آمار و اطلاعات دقیقق
حدود 95٪ از محتوای بارگزاری شده روی اینترنت ترافیک اورگانیک از موتور جستجو به دست نمی آورند. این یعنی حجم بالایی از محتوای بیهوده روزانه در حال تولید می باشد.

یک موتور جستجو موقعی در به دست آوردن کاربران خود موفق می باشد که در ارتباط ‌ترین و مفیدترین حاصل ممکن را در جایگاه نخست گوگل به شکل یک لینک به مخاطب خود معرفی کند.

مخاطب سایت با کلیک بر روی لینک و بازدید و استفاده از محتوای معرفی شده، اطمینان حاصل پیدا خواهد کرد که موتور جستجو پرسش و خواسته او را به شکل مناسبی درک می کند و از آن موتور جستجو در آینده بیشتر و گسترده‌تر بهره خواهد برد.

عبارهای یک سئو سایت انگلیسی خوب از دید موتور جستجو

اینجاست که بین وبسایت‌های شبیه به هم، رقابتی طاقت فرسا به وجود می آید. با یک عبارت سرچ Search Query که مخاطب آن را وارد می‌کند، موتور جستجو باید کدامین سایت را انتخاب نموده و به مخاطب پایانی نشان بدهد؟ موتور جستجو سایتی را انتخاب می‌کند که:

  • بر روی بیشتر شدن سرعت بارگذاری صفحات خود فعالیت تخصصی کرده باشد و مخاطب مورد نظر را معطل نکند. این یکی از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار بر ارتقای سئو سایت انگلیسی است.
  • برای مخاطب طراحی شده باشد و نه برای موتورهای جستجو و گوگل.
  • پیج های سایت قابل خزش Crawlable بوسیله خزنده موتورهای جستجو باشند.

  • رابط کاربری User Interface غیر پیچیده و استاندارد و در عین حال در چشم ماندگاری داشته باشد. بهره بردن از رابط کاربری استاندارد و خوبی یکی از اصول نخستین در بهینه سازی موتور جستجو است.
  • تجربه کاربری User Experience مناسبی را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارد و مخاطب را سردرگم و خسته ننماید.
  • نرخ پرش Bounce Rate کمی داشته و مخاطبین مایل به حضور داشتن در صفحات متفاوت سایت باشند و بلافاصله پس از ورود بیرون نروند. چنین سایتی جذاب و درگیر کننده Engaging کاربران است. کم شدن نرخ پرش، اثر مستقیمی بر سئو سایت انگلیسی دارد.
  • عمر و پیشینه History درازی داشته باشد که خود این موضوع نوعی اعتبار است و اصطلاحا جدید به میدان نیامده باشد.
  • اسم دامنه اینترنتی Domain Name سایت ارتباط مفهومی مناسبی با کلمه و عبارت مورد جستجو داشته باشد.
  • محتوای غیر کپی و یونیک Quality Content با حجم و کمیت قابل قبول به مخاطب ارائه دهد.

  • از محتوای خلاصه شده Thin Content و سطحی خودداری شود به طور جدی. سعی کند اندازه و کمیت محتوا را در کنار محتوای باکیفیت برای بدست آوردن رضایت کاربر مد نظر قرار دهد.
  • محتوای یونیک و دسته اول و کپی نشده ای Unique Content داشته باشد و از محتوای کپی جدا خود داری کنید.
  • مقاله ای مرتبط Relevant Content با پوشش مناسب بر حوزه مورد جستجو ارائه نماید. چنین محتوایی از اعتبار مفهومی Topical Authority مناسب بر حوزه مورد جستجو برخوردار است.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

با سئو تهران همراه باشید ….

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144030236

(دفتر)

09012805106

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran