نقش سئو در دیزاین سایت چیست

توجه داشته باشید که برخی از این موارد و فرایند های سئو سایت فروشگاه اینترنتی بهتر است در وقت طراحی سایت در گمان گرفته شوند. سایتی که ساختار مناسبی داشته باشد، خزنده‌ های گوگل را بیشتر راضی خواهد کرد.

استفاده بهینه آدرس (url) صفحات سایت : گوگل به آدرس همه صفحات سایت دقت می‌رکند. هر چه این آدرس‌ ها کوتاه‌تر، خواناتر و مربوط تر باشند، خوب است.

تحقیق لغات کلیدی keyword research : مفهوم از تحقیق لغات کلیدی این است که بررسی کنید مخاطبان احتیاج های خود را با چه لغاتی در اینترنت جست‌وجو می‌ کنند. با این تحقیقات می‌ توانید محتوای سایت را بر اصول احتیاج های مخاطبان درست کنید. برای پیدا کردن این کلمات ابزار های متفاوتی وجود دارد.

بهینه ‌سازی عنوان سئو meta title : عنوان سئو به بیان مقاله سئو سایت فروشگاه اینترنتی همان تیتری است که در در صفحه گوگل نشان داده می‌شود. یک عنوان جالب انتخاب کنید که  لغت کلیدی اصلی در آن به کار رفته باشد. این عنوان را کمتر از ۵۵ لغت انتخاب کنید و با تگ H۱ قرار دهید.

بهینه‌ سازی ساختار متن

این فعالیت را با به کار بردن از سرنویس های H۱، H۲، H۳ و … صورت می دهید. عنوان با سرنویس H۱، تیتر های اصلی با H۲ و زیرشاخه های آن ها با H۳ و … معین می شود. این فعالیت هم به گوگل یاری می کند ساختار متنتان را خوب تر تشخیص بدهد و هم کاربران نظم خوب تری در نوشته می بینند.

بهینه‌سازی انکرتکست‌ ها : مفهوم از انکرتکست در مقاله سئو سایت فروشگاه اینترنتی لینک‌ هایی است که داخل متن جای می‌ دهید. این لینک‌ ها باید مربوط به عنوان باشند و لغت کلیدی در آن‌ ها به کار رفته باشد.

بهینه‌سازی توضیحات متا  meta description : توضیحات متا همان متنی است که در صفحات سرچ گوگل نشان داده می‌ شود. در گذشته تعداد لغات این متن تقریبا ۱۵۵ لغت بود ولی حالا این تعداد کمتر شده است. در توضیحات متا باید با به کار بردن از لغات کلیدی ساده و روان محتوای صفحه را به مخاطبان بیان کنید.

بهینه‌سازی چگالی کلمات کلیدی : احتیاجی نیست در نظر مقاله سئو سایت فروشگاه اینترنتی متن را سرشار از لغات کلیدی کنید. لغات را در متن به مدلی توزیع کنید که مخاطب و گوگل هر دو مفهومتان را متوجه شوند. متنی که سرشار از لغات کلیدی و جملات مفهومی نداشته باشد محتوای پر فایده برای کاربر شناخته نمی‌ شود.

لینک‌ سازی داخل سایت : لینک ‌سازی یا لینک بیلدینگ عنوان حساسی است. قسمتی از آن مرتبط به لینک دادن به محصولات و صفحات داخلی سایت می‌ شود و قسمت دیگری از مقاله سئو سایت فروشگاه اینترنتی همچنین مرتبط به لینک دادن به وب سایت‌ های دیگر که مربوط با عنوان هستند می‌ شود.

در مورد این قسمت دوم نگرانی‌ هایی موجود است . احتمال دارد نگران بشوید که برای سایت رقیب تبلیغ می‌ کنید. ولی باید دقت داشته باشید که در عین حال محتوای صفحه خودتان را به آن سایت مناسب دیگر مربوط کرده‌اید و ممکن است حتی گوگل متوجه شود که سایت شما محتوای سرشاری دارد.

کد های نشانه‌گذاری اسکیما

با به کار بردن از این کد ها به گوگل متوجه می شوید که این قسمت از وب سایت‌تان درباره چه عنوانی صحبت می‌ کند. بهینه‌سازی عکس‌ ها  و تصاویر : احتمال دارد در مقاله سئو سایت فروشگاه اینترنتی سوال کنید اثر عکس و تصویر بر سئو چیست ؟ مسئله این است که حجم عکس های سایت روی سرعت بارگذاری اثر می‌ گذارد.

و سرعت بارگذاری روی سئو! هیچ فردی حوصله سایت‌ هایی را که کند باز می‌ شوند ندارد. ابزار ها و سایت‌ های مختلفی وجود دارند که یاری می‌ کنند حجم تصاویر را بدون افت کیفیت کاهش دهید.مورد مهم دیگر مقاله سئو سایت فروشگاه اینترنتی انتخاب عنوان مناسب و تگ alt برای تصاویر است که به گوگل یاری می‌ کند عنوان عکس و ارتباط آن با متن را بفهمید.

ریسپانسیو یا واکنش‌گرا بودن سایت : مفهوم از سایت ریسپانسیو، وب سایتی است که خود را با تمام دستگاه‌ ها از قبیل موبایل، تبلت، لپ تاپ و … سازگار می‌ کند. در این صورت کاربران با هر دستگاهی که داخل سایت بشوند می‌ توانند به درستی تصاویر و نوشته‌ ها را مشاهده کنند.

لینک‌سازی خارجی : مفهوم از لینک‌سازی خارجی همان بک لینک گرفتن است. می‌ توانید با درست کردن محتوای سرشار کاری کنید که سایت‌ های دیگر از مطالب سایت‌تان به کار ببرند و به عنوان منبع به آن لینک بدهند یا این که با خرید لینک اسپم رتبه سایت‌تان را بیشتر بکنند!

این مورد دوم از روش های کلاه سیاه است که بیان کردیم آخر و عاقبت خوبی ندارد! گوگل هر روز باهوش‌ تر می‌ شود و بیشتر می فهمد لینک‌ها اسپم می‌ شود.

خدمات در فضا های اجتماعی : اثر حضور در فضا های اجتماعی بر سئو چیست ؟ حضور در فضا های اجتماعی دو فایده بزرگ برای‌تان دارد. نخست این که با منتشر کردن مطالب در این فضا ها به سایت خود لینک می‌ دهید. مورد مهم دیگر این است که با خدمات در فضا های اجتماعی ارتباط تنگناتری با مخاطبان برقرار می‌ کنید.

آن‌ ها محتوای صفحات شما را مطالعه می کنند، درباره آن‌ ها حرف می‌ زنند و آن‌ ها را به اشتراک می‌ گذارند. با این فعالیت در حقیقت برندسازی کرده‌اید.

چطور اعتماد گوگل را جلب کنیم

گوگل از سه راه به سایت شما اعتماد می‌ کند.

اعتبار سایت: سایتی که محتوای مناسب و مفید درست می‌ کند، منظم به روز رسانی می‌شود و لینک‌ های متفاوتی دریافت می‌ کند، در دید گوگل معتبر می‌ شود.

تاریخچه یا عمر سایت: به هر صورت احترام بزرگتر ها ضروری است، حتی گوگل هم این را می‌ داند! سایتی که مدت کثیری از وقت فعالیتش می‌ گذرد و اعتبار زیاد تری از سایت‌ های جوان دارد.

گواهی SSL: این گواهی را باید از شرکت عرضه دهنده هاست دریافت کنید. توضیحات زیادی دارد که پس از آن می‌ پردازیم فعلا در همین اندازه بدانید که دارا بودن این گواهی نشان‌دهنده این است که اطلاعات کاربران در سایت شما مطمعن تر خواهد بود.

رفتار کاربران چه اثری بر سئو دارد

مقصود هر تجارتی، جذب مخاطب است. گوگل هم از این اصول مستثنی نیست، تلاش زیادی در جهت جذب مخاطبان می‌ کند و تا حال همچنین در این حوزه موفق بوده است. کاربران وقتی از یک موتور جست‌وجو راضی خواهند بود که مناسب ترین و مربوط ترین نتایج را در اختیارشان بگذارد. این نتایج از ارزیابی رفتار کاربران به دست می‌ آید.

گوگل به منابع متفاوتی برای ارزیابی رفتار کاربران دسترسی دارد. به گفته مقاله سئو سایت فروشگاه اینترنتی خیلی از محصولات این شرکت در زندگی روزمره مردم به کار برده می‌ شوند و اطلاعات زیادی از آن‌ ها استخراج می‌ شود.

با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام